POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
IZP.272.23.2013.13.2013 Wołów, dn. 27.05.2013r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.23.2013 Nazwa zadania: „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie, maj – sierpień 2013 r.”
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
CZĘŚĆ NR 1, 2, 5, 6:
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51 – 116 Wrocław
CZĘŚĆ NR 8:
Zakład Handlowo – Usługowy
Piotr Prokopowicz
ul. Ubojowa 7
56 – 100 Wołów
Uzasadnienie wyboru:
W/w oferenci przedstawili najkorzystniejsze oferty cenowe uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagane komplety dokumentów.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 03.06.2013r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
L.p
|
Nr części
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
2
6
8
|
Piekarnia
„Lipianin”
Witold
Lipianin
|
49 – 351 Przylesie 32
|
7 017,80 zł
27 611,20 zł
24 828,10 zł
|
7 370,00 zł
31 666,20 zł
27 322,25 zł
|
85,87 pkt
64,08 pkt
86,98 pkt
|
2.
|
1
|
Firma Handlowo – Usługowa
„MAGNUM”
Niedbała Andrzej
|
ul. Rzeźnicza 1;
59 – 300 Lubin
|
32 745,00 zł
|
34 382,25 zł
|
odrzucona/
wykluczona
|
3.
|
2
6
8
|
Zakład Handlowo – Usługowy
Piotr Prokopowicz
|
ul. Ubojowa 7;
56 – 100 Wołów
|
6 264,85 zł
18 863,45 zł
21 595,90 zł
|
6 579,15 zł
21 555,52 zł
23 647,60 zł
|
96,19 pkt
93,79 pkt
100 pkt
|
4.
|
1
2
5
6
|
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
|
ul. Zaułek Rogoziński 1/7;
51 – 116 Wrocław
|
38 735,00 zł
6 026,00 zł
21 336,00 zł
17 692,60 zł
|
40 671,75 zł
6 328,50 zł
22 469,07 zł
20 559,17 zł
|
100 pkt
100 pkt
100 pkt
100 pkt
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 2 - Firma Handlowo – Usługowa
„MAGNUM”
Niedbała Andrzej
ul. Rzeźnicza 1;
59 – 300 Lubin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.05.2013r. do godz. 12:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów (wpłynęły one po czasie wyznaczonym przez Zamawiającego).
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 2 - Firma Handlowo – Usługowa
„MAGNUM”
Niedbała Andrzej
ul. Rzeźnicza 1;
59 – 300 Lubin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.05.2013r. do godz. 12:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 2 (dla wszystkich części) – brak parafek na 1 i 2 stronie formularza.
2) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 (dla wszystkich części) – brak parafek na każdej stronie i podpisu
3) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 7 (pakiet nr 1) – brak parafek na każdej stronie, prócz ostatniej
wpłynęły one po czasie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
- adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania