W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

„Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZP.272.3.7.2019
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2. 56-100 Wołów


Wołów, dnia 25.02.2019 r.

IZP.272.3.7.2019.1


 ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”

 


Zamawiający:  Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów

tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00

NIP 988-02-19-208

I. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

II.Nazwa przedmiotu zamówienia: „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”.

III. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia komputerowego  na potrzeby Starostwa.

IV. opis przedmiotu zamówienia

  1. Komputer All in One, model HP ProOne 600 G3, SN 2LT32EA, szt. 3
  2. Laptop 15,6”, model HP ProBook 650 G4, SN 3ZG35EA, szt. 1
  3. Laptop 13,3”, model HP Notebook ProBook 430 G6 i7-8565U W10 256/8G/13,3, SN 5PP58EA, szt. 1
  4. Laptop 15.6”, model HP ProBook 650 G4, SN 3UP60EA, szt. 1
  5. Office Home and Business 2019 Polish, SN T5D-03205, szt. 6
  6. Torba na laptopa 13,3” oryginalna HP, szt. 1
  7. Torba na laptopa 15,6” oryginalna HP, szt. 2
  8. Mobilna nagrywarka DVD, napęd zewnętrzny na USB, szt. 1

V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

VI. Termin wykonania Zamówienia

 Wymagany termin realizacji zamówienia do 15.03.2019 r.

Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana na podstawie Faktury VAT w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru, bez zastrzeżeń.

 VII. Wspólny słownik Zamówień:

30213100-6 Komputery przenośne

48317000-3 Pakiety oprogramowania do pisania tekstów

42964000-1 Zautomatyzowany sprzęt biurowy

VIII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

IX. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  3. Cena powinna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
  4. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie  z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług oraz ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym.

X. Opis przygotowania oferty

  1. Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wskazanych pozycji formularza.
  3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  4. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

XI. Kryteria wyboru oferty

  1. Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
  2. Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę.
  3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
  4. Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
  5. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

                               Cena  brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                               Cena  brutto  oferty badanej

XII. Miejsce i termin składania ofert


  1. Termin składania ofert upływa 01.03.2019r., o godz. 12.00.
  1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu      oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  2. Oferty  można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i  zamkniętej kopercie: Oferta- „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”.

2)      osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie, pok. nr 5,  z dopiskiem na nieprzejrzystej i  zamkniętej kopercie  Oferta- „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”.

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularzaofertowego jako plik załączonego do korespondencji na adres:zamowienia@powiatwolowski.pl  z dopiskiem Oferta. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF

XIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną).

XIV.  Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)

Agnieszka Rytwińska: e-mail: referatit@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 06

XV. Pozostałe informacje:

1.   Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).

2.   Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

3.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

4.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa                       w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

5. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
    w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas,  kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby Starostwa”.
  •  nr postępowania IZP.272.3.7.2019, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.


Z up. Starosty
Michał Gołąb
/-/ Wicestarosta

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Specyfikacja techniczna
  3. Wzór umowy
  4. Protokół zdawczo-odbiorczy

Załączniki

Powiadom znajomego