W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

IZP.272.13.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP V część 4
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZP.272.13.2018
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta)


 
    
    
    
                         
Ogłoszenie nr 605227-N-2018  z dnia 2018-08-16 r.     
Powiat Wołowski: „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP V część 4              OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -             Roboty budowlane          
Zamieszczanie ogłoszenia:             Zamieszczanie obowiązkowe          
Ogłoszenie dotyczy:             Zamówienia publicznego          
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej             
Nie            
Nazwa projektu lub programu                       
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych             
Nie            
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)                       
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY          
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający             
Nie            
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania             
Nie                           
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:                          Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających            
Nie            
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:            
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej             
Nie            
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:                          Informacje dodatkowe:                         
I. 1) NAZWA I ADRES:                Powiat Wołowski, krajowy numer identyfikacyjny               931934800, ul.               pl. Piastowski                2                             ,               56-100                 Wołów, woj.               dolnośląskie, państwo               Polska, tel.               713 805 901, , e-mail               zamowienia@powiatwolowski.pl, , faks               713 805 900.                             Adres strony internetowej (URL): www.powiatwolowski.pl                               Adres profilu nabywcy:                                                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne                                     
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:                Administracja samorządowa                                          
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):                             
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):                               
                I.4) KOMUNIKACJA:                              Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)              
Tak                 https://bip.powiatwolowski.pl/              
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia               
Nie                 https://bip.powiatwolowski.pl/              
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem               
Nie                               
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:               Elektronicznie              
Nie                                 adres                               
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:                 Nie                                                       Inny sposób:                                    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:                 Tak                                   Inny sposób:                   dopuszczalna jest wyłącznie forma pisemna, przekazana za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście luz za pośrednictwem posłańca.                                                 Adres:                 Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołow, pok. nr 5 (Punkt Obsługi Klienta)              
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne              
Nie                                 Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)                               
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA                       
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:                „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie” – ETAP V część 4                 Numer referencyjny:                IzP.272.13.2018               Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny               
Nie                               
II.2) Rodzaj zamówienia:                Roboty budowlane               II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych                             Zamówienie podzielone jest na części:              
Tak                                    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:                   wszystkich części                                                       
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:                                  Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:                 2                
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia               (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:                              1. Nazwa zadania „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie”- ETAP V część 4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w ramach Rewitalizacji budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie robót budowlanych. 2. Zakres inwestycji obejmuje - roboty budowlane polegające na wykonaniu: część 1 przebudowy drogi pożarowej  przy budynku PCM w Wołowie,  a) wykonanie robót ziemnych – korytowanie poszerzenie do 3,0 m  , b) demontaż  obrzeży i nawierzchni drogi  z płyt drogowych,  c) wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni drogi pożarowej  ze zdemontowanych płyt drogowych o szerokości 3,0 m,                           d) obsługa  geodezyjna w trakcie realizacji i dokumentacja powykonawcza,                           e) wydzielenie miejsca robót,                           f) dostawa i rozplantowanie ziemi w miejscu po demontażu płyt drogowych,                           g) wywóz i utylizacja materiałów po rozbiórkach.  część 2 modernizacja oświetlenia zewnętrznego szpitala w Wołowie:                            a) demontaż i utylizacja  starych lamp parkowych,                            b) montaż nowych lamp parkowych 8 szt., opraw najazdowych 16 szt.                                i podświetlających 5 szt. + wiata 2 szt. (zgodnie z opisem w kosztorysie),                            c) ułożenie i podłączenie kabli zasilających (niezależne obwody dla każdego                                rodzaj opraw),                            d) wykonanie pomiarów elektrycznych . 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót (pomocniczo)dla części 1 2) załącznik nr 9 do SIWZ- przedmiar robót (pomocniczo)dla części 2  3) załącznik nr 10 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna (roboty budowlane -część 1) 4) Załącznik nr 11 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna (elektryka - część 2)               
II.5) Główny kod CPV:                45100000-8                               Dodatkowe kody CPV:              
Kod CPV
45111300-1
45317000-2
                II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):                                           Wartość bez VAT:                                            Waluta:              
                 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)              
                II.7)                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:                              Nie                                 Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:                                II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:                                    miesiącach:                     lub    dniach:                                      lub                   data rozpoczęcia:                                          lub zakończenia:                                     
II.9) Informacje dodatkowe:                kod CPV : 45.10.00.00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 – 1 Roboty rozbiórkowe  45.31.70.00 – 2 Inne instalacje elektryczne             
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM                       
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU                             
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów                                 Określenie warunków:                                                  Informacje dodatkowe                                  III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna                                   Określenie warunków:                 Wykonawca powinien posiadać: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), a na wezwanie Zamawiającego przedstawić kopię polisy. dotyczy części 1 i 2                                  Informacje dodatkowe                                  III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa                                  Określenie warunków:                 a) Należy posiadać doświadczenie w realizacji podobnych robót, tj. zrealizowanie co naj-mniej 2 robót budowlanych, z których jedna o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto o łącznej wartości co najmniej 20 000,00 zł wraz z towarzyszącymi robotami budowla-nymi, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.-dotyczy części 1 i 2                                 Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:                 Nie                                                 Informacje dodatkowe:                               
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA                             
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp                 III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp                 Tak                                   Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:                              Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)                   Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)                                      Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)                                                                            Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)                 
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI                             
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu                                  Tak                                                    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji                                  Nie                              
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:                             
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.               
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP                             
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:                 1) Wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 3 do SIWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ.                  III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:                               
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP                             
              
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)                             
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.              
              SEKCJA IV: PROCEDURA                       
IV.1) OPIS                IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:                Przetarg nieograniczony                             IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:              
Nie                                                     Informacja na temat wadium                                             
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:              
Nie                                                    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:                                        
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                             
Nie                                                 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                 Nie                                                  Informacje dodatkowe:                               
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:                             
Nie                                                 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej                                                                   Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:                                                
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu                                              (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)                             
                Liczba wykonawców                                   Przewidywana minimalna liczba wykonawców                                   Maksymalna liczba wykonawców                                   Kryteria selekcji wykonawców:                               
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:                             
                Umowa ramowa będzie zawarta:                                                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:                                                      Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:                                                    Informacje dodatkowe:                                                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:                                                      Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:                                                            Informacje dodatkowe:                                                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:                                                                   Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:                               
IV.1.8) Aukcja elektroniczna                                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)                                                                             Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:                                     Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:                               Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:                                                                           Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:                                                          Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:                                             Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):                               Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:                              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:                                             Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:               
                 Czas trwania:                 
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:                                                                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:                               
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT                IV.2.1) Kryteria oceny ofert:                IV.2.2) Kryteria              
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)               Tak                              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne                IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem                             Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:                                            Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji                                                           Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:                                                           Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):                                            Informacje dodatkowe                             
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego                             Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:                                            Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:                                            Wstępny harmonogram postępowania:                                            Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:                                             Należy podać informacje na temat etapów dialogu:                             
              Informacje dodatkowe:                              IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego                             Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:                                            Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:                                                            Informacje dodatkowe:                              IV.4) Licytacja elektroniczna                               Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:              
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:              
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:              
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:              
              
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:               
                   Czas trwania:                   
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:                                               
                           Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:                                  Data: godzina:                                Termin otwarcia licytacji elektronicznej:              
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:              
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:              
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:               
              
              Informacje dodatkowe:              
              
IV.5) ZMIANA UMOWY               Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:               Tak                                               Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:                 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - Załączniku Nr 7A i 7B do SIWZ. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 3. Nawiązując do ust. 2 Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany w formie aneksu do umowy, w przypadkach:  1) potrzeby przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy: a) pod warunkiem, że będą niesprzyjające warunki atmosferyczne do wykonania prac zgodnie z technologią ich wykonywania lub w przypadku klęsk żywiołowych (intensywne opady deszczu, przymrozki, zbyt wysoka temperatura, huragany, nawałnice). 2) zmiany wysokości podatku VAT, 3) zmiany osoby wskazanej w ofercie: a) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ, b) na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ. 4) innych istotnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. 5) *uzasadnionej okolicznościami konieczności zmiany dotychczasowych podwykonawców lub dalszych podwykonawców, czy też ujawnienia się nowych podwykonawców lub dalszych podwykonawców w trakcie realizacji umowy. *dotyczy realizacji umowy przy pomocy podwykonawców lub dalszych podwykonawców.                IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE               
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):                               Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym                              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                              Data: 2018-08-31, godzina: 10:00,                             Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):               Nie                                         Wskazać powody:                                            Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu               >              POLSKI               IV.6.3) Termin związania ofertą:                                do:                              okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)                            IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:               Nie                             IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane               Nie                              IV.6.6) Informacje dodatkowe:                           
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH                           
Część nr: 1 Nazwa: przebudowy drogi pożarowej  przy budynku PCM w Wołowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) wykonanie robót ziemnych – korytowanie poszerzenie do 3,0 m  , b) demontaż  obrzeży i nawierzchni drogi  z płyt drogowych,  c) wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni drogi pożarowej  ze zdemontowanych płyt drogowych o szerokości 3,0 m,  d) obsługa  geodezyjna w trakcie realizacji i dokumentacja powykonawcza,   e) wydzielenie miejsca robót, f) dostawa i rozplantowanie ziemi w miejscu po demontażu płyt drogowych, g) wywóz i utylizacja materiałów po rozbiórkach.  2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111300-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-09-27 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: modernizacja oświetlenia zewnętrznego szpitala w Wołowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:                            a) demontaż i utylizacja  starych lamp parkowych,                            b) montaż nowych lamp parkowych 8 szt., opraw najazdowych 16 szt.                                i podświetlających 5 szt. + wiata 2 szt. (zgodnie z opisem w kosztorysie),                            c) ułożenie i podłączenie kabli zasilających (niezależne obwody dla każdego                                rodzaj opraw),                            d) wykonanie pomiarów elektrycznych  2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45317000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2018-09-27 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
                   

   
                          
 

Załączniki

Powiadom znajomego