Wołów, dnia 2006-07-03
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
tel/tax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY poniżej 60.000 Euro na:
Remont nawierzchni chodnika w ciagu drogi powiatowej Nr 1286D - Krzydlina Wielka, gm. Wołów, dług. odcinka 489,9 m
Oferty należy składać do dnia 11.07.2006 do godz. 10.00 w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 13
Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2006r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pokój nr 14 od dnia 03.07.2006 w godzinach 7.00 – 15.00 (tel./fax 071 389 47 25).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Doświadczenie
- wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy to w tym okresie zadań o zakresie odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia
- dokumenty potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością
- Potencjał techniczny
- płyta wibracyjna do zagęszczania – 1 szt.
- koparko-ładowarka – 1 szt.
- młot pneumatyczny lub elektryczny do kucia – 1 szt.
- samochód samowyładowczy min. 5 T – 1 szt.
- Potencjał kadrowy
- dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz doświadczeniem w realizacji i kierowaniu podobnymi robotami. Kierownik robót powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2
-
dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – załącznik nr 3
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
-
Charakterystyka wykonawcy – potencjał kadrowy /wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności/– załącznik nr 5
-
Wykazu niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia – załącznik numer 6.
-
Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierający wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 7
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 8
-
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 9
-
Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 10
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Czesława Szmulewska
Pobierz dokumentację