W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

PCPR.EFS.5.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy PCPR.EFS.5.2020
Zamawiający Powiat Wołowski - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów


Wołów, 01.09.2020 r.

PCPR.EFS.5.2020


 

ZAPYTANIE OFERTOWE
na
zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego

 

I.   Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie prowadzi postępowanie w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro na potrzeby projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19” realizowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w partnerstwie z Wojewodą Dolnośląskim we współpracy ze Starostą Powiatu Wołowskiego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020.


     Zapraszamy do przedstawienia oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego, zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną:

 

Lp.

Nazwa przedmiotu zamówienia

Opis parametrów technicznych wymaganych   przez Zamawiającego

1.

Komputer   przenośny (laptop) w zestawie z myszą – szt. 45

 

Kody CPV

30230000-1

30213100-6

30237200-1

Typ: notebook   (laptop)

1)   Przekątna ekranu: 15,6"

2)   Rozdzielczość: min. 1920 x 1080

3)   Typ matrycy:  matowa lub   antyrefleksyjna

4)   Procesor: min. Procesor INTEL i3 gen. VIII lub min. AMD RYZEN   5

5)   Karta graficzna: nie może być zintegrowana, karta graficzna nie zależna

6)   Pamięć operacyjna: min. 8 GB

7)   Dysk twardy [SSD]: min. 256 GB

8)   Napęd optyczny: nie wymagany

9)   Standard łączności: Wi-Fi 5   (802.11a/b/g/n/ac)

10)   Bluetooth: 5.0

11) Kamerka wbudowana: min. 0.3 Mpix

12) Wbudowany mikrofon: tak

13)   Złącza USB: min. 3 x USB (w tym min. 2 x USB 3.0)

14) HDMI - 1 szt.

15)   Czytnik kart pamięci (MMC, SD,   SDHC, SDXC)

16)   Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe- 1 szt.

17)   System operacyjny Windows 10 HP

21)   Wsparcie techniczne: udostępnione w Internecie na stronie producenta, sterowników   i poprawki dedykowane do komputera dla różnych systemów operacyjnych.

22)   Gwarancja: 2 lata ON-SITE, możliwość zgłaszania awarii przez ogólnopolską   linię telefoniczną oraz stronę internetową producenta, warunki gwarancji   określone na stronie producenta sprzętu oraz    1 rok bezpłatnego wsparcia telefonicznego świadczonego przez Wykonawcę  
 
23) Warunki konfiguracji systemu operacyjnego:

-   System MS WINDOWS 10 

24) parametry myszy optycznej:

1) Sensor: optyczny

2) Liczba przycisków: min. 3

3) Liczba rolek: min. 1

4) Rozdzielczość: min. 1600 dpi

5) Połączenie: przewodowe

2.

Oprogramowanie   biurowe – szt. 45

 

Kod CPV -   48000000-8

Microsoft   Office 2019 BOX (fizyczna licencja pudełkowa - nierejestrowana) dla   użytkowników domowych – wersja z dożywotnia licencją

Dostępność   pakietu w wersjach 32-bit oraz 64-bit

Wymagania   odnośnie interfejsu użytkownika:

1)   Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika.

2)   Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycję dokumentów elektronicznych   w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: posiada kompletny i   publicznie dostępny opis formatu, pozwala zapisywać dokumenty w formacie XML.

3)   W skład oprogramowania muszą wchodzić narzędzia programistyczne umożliwiające   automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami   (język makropoleceń, język skryptowy).

4)   Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać:

-   Edytor tekstów

-   Arkusz kalkulacyjny

-   Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji

-   Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych

-   Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną,   kalendarzem, kontaktami i zadaniami)

3.

Sprzęt   audiowizualny

TV – szt. 2

 

Kod CPV -   38652100-1

Ekran   55”, UHD/4K, 3840x2160px

Smart   TV

Częstotliwość   odświeżania ekranu 100Hz

Technologia   HDR (High Dynamic Range)

Złącza   HDMIx4, USBx2

Funkcje   Wi-Fi, DLNA, Bluetooth, Nagrywanie na USB

4.

Projektor   multimedialny z rzutnikiem – szt. 1

 

Kod CPV -   38652100-1

Typ:   projektor multimedialny w technologii DLP

1)   Technologia wyświetlania: DLP
  2) Rozdzielczość min: 1280 x 800 (WXGA)

3)   Kontrast statyczny min: 15 000:1

4)   Audio: Tak
  5) Komunikacja bezprzewodowa IrDA

6)   Jasność: min. 3600 ANSI Lumenów

7)   Gniazda we/wy:

    3 x 15-pin D-Sub

    2 x HDMI

    1 x Component (Y, Pb, Pr)

    1 x mini USB (Type B)

    1 x RS-232 (COM)

    1 x RJ-45 LAN

    1 x Audio in

    1 x Audio out

    1 x RCA

8)   Gwarancja: min. 2 lata.

UWAGA:

Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich ewentualne wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w opisie przedmiotu zamówienia nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy/ akcesoria/ oprogramowanie/ wyposażenie dodatkowe, spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów wyjaśnień lub dokumentów w powyższym zakresie.


Warunki realizacji zamówienia i przyszłej umowy:

  1. Koszty transportu oraz koszty odpowiedzialności cywilnej za powstałe uszkodzenia podczas realizacji przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
  2. Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem oraz sprzęt multimedialny  bezpośrednio do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów oraz zapewni wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego.
  3. Dostawa całości przedmiotu umowy nastąpi jednorazowo w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego.
  4. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o gotowości do przekazania produktów objętych przedmiotem umowy.
  5. Za termin wykonania przedmiotu umowy uważa się dzień dostarczenia Zamawiającemu wszystkich produktów objętych umową, z zastrzeżeniem pkt 7.
  6. Zamawiający w terminie do 4 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu niniejszej umowy, dokona jego odbioru końcowego. Zamawiający na etapie odbioru zweryfikuje także autentyczność dostarczonego oprogramowania.
  7. Potwierdzeniem należytego wykonania umowy będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez Zamawiającego „bez zastrzeżeń” .
  8. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego, że dostarczony przez Wykonawcę przedmiot umowy posiada wady lub/i nie spełnia wymagań określonych w treści zapytania ofertowego/umowie, Zamawiający w protokole odbioru końcowego wskaże Wykonawcy wady do usunięcia lub/i wymagania do spełnienia oraz wezwie Wykonawcę do usunięcia wad lub/i dostarczenia przedmiotu zamówienia/umowy spełniającego wymagania określone w treści zapytania ofertowego/ umowie.
  9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zalecenia Zamawiającego, o których mowa w pkt 8 w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania protokołu odbioru końcowego „z zastrzeżeniami” przez Wykonawcę. W tym celu odbierze wadliwe przedmioty zamówienia i dostarczy wolne od wad na koszt własny.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

II.  Planowany termin realizacji, termin wykonania zamówienia:

Dostawa wszystkich zamawianych produktów powinna się odbyć w terminie do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Za datę wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru sprzętu bez zastrzeżeń.


III. Zastrzeżenia:

1.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, jeżeli wystąpią przyczyny od niego niezależne, nieznane w chwili przesłania zapytania.
2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert.
3.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w przypadku wpływu identycznych ofert tj. do złożenia dodatkowej oferty cenowej. Jednocześnie zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.
4.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.    Oferty będą oceniane, zgodnie z kryterium ceny określonym w pkt IV.
6.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.    Zamawiający zastrzega możliwość występowania do Wykonawców o wyjaśnienie treści złożonych ofert – przy czym niezłożenie wyjaśnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje odrzucenie oferty.
8.    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a)       dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
b)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej poprawne wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego),
c)       prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym treścią niniejszego zapytania ofertowego (zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).

9.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania.
10.  Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcami po złożeniu ofert będą przekazywane drogą elektroniczną.
11.  Treść zapytań o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego Wykonawców wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego zostaną zamieszczone na stronie internetowej, tj. w miejscu ogłoszenia zapytania ofertowego.
12.  Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
13.  Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dzień  przed upływem terminu składania ofert.
14.  W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego oraz przedłużyć termin składania ofert. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania ofertowego.
15.  Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli:

a)       jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego;
b)      zostanie złożona po upływie terminu na złożenie ofert;
c)       nie będzie zawierała wszystkich wymaganych załączników.

16.  O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów, którzy złożyli oferty w postępowaniu, niezwłocznie po dokonaniu wyboru Wykonawcy.
17.  Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

IV. Kryterium oceny ofert:


Cena brutto

100%


1.   Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


                                       Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …..................................................................................... x 100

                                                    Cena brutto oferty badanej


2.   Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

 

V.    Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wynagrodzeniem Wykonawcy oraz warunkami stawianymi w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  3. Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami w sprawie niniejszego zapytania jest:
       Małgorzata Tkaczyk – kierownik PCPR w Wołowie, tel.: 71 389 53 00  e-mail: pcprwolow@wp.pl

VI. Przygotowanie oferty:

1.    Sposób przygotowania oferty:

a)    formularz oferty  winien być opatrzony podpisem osoby składającej ofertę uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z reprezentacją określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej przedsiębiorcy, kopie dokumentów winny zawierać potwierdzenie zgodności z oryginałem;
b)    uprawnienie do podpisania oferty i potwierdzenia kopii dokumentów za zgodność z oryginałem powinno wynikać z treści dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, Zamawiający, pod rygorem odrzucenia oferty ze względu na niespełnianie przez nią wymagań formalnych, wymaga załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa,
c)    podpis musi być czytelny, pozwalający na identyfikację osoby podpisującej ofertę. Obok złożonego nieczytelnego podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i nazwisko osoby podpisującej ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki imiennej, powinien na dokumentach złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie wynika brzmienie nazwiska umożliwiające identyfikację osoby składającej podpis,
d)    ofertę należy sporządzić na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką biurową,
e)    wskazane jest ponumerowanie i parafowanie przez osobę/y upoważnioną/e do podpisywania oferty, zapisanych stron oferty oraz załączników,
f)     ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
h)    wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu i wstawienie poprawnego,
i)     cena w formularzu oferty winna być wyrażona w cyfrowo w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie,
j)     w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 1010 ze zmianami), Wykonawca powinien wyraźnie zastrzec to w ofercie;
k)    w formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oraz modelu/marki/typu oferowanego sprzętu i innych danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu; powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty; każda pozycja załącznika nr 3 musi być wypełniona poprzez wskazanie oferowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych; w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. Oferty, które nie będą zawierać minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę,

2.    Do składanej oferty oferent winien dołączyć:

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, podpisane przez uprawnioną osobę,
c) uzupełniony załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
W formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oraz modelu/marki/typu oferowanego sprzętu i innych danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu; powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty; każda pozycja załącznika nr 3 musi być wypełniona poprzez wskazanie oferowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych; w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. Oferty, które nie będą zawierać minimalnych parametrów technicznych wskazanych przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę,

VII.  Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. Termin składania ofert upływa: 09.09.2020 r. o godz. 11:00.
  1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  2. Oferty można składać:
a)       listownie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19”;
b)      osobiście w jednostce z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA na zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii  COVID-19”;
c)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączony do korespondencji na adres: pcprwolow@wp.pl OFERTA. Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

       4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.


VIII. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
  1. Administratorem      Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wołowie reprezentowane przez Kierownika, z siedzibą      w: 56 – 100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 24, tel.: +48 71 389 53 00.
  2. Informujemy,      że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się      z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: jn4consulting@gmail.com
  3. Pani/Pana      dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w      celu wyłonienia wykonawcy      w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami      Pani/Pana danych osobowych będą:
-        podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-        osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
-        podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami

       5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

-        zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest      warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia      publicznego poniżej 30 000,00 euro.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do      państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą      poddawane profilowaniu.
  3. Posiada Pani/Pan:
−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/
−      Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

      9. Nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

                                                                                                                        KIEROWNIK
                                                                                                 Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
                                                                                                                         w Wołowie 
                                                                                                                               -/-
                                                                                                                 Małgorzata Tkaczyk

        ____________________________________

                                                                                                              Kierownik Zamawiającego

 Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
  2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu
  3. Załącznik nr 3 – Specyfikacja techniczna
  4. Załącznik nr 4 – Umowa - wzór


[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego