W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZP.272.3.11.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Dostosowanie istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej w ramach adaptacji pomieszczeń na 2 pracownie w zawodzie technik mechatronik"
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZP.272.3.11.2019
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów. Punkt Obsługi Klienta pokój nr 5

IZP.272.3.11.2019.4                                                                                                                       Wołów, 24.05.2019 r.



Zapytanie ofertowe


„Dostosowanie istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej  w ramach adaptacji pomieszczeń na 2 pracownie w zawodzie technik mechatronik”


     I.            Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, NIP: 9880219208

     II.            Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.


   III.            Tytuł projektu

„Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim”

     IV.            Program, Priorytet, Działanie

Priorytet 10 Edukacja, Działanie 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałanie 10.4.1 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy – konkursy horyzontalne.


     V.             Opis zamówienia:

Zadanie polega na dostosowaniu istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej w ramach adaptacji pomieszczeń (sali lekcyjno-warsztatowych) w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wołowie na potrzeby projektu „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” na dwie pracownie zawodowe: pracownię montażu urządzeń i systemów mechatronicznych oraz pracownię eksploatacji urządzeń  i systemów mechatronicznych.

Zakres robót montażowych i budowlanych, o których mowa powyżej, obejmuje:

a)       rozbudowę okablowania światłowodowego metodą podwieszania do nieruchomości (stacja diagnostyczna):

-        kabel światłowodowy typ  12J, o minimalnym naprężeniu instalacyjnym 4kN,

-        odcinek kabla przystosowanego do podwieszanie bez dodatkowej linki nośnej,

-        zapas kabla po stronie węzła w budynku A 10 mb, po stronie budynku B 10 mb,

-        odcinek kabla podwieszanego zainstalować na odciągach przewidzianych
do zastosowanego kabla światłowodowego,

-        wykonanie instalacji natynkowej z rury o średnicy 22 mm z zachowaniem kątów gięcia przewidzianych dla zastosowanego kabla światłowodowego,

b)      modernizację istniejącego węzła światłowodowego w budynku A:

-        demontaż istniejącej przełącznicy światłowodowej,

-        przerwanie istniejących połączeń światłowodowych,

-        montaż nowej przełącznicy światłowodowej 19'',

-        odtworzenie starych połączeń włókien światłowodowych,

-        połączenie nowych włókien światłowodowych,

-        dostawa i zakup potrzebnego materiału i sprzętu,

 -        stworzenie dokumentacji - rozpływ włókien światłowodowych, pomiary OTDR wszystkich włókien objętych montażem i demontażem,

c)       budowę węzła światłowodowego w budynku B (stacja diagnostyczna):

-        montaż przełącznicy światłowodowej naściennej w miejscu wyznaczonym,

-        montaż skrzyni zapasu w miejscu wyznaczonym,

-        połączenie włókien światłowodowych w przełącznicy naściennej,

-        zakup potrzebnych materiałów i sprzętu,

d)      zakup i instalację przełącznika zarządzanego:

-        przełącznik zarządzany w warstwie L2 lub L2+,

-        wyposażony w 24 porty elektryczne o przepustowości do 100Mb/s,

-        wyposażony w minimum 4 porty światłowodowe (port SFP) o przepustowości do 1Gb/s,

-        zarządzany przez usługę WWW, Telnet oraz SSH,

e)      wymianę routera brzegowego:

-        konfiguracja nowych sieci prywatnych,

-        odtworzenie całej konfiguracji z urządzenia zastępowanego,

-        router powinien być wyposażony w co najmniej jeden port światłowodowy(SFP)                                    o przepustowości 1Gb/s oraz co najmniej 5 portów elektrycznych o przepustowości do 1Gb/s,

f)        uruchomienie usługi dostępu do internetu:

-        przywrócić działanie usług sieciowych na całej infrastrukturze

-        przywrócić poprawne działanie usług dostępu do Internetu we wszystkich lokalizacjach

-        uruchomić usługi sieciowe oraz dostęp do sieci Internet w nowo wybudowanej części infrastruktury światłowodowej

g)       wykonanie pomiarów elektrycznych,

h)       wykonanie dokumentacji powykonawczej (gwarancje, certyfikaty, certyfikat jakości użytego kabla światłowodowego, schemat wybudowanego światłowodu na mapie sytuacyjnej),

i)        wykonanie robót budowlanych towarzyszących (przewierty, przekucia, bruzdy).



Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Rozwój kształcenia zawodowego w Powiecie Wołowskim” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, co oznacza, że zadanie jest w całości finansowane ze środków publicznych.


  1. Wspólny Słownik Zamówień

Kod CPV:

45.00.00.00-7 Roboty budowlane


  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy  do   28.06.2019 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:
  1. O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

a)       posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;


d)      zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną  o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto.


Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów, w tym dowodów na spełnianie kryteriów deklarowanych przez Wykonawcę w ofercie (potwierdzenie należytego wykonania robót).


  IX.      Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
  2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
  3. Wykaz robót budowlanych – według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty.

Wykonawca, który uzyska największa liczbę punktów, zobowiązany będzie na wezwanie Zamawiającego dostarczyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych
o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (wskazanych w załączniku nr 3) tj. referencje, oświadczenia lub protokoły odbioru robót.

 

X. Opis    sposobu obliczania ceny

Cena oferty wyrażona w PLN winna zawierać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia.

 

  XI.   Kryteria oceny ofert

  1. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:

 

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 

  1. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
  2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
  3. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
  1. Prawidłowe      ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający      nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej   stawki podatku VAT.

                                      Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …............................................................................... x 100

                                                      Cena brutto oferty badanej



6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

7. Niespełnianie przez Oferenta któregokolwiek z wymienionych w pkt VIII warunków skutkuje odrzuceniem oferty.

8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.

9.Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.


  1. Termin      związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.


  1. Miejsce,      sposób i termin składania ofert
  1. Termin składania ofert upływa: 03.06.2019 r.  o godz. 11:00.
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  3. Oferty można składać:

a)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA NA „Dostosowanie istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej w ramach adaptacji pomieszczeń na 2 pracownie w zawodzie technik mechatronik”,

b)      osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie (pok. nr 5) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA NA „Dostosowanie istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej  w ramach adaptacji pomieszczeń na 2 pracownie w zawodzie technik mechatronik”,

c)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie podpisanych skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres:

zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści art. PDF.


XIV.     Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu:

a)       w  sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Mariusz Pasternak, e-mail:  zamowienia@powiatwolowski.pl ,  Krzysztof Wielichowski, e-mail: ckziu@ckziu-wolow.pl,

b)      w sprawach dotyczących procedury zamówienia: Ewelina Dziadykiewicz, e-mail:  zamowienia@powiatwolowski.pl ,  tel.  071/380 59 36.

     2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej:

a)       e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,

b)      numer fax. 071/380 59 00.

  1. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej.
  2. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.).
  3. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  4. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  6. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

       7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,

2)      administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Panią Jolantę Niezgodzką, z którą możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail jn4consulting@gmail.com lub telefonicznie pod nr 511379176;

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostosowanie istniejącej infrastruktury światłowodowej dla potrzeb sieci teleinformatycznej w ramach adaptacji pomieszczeń na 2 pracownie w zawodzie technik mechatronik”, nr postępowania IZP.272.3.11.2019  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)      obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)      posiada Pani/Pan:

-        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

-        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

-        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)      nie przysługuje Pani/Panu:

-        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

 

 

 

 

_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



XII.         Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Zamawiającego.
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty  powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym  zapytaniu ofertowym (drogą elektroniczną).

Załączniki:

 

  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie Wykonawcy.
  3. Wykaz robót budowlanych.
  4. Przedmiar robót (pomocniczo).
  5. Wzór umowy.

Z up. Starosty
/-/ Michał Gołąb
Wicestarosta

Załączniki

Powiadom znajomego