logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   minus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2006 > lipiec > 2006-07-03
Remont nawierzchni chodnika w ciagu drogi powiatowej Nr 1286D - Krzydlina Wielka, gm. Wołów, dług. odcinka 489,9 m

Wołów, dnia 2006-07-03

Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie 
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
tel/tax 071 389 47 25
e-mail:
zdp_wolow@wp.pl 

PRZETARG NIEOGRANICZONY poniżej 60.000 Euro na:

Remont nawierzchni chodnika w ciagu drogi powiatowej Nr 1286D - Krzydlina Wielka, gm. Wołów, dług. odcinka 489,9 m 

Oferty należy składać do dnia 11.07.2006 do godz. 10.00 w:

Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie 
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 13

Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2006r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie  w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pokój nr 14 od dnia 03.07.2006 w godzinach 7.00 – 15.00 (tel./fax 071 389 47 25).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • Doświadczenie
      1. wykaz  wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy to w tym okresie zadań o zakresie odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia
      2. dokumenty potwierdzajace, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością   
    • Potencjał techniczny 
      1. płyta wibracyjna do zagęszczania – 1 szt.
      2. koparko-ładowarka – 1 szt.
      3. młot pneumatyczny lub elektryczny do kucia – 1 szt.
      4. samochód samowyładowczy min. 5 T – 1 szt.
    • Potencjał kadrowy 
      1. dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz doświadczeniem w realizacji i kierowaniu podobnymi robotami. Kierownik robót powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  • spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) 

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty:

  1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2
  3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych – załącznik nr 3
  4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4
     

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

  1. Charakterystyka wykonawcy – potencjał kadrowy /wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności/– załącznik nr 5
  2. Wykazu niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia – załącznik numer 6.
  3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierający wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik numer 7

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

  1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 8
  2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 9
  3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 10

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane 

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %                                                     

Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty

Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Czesława Szmulewska

Pobierz dokumentację

Ilość odwiedzin: 167
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-07-03 09:34:26
Data udostępnienia informacji: 2006-07-03 09:34:26
Data ostatniej aktualizacji: 2009-06-23 09:35:18

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner