W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZD.272.1.1.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na "Dostawa paliw płynnych w roku 2020 na potrzeby Referatu Utrzymania Dróg”.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZD.272.1.1.2020
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie (pok. nr 5), pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów

Wołów, 09.01.2020 r.

IZD.272.1.1.2020

 

Zapytanie ofertowe
na zadanie pn.Dostawa paliw płynnych w roku 2020 na potrzeby Referatu Utrzymania Dróg”.

 

  1. Zamawiający:

Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

II.Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 III. Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w roku 2020 na potrzeby Referatu Utrzymania Dróg.
2.W ramach zamówienia Wykonawca sprzedaje, a Zamawiający kupuje paliwa płynne, tj. benzynę bezołowiową i olej napędowy zwane dalej „paliwami wiodącymi” oraz sporadycznie olej silnikowy i przekładniowy, gaz propan-butan i inne drobne towary niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdów i sprzętu RUD.
3.Przewidywana wielkość zakupu paliwa wiodącego w roku 2020 wyniesie:

→   etylina bezołowiowa Pb 95       –   3 000 l
→   olej napędowy                                –   12 000 l

 4.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) w zależności od potrzeb Zamawiający może regulować zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia biorąc pod uwagę posiadane środki finansowe,
b) Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, wg aktualnych cen sprzedaży w dniu ich wydania z uwzględnieniem stałego rabatu na paliwa wiodące,
c) paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb,
d) oferowane paliwa muszą spełniać obowiązujące wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, parametry techniczne i chemiczne dostarczanych paliw nie mogą być gorsze niż określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) oraz być zgodne z polskimi normami,
e) pobierane paliwo będzie odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie zbiorczym pobranych paliw wraz z podpisami pracownika RUD pobierającego paliwo i pracownika stacji benzynowej wydającego paliwo,
f)  Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw,
g) płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie 2 razy w miesiącu, w okresie rozliczeniowym 2 tygodni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, zgłoszony do wykazu podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT. W przypadku jego braku, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania płatności na inny rachunek bankowy ujawniony w wykazie podatników VAT lub zapłaty na rachunek bankowy podany na fakturze, z jednoczesnym (zgodnie z przepisami) powiadomieniem właściwego Urzędu Skarbowego (jeżeli dotyczy) wraz z zestawieniem pobranego paliwa,
h)      prawidłowo wystawiona faktura powinna zawierać zgodnie z art. 106e ust. 1 pkt 18a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług faktura będzie zawierać adnotację „mechanizm podzielonej płatności” (jeżeli dotyczy).
i)        stacja powinna być czynna całodobowo, w dni powszednie, niedziele i święta.
 
  1. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb – maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel; służą także pomocą w wyliczeniu kosztów i wartości zamówienia.
  2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020r.
  3. Sprzedaż paliw płynnych i innych produktów odbywać się będzie w sposób bezgotówkowy, poprzez tankowanie bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych i kanistrów Zamawiającego na stacji Wykonawcy.
  4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji dostaw, objętych zamówieniem.

      IV.   Wspólny słownik zamówień:

Kod CPV :

09.13.21.00-4 – benzyna bezołowiowa

09.13.41.00-8 – olej napędowy

 

        V.  Termin wykonania zamówienia:

 od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.

VI.  Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

  1. O świadczenie usług mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia  do wykonywania  określonej działalności lub czynności,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) wykonają zamówienie zgodnie z posiadana wiedzą techniczną, obowiązującymi normami i  przepisami prawa, wymogami i warunkami wynikającymi z zapytania ofertowego.
5) do formularza cenowego załączą wykaz dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw w oferowanej stacji, będących podstawą do obliczenia przez dostawcę jednostkowych cen średnich przedłożonych w formularzu cenowym.
6) złożą kompletną i poprawnie sporządzoną ofertę. Ważne będą oferty złożone wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.

 

     VII.  Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl


   VIII.  Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:

W sprawach proceduralnych:

- Anna Szadkowska – Czupa, tel. (71) 380 59 36,

- Katarzyna Jankowska, tel. (71) 380 59 05,

e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl,

W sprawach merytorycznych:

- Beata Frala, tel. (71) 380 59 36,

e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.

 2.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

IX.  Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

 X.   Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

  1. Termin składania ofert upływa 14.01.2020 r.  o godz. 11.00
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Dostawa paliw płynnych w roku 2020 na potrzeby Referatu Utrzymania Dróg”,

2)      osobiście w biurze podawczym  Starostwa Powiatowego w Wołowie (pok. nr 5), pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta - „Dostawa paliw płynnych w roku 2020 na potrzeby Referatu Utrzymania Dróg”,

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

XI.   Opis sposobu obliczenia ceny

  1. W formularzu cenowym należy wyliczyć ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT, a następnie tak obliczone wartości ogółem przenieść do formularza ofertowego.
  2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Wykonawca powinien w cenie brutto uwzględnić wszystkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki.
  4. Przewiduje się, że Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałego rabatu dla paliwa wiodącego, podanego kwotowo, od każdego litra zakupionego po dziennej cenie sprzedaży benzyny bezołowiowej i oleju napędowego.
  5. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich zgodnie z polskim systemem płatniczym.
  6. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
  7. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonej stawki podatku VAT.
  8. W przypadku zmiany przepisów dotyczących ustawy o podatku od towarów i usług, strony obowiązywać będzie cena z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
  9. Ofertowa cena jednostkowa za litr benzyny i oleju napędowego będzie średnią dziennych sprzedaży na stacji oferowanej „na stałe” przez dostawcę z miesiąca grudnia 2019 r., tj. ostatniego miesiąca poprzedzającego termin składania oferty.
  10. Do formularza cenowego należy załączyć wykaz dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw w oferowanej stacji, będących podstawą do obliczenia przez dostawcę jednostkowych cen średnich przedłożonych w formularzu cenowym.
 
     XKryteria oceny ofert
  1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
 
kryterium cena - 100%=100 pkt
 
Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

                                 Cena  brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                               Cena  brutto oferty badanej


Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
 
   XIII. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
 
    XIV.   Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty  w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
  1. O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się       o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
  2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  5. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).
  6. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
 
      XV. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-        podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-        osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
-        podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
-        zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
  3. Posiada Pani/Pan:
−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  1. Nie przysługuje Pani/Panu:
−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
        

 

 Z UP. STAROSTY
Jarosław Iskra
WICESTAROSTA
   
                                                                           _______________________________
                                                                                                       Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki do zapytania ofertowego

Załącznik Nr 1 Formularz oferty

Załącznik Nr 2 Formularz cenowy



[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego