W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZP.272.17.2018 obsługa prawna

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatu Wołowskiego” (Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro, o której mowa w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IZP.272.17.2018
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, pokój nr 5 (Punkt Obsługi Klienta)
rozstrzygnięcie
IZP.272.17.2018.4                                                                                                    24.12.2018 r.

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

Zgodnie z Rozdziałem 14 ust. 7 ogłoszenia o zamówieniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi, w związku z dokonaniem czynności otwarcia złożonych ofert, Zamawiający przedstawia następujące informacje:

 

  1. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie      zamówienia łączną kwotę w wysokości:      154 000, 00 PLN      (brutto).
  2. Powiat Wołowski  informuje, że w dniu 24.12.2018 r. o godzinie 11:15      odbyło się otwarcie ofert.

Złożono następujące oferty:


Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena łączna netto

Podatek

VAT

Cena łączna brutto

Okres   doświadczenia w jst (w miesiącach)

 

1.

Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej   Woźniak

ul. Brzeska nr 26/25, 55-200 Oława


116 097,56 zł


23%


142 800,00   zł

 

163   miesiące

2.


Kancelaria Radców Prawnych Wiatr i   Partnerzy z siedzibą we Wrocławiu

ul. Legnicka 21a/4, 53-671 Wrocław


238 800,00 zł


23%

 

293 724,00   zł

 

129   miesięcy

3.

Kancelaria Prawa Prywatnego i   Gospodarczego TOGATUS Sławomir Trojanowski


ul. Warmińska 7/1, 10-544 Olsztyn



102 000,00 zł



23%

 

 

125 460,00   zł


 

475   miesięcy

 

 
 STAROSTA WOŁOWSKI

/-/ Janusz Dziarski
 
________________________
Kierownik Zamawiającego

Ogłoszenie o zamówieniu  na usługi społeczne i inne szczególne usługi

 

o wartości zamówienia poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro, o której mowa w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986)


 

„Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatu Wołowskiego”


                

Nazwa Zamawiającego:               Powiat Wołowski

REGON:                                           931 934 800

NIP:                                                988-02-19-208

Miejscowość:                                   56-100 Wołów

Adres:                                              pl. Piastowski 2              

Tel., fax:                                           71/380 59 01, 71/380 59 00

Strona internetowa:                     www.powiatwolowski.pl

Godziny urzędowania:                    od poniedziałku do piątku – od 7.45 do 15.45,

 

                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

    

                              

.

                                                                                                                                                                                                                                                                                           


Rozdział 1. Tryb udzielenia zamówienia publicznego oraz miejsca, w których zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu


  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na zasadach określonych w art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 138g ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp oraz na zasadach uregulowanych w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu.
  2. Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

- strona internetowa Zamawiającego – www.bip.powiatwolowski.pl ,

- tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego.

  1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

Rozdział 2. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna polegająca na bieżącej obsłudze prawnej Starostwa Powiatowego w Wołowie,      organów powiatu oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Wołowskiego      wymienionych szczegółowo w załączniku nr       1 do umowy.
  2. Szczegółowy zakres:

1)       opiniowanie umów, regulaminów, pism i innych aktów prawnych przedkładanych przez pracowników Starostwa Powiatowego oraz pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych (wg załącznika nr 1 do umowy),

2)       udzielanie porad i konsultacji prawnych, sporządzanie opinii prawnych i stanowisk prawnych dla pracowników Starostwa Powiatowego oraz pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych (wg załącznika nr 1 do umowy),

3)       obsługa prawna posiedzeń organów powiatu (w tym: posiedzeń Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu) oraz wg potrzeb komisji stałych i doraźnych Rady Powiatu,

4)       opiniowanie projektów uchwał Zarządu Powiatu oraz Rady Powiatu przygotowanych przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego w Wołowie oraz pracowników powiatowych jednostek organizacyjnych (wg załącznika nr 1 do umowy),

5)       obsługa procedury zamówień publicznych w pełnym zakresie wynikającym z ustawy Pzp, wraz z zapewnieniem zastępstwa prawnego w postępowaniu odwoławczym.


  1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

79100000-5 Usługi prawnicze

  1. Wykonywanie umowy odbywać się będzie pięć dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Wołowie (tj. 7:45 - 15:45), w tym: w siedzibie Zamawiającego trzy razy w tygodniu po trzy godziny oraz w siedzibie Wykonawcy, a w razie rzeczowej potrzeby również w innym miejscu, uzgodnionym przez strony, a także poprzez udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu, sesjach Rady Powiatu oraz komisji stałych i doraźnych Rady Powiatu wg potrzeb. Przekazywanie poszczególnych zagadnień i zadań następować będzie w formie pisemnej na adres poczty elektronicznej Wykonawcy lub bezpośrednio w siedzibie Zleceniodawcy. Wykonawca zostanie zawiadomiony przez Zleceniodawcę o planowanym posiedzeniu Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu, bądź komisji stałych i doraźnych Rady Powiatu z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych.
    W przypadku zwołania posiedzenia Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu, bądź komisji stałych
    i doraźnych Rady Powiatu w trybie nadzwyczajnym, Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa
    w w/w posiedzeniach pomimo niezachowania przez Zamawiającego ustalonego terminu.

Zamawiający wymaga aby obsługę prawną w siedzibie Zamawiającego (trzy razy w tygodniu po trzy godziny) oraz Zarządu Powiatu, sesji Rady Powiatu oraz komisji stałych i doraźnych Rady Powiatu pełnił wyłącznie radca prawny lub adwokat.


  1. Dla prawidłowego przygotowania oferty, Zamawiający informuje, że:

1)       w okresie rocznym zaopiniowaniu będzie podlegać szacunkowo:

a)       uchwał Rady Powiatu: ok. 80, 

b)       uchwał Zarządu Powiatu: ok. 160,

c)       umów ok. 250.

2)       w Starostwie Powiatowym w Wołowie na dzień 14.12.2018 r. zatrudnionych było 72 osoby.

3)       posiedzenia Zarządu Powiatu odbywają się co najmniej raz w tygodniu, a sesje Rady Powiatu co najmniej raz w miesiącu.


Rozdział 3. Oferty częściowe

  1. Zamawiający  nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Rozdział 4. Oferty wariantowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Rozdział 5. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie należy zrealizować w terminie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Rozdział 6.  Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Rozdział 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (w tym wykonawcy działający jako spółka cywilna):

1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;

2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

4) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;

5) oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy                  z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Rozdział 8. Warunki udziału w postępowaniu

  1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)       nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp,

Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta zawarte w treści załącznika nr 2.

2)       spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

 

a)       Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.  



 Określenie warunków:

Jest zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. posiada kwalifikacje zawodowe w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2115, z późn. zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. - Prawo                           o adwokaturze (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1184, z późn. zm.), oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe, o których mowa powyżej.


b)       Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

Zamawiający nie określa w tym zakresie warunku.

c)        Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

-         Posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe (liczone od daty wpisu na listę radców prawnych/adwokatów), w tym co najmniej 8 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, z tego 4 lata obsługi prawnej powiatu; obejmujące następujące dziedziny prawa m.in. prawo samorządowe, prawo administracyjne, w tym procedurę administracyjną, prawo zamówień publicznych, prawo cywilne, prawo dotyczące inwestycji sektora publicznego, gospodarkę nieruchomościami, prawo ochrony środowiska, prawo budowlane, prawo finansów publicznych, prawo oświatowe, przy czym doświadczenie dotyczące wskazanego wyżej zakresu, musi wynikać z realizacji co najmniej jednej umowy w zakresie kompleksowej pomocy prawnej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego lub stanowić sumę lat doświadczenia, wynikającą z realizacji kilku tożsamych umów na rzecz różnych jednostek samorządu terytorialnego.

-         Wykonawca musi dysponować dodatkowo co najmniej 3 osobami uprawnionymi do świadczenia pomocy prawnej, posiadającymi aktualny wpis na listę radców prawnych/adwokatów.

Zamawiający uznaje wyłącznie doświadczenie własne Wykonawcy.

  1. 2.       W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczenia z odpowiedniego samorządu adwokatów lub radców prawnych z treści którego wynikać będzie, że Wykonawca wpisany jest na listę adwokatów lub radców prawnych, a także że nie jest zawieszony w wykonywaniu zawodu adwokata bądź radcy prawnego.

Rozdział 9. Podstawy wykluczenia Wykonawców

  1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę w sytuacjach opisanych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 poz. 1986 ze zm.).

Rozdział 10. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. W postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Dopuszcza się porozumiewanie drogą e-mail na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, z zastrzeżeniem ust. 2, 3.
  2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na nr faxu lub pod adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania pisma, oświadczy, iż ww. nie otrzymał.
  3. Dla ofert, a tym samym dokumentów przesyłanych na ewentualne wezwanie z art. 26 ust. 3 lub 3a ustawy lub art. 26 ust. 2 lub 2f, dopuszczalna jest wyłącznie forma pisemna, przekazana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
  4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia.
  5. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść ogłoszenia. Dokonaną zmianę treści ogłoszenia zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej. Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści ogłoszenia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
  6. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia:

1)       w sprawie przedmiotu zamówienia p. Katarzyna Jankowska – Główny Specjalista w Wydziale    Inwestycji i  Zamówień Publicznych tel. (71) 380 59 05, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl

2)       w sprawie procedury zamówienia p. Ewelina Dziadykiewicz – pracownik Wydziału Inwestycji                                i Zamówień Publicznych, tel. (71) 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.


Rozdział 11. Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Rozdział 12. Termin związania ofertą

  1. Termin związania ofertą: wynosi 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Rozdział 13. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia. Formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
    1. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:

1)   osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub Pełnomocnika,

2)   w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.

  1. Zaleca się, aby każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  2. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Zaleca się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. Numeracja stron winna rozpoczynać się od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty, przy czym wykonawca może nie numerować stron niezapisanych. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron.
  4. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje wymagane przez Zamawiającego w przygotowanych wzorach.
    1. Forma dokumentów i oświadczeń:

1)       Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, składane są w oryginale.

2)       Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 1, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

3)       Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

4)       Ewentualne pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączone jako kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie;

5)       w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

  1. Opakowanie i adresowanie oferty.

1)       Wykonawca umieści ofertę w kopercie, która powinna być szczelnie zamknięta w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z treścią oferty przed terminem jej otwarcia:

a)       Koperta zawierająca dokumenty ofertowe, powinna być oznaczona pełnymi danymi Wykonawcy (nazwa i adres) tak, aby można było ją odesłać bez otwierania, jeśli wpłynie po terminie, zaadresowana na adres Zamawiającego z dopiskiem: Oferta na zamówienie na usługi społeczne pn. „Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatu Wołowskiego” i oznakowana wg poniższego wzoru:

 

POWIAT WOŁOWSKI

PL. PIASTOWSKI 2

56 – 100 WOŁÓW

Oferta na zamówienie na usługi społeczne pn.

„Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatu Wołowskiego”

 Nie otwierać przed dniem 24.12.2018 r. do godz. 11.15

 


2)       Jeżeli oferta wykonawcy nie będzie oznaczona we wskazany w pkt 1 sposób, Zamawiający nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty bądź otwarcie wadliwie oznakowanej oferty przed terminem składania ofert.

  1. Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert.

1)       w przypadku wycofania oferty, wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje, w zamkniętej kopercie zaadresowanej jak w poprzedzającym ustępie, z dopiskiem „wycofanie”;

2)       w przypadku zmiany oferty, wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian a jeśli oświadczenie o zmianie pociąga za sobą konieczność wymiany czy też przedłożenia nowych dokumentów – wykonawca winien dokumenty te złożyć. Powyższe oświadczenie i ew. dokumenty należy obowiązkowo zamieścić w zamkniętej kopercie, zaadresowanej jak w poprzedzającym ustępie, przy czym koperta powinna mieć dopisek „zmiany”;

3)       Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu składania ofert.

  1. Informacje pozostałe:

1)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;

2)  Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu,

3)  Oferta musi być sporządzona:

a)    w języku polskim,

b)    w formie pisemnej.

  1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1)       Formularz oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia);

2)       Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do ogłoszenia);

3)       Wykaz usług (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do ogłoszenia) – potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu;

4)       Wykaz osób (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do ogłoszenia) potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu;

5)       Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy dotyczy);

6)       Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane ewentualnie kserokopia umowy.

 

Rozdział 14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

  1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Starostwo Powiatowe w Wołowie

Pl. Piastowski 2

56 – 100 Wołów

pok. nr 5 (Punkt Obsługi Klienta)

w terminie do dnia 24.12.2018 r. do godz. 11.00, osobiście lub za pośrednictwem poczty.

  1. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2,  56 – 100 Wołów – pok. nr 29 ( II piętro), w dniu 24.12.2018 r. o godz. 11.15.
  3. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
    1. Otwierając oferty, wg kolejności wpływu, Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty a także informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
      i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli Zamawiający wymagał ich podania) a także wszystkie informacje dotyczące punktowanych elementów oferty).
    2. Informacje, o których mowa w ust. 5 i 6 zamieści na swojej stronie internetowej.
    3. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

 

Rozdział 15. Sposób obliczenia ceny

  1. Cenę oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wartość brutto wpisana w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia.
  2. Wynagrodzenie będzie stanowiło podstawę do rozliczeń w całym okresie trwania umowy. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia. W związku z powyższym za przygotowanie ofertowego wynagrodzenia odpowiada wyłącznie Wykonawca, dlatego obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia – wynikające z warunków i obowiązków określonych w niniejszym ogłoszeniu, projekcie umowy jak i własnej wiedzy i doświadczenia, a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy dla kompletności wyceny. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty, pochodne od płac.
  3. W przypadku pominięcia wyceny niezbędnych elementów koniecznych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że zostały one uwzględnione w wycenie innych elementów, a odbiciem tego jest cena ofertowa brutto.
  4. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie.
  5. Wynagrodzenie ryczałtowe nie może ulec zmianie nawet w przypadku zmiany przepisów dotyczących sposobu naliczania podatku VAT.
  6. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy                      o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

 

Rozdział 16. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

1)    zostaną złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania,

2)    nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

  1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

l.p.

Kryterium

Opis

Waga – udział w ocenie

1

Cena

Cena oferty (z podatkiem VAT)

60% = 60 pkt

2

Doświadczenie

Okres doświadczenia podany przez Wykonawcę na formularzu oferty

40% = 40 pkt


  1.  Sposób obliczania wartości punktowej ocenianego kryterium:

1)    CENA OFEROWANA BRUTTO – waga 60 %

Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w danej części, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:

 

                                       Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów =      …...............................................................................   x  60

                                                                        Cena brutto oferty badanej



2)    DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY – waga 40 %

W kryterium okres doświadczenia ocenie poddany zostanie okres doświadczenia w obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego zaoferowany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. Wykonawca powinien określić posiadane doświadczenie w pełnych miesiącach.

Przy ocenie okresu doświadczenia w obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego najwyżej będzie punktowana oferta z najwyższym doświadczeniem (podanym w miesiącach), pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku), po przeliczeniu wg wzoru:

       Okres doświadczenia (liczba miesięcy) oferty badanej

            Liczba punktów =      …………………………………………………………………...........................  x   40

                                                    Okres doświadczenia (liczba miesięcy) oferty najwyższej

 

ŁĄCZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM DOŚWIADCZENIE

  1. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku.
  2. Zamawiający za najkorzystniejszą  uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
  3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma równą ilość punktów i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Rozdział 17. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została oceniona jak najkorzystniejsza o terminie                      i miejscu podpisania umowy.
  2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchylać się będzie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą sposób pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy.

Rozdział 18. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Rozdział 19. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 5 do niniejszego ogłoszenia.
  2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz określił warunki takiej zmiany.

Rozdział 20.  Inne informacje

  1. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów

2)       administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768-358-801;

3)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Powiatu Wołowskiego” nr IZP.272.17.2018 .

4)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 

5)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)       posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)       nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

___________________________________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

  1. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).

Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

  1. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia została ujęta w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do ogłoszenia).

Rozdział 21. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

Zgodnie z art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), Wykonawcy uczestniczącemu w postępowaniu na usługi społeczne i inne szczególne usługi poniżej progu określonego w art. 138g nie przysługuje odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej. Wykonawca nie ma możliwości skorzystania ze środków odwoławczych przewidzianych w dziale VI ustawy Pzp.

Rozdział 22. Załączniki do ogłoszenia

Załącznik nr 1 – Formularz oferty;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania;

Załącznik nr 3 – Wykaz usług;

Załącznik nr 4 – Wykaz osób;

Załącznik nr 5 -  Wzór umowy wraz z załącznikiem nr 1.

 

Załączniki

Powiadom znajomego