W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZP.272.2.58.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZP.272.2.58.2018
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta)
rozstrzygnięcie

Powiat Wołowski  informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie zapytania ofertowego z dnia 05.12.2018 r., gdzie przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, Godzięcin 50 D, 56-120 Brzeg Dolny złożono następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa   oferenta, adres

Wartość    brutto ogółem


Podsumowanie


1.

Spółka Jawna T & J

Tyrakowski, Jachnik

ul. Sławoszewska 2b

63-220 Kotlin


106 948,50 zł

OFERTA WAŻNA/OFERTA WYBRANA


2.

KDM   POLSKA Sp. Komandytowa

Krępice,   ul. Wrocławska 44

55   – 330 Miękinia


108 768,90   zł

 

OFERTA WAŻNA


3.

GAZ   PETROL Sp. z o.o.

ul.   1 Maja 90

55-080   Kąty Wrocławskie


107 858,70   zł

OFERTA WAŻNA

Jedynym kryterium oceny była najkorzystniejsza, tj. najniższa cena brutto .


Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu do realizacji zadania wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:


Spółka Jawna T & J

Tyrakowski, Jachnik

ul. Sławoszewska 2b

63-220 Kotlin

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową i złożył wszystkie wymagane dokumenty w niniejszym postępowaniu.

Wybrany wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy.

STAROSTA
/-/ Janusz Dziarski

Wołów, 05.12.2018 r.

IZP.272.2.58.2018

 

Zapytanie ofertowe
na zadanie pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2,
56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”

 

I.        Zamawiający:

Powiat Wołowski,  pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, działający w imieniu:

Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, ul. 1 – go Maja 21, 56 – 120 Brzeg Dolny.


II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1968) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.


III.    Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem  zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w 2018r. w szacunkowej ilości 37 000 l.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)      Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011 oraz odpowiadać warunkom technicznym WT-98/MZRiP S.A./99 i posiadać następujące minimalne parametry:

a)      Gęstość w temp.15°C  max.860 (kg/m³),

b)      Wartość opałowa min. 42,8 (MJ/kg),

c)       Lepkość kinematyczna w 20°C   max.6,00 (mm²/s),

d)      Temperatura zapłonu min. 62°C,

e)      Zawartość siarki max.0,10 (% m/m),

f)       Skład frakcyjny:

  1. do temp. 250°C   destyluje max.65 (% V/V),
  2. do temp. 350°C   destyluje max.85 (% V/V),
  3. Pozostałości po spopieleniu max.0,01 (mg/ litr),
  4. Zawartość wody max.200 (mg/kg),
  5. Zawartość zanieczyszczeń stałych max.24 (mg/kg),
  6. Temperatura płynięcia max.- 20°C

2)      Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w 2019 roku.

3)      Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz  warunków atmosferycznych.

4)      Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.

5)      Sposób realizacji dostaw:

a)      Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,

b)      Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy,

c)       Wykonawca  dostarczy olej opałowy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od  telefonicznego/fax/mail zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00 do kotłowni mieszczącej się w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D. Dostawa będzie potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym w szczególności dowodem dostawy, oraz świadectwem jakości.

d)      Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.

e)      Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie,  faxem lub drogą elektroniczną,

f)       Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

6)      Ceny świadczonych usług mogą ulegać zmianie jedynie w momencie:

a)      zmiany cen producenta (niezbędne jest przedstawienie udokumentowanego, pisemnego potwierdzenia przez  producenta o wzroście cen, lub wydruku o zmianie cen hurtowych paliw dla autocystern z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzonego pieczęcią dostawcy) na produkt, będący przedmiotem zamówienia, nie więcej jednak niż o udokumentowany wskaźnik  %, o jaki producent zmienił cenę,

b)       zmiany ilości dostarczanego oleju opałowego w odniesieniu do szacowanej w § 1 ust. 6 niniejszej umowy,

c)       zmiany podatku VAT,

d)      podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP.

  1.  Pozostałe istotne warunki zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 4 do niniejszej umowy (Wzorze umowy).

                  V.            Wspólny słownik zamówień:

Kod CPV

09.13.51.00-5 Olej opałowy

 

                VI.            Termin wykonania zamówienia:

 od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.


  1.               VII.            Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. O świadczenie usług mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia  do wykonywania  określonej działalności lub czynności, w celu udokumentowania tego złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2)      złożą kompletną i poprawnie sporządzoną ofertę. Ważne będą oferty złożone wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej w sposób następujący: Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”.

 

            VIII.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu +48 71 380 59 00 lub drogą elektroniczną na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl


                IX.            Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

W sprawach proceduralnych:

-      Angelika Błońska, tel. (71) 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,

W sprawach merytorycznych:

-          Urszula Ochmańska, tel. (71) 319 51 79, e-mail: sekretariat@zprbrzegdolny.pl.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

 

                  X.            Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert upływa 12.12.2018 r.  o godz. 13.00
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,

2)      osobiście w: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.


           XI.            Opis sposobu obliczenia ceny

  1. W formularzu cenowym należy wyliczyć ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT, a następnie tak obliczone wartości ogółem przenieść do formularza ofertowego.
  2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

              XII.            Kryteria oceny ofert


  1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

kryterium cena - 100%=100 pkt


Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:


                                                              Cena  brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                                                              Cena  brutto oferty badanej


Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

 

            XIII.            Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.


            XIV.            Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
  2. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” kserokopię koncesji.
  3. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia  niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty   nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym  kosztów przygotowania oferty. 
  6. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1968 z późn.      zm.).
  7. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia      Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016      r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem      danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz      uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,      że:
  • administratorem  Pani/Pana danych osobowych jest Starosta  Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • administrator      wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana      Tomasza Wadas, z którym możne      się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
  • Pani/Pana      dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie      zamówienia publicznego pn. „Zakup i      dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku   Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 5  D”, nr postępowania      IZP.272.2.58.2018,  prowadzonym w trybie zapytania      ofertowego;
  • odbiorcami   Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona      zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3      ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z      2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;      
  • Pani/Pana  dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,      przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie      zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres  przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek  podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana      dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,   związanym z udziałem
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje      niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w      odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w  sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada      Pani/Pan:
  • na   podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na  podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na   podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia  przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa      w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo      do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna      Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza      przepisy RODO;
  • nie      przysługuje Pani/Panu:
  • w   związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych  osobowych;
  • prawo   do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,      wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania  Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

               XV.            Załączniki do zapytania

  1. Formularz ofertowy,
  2. Formularz cenowy,
  3. Specyfikacja techniczna oleju,
  4. Wzór umowy.


 STAROSTA

/-/ Janusz Dziarski
_______________________________
                                                                                                                                             Kierownik Zamawiającego

_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego