Wołów, dn. 25.05.2016 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Starosta Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia 17 maja 2016 r., na zadanie pn. „Zakup drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi” zostały złożone następujące oferty:
Lp.
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
1.
|
System Data Sp. z o.o.
|
ul. Sienkiewicza 42,
39-300 Mielec
|
7.896,60zł
|
2.
|
Infologic S.C. Adam Olszar, Jadwiga Olszar
|
Ul. Ustrońska 20,
43-400 Cieszyn
|
8.600,00zł
|
3.
|
Microsystem Group Sp.J.
|
Ul. Górczewska 69/73
01-401 Warszawa
|
9.138,90zł
|
4.
|
ART-MAG Jarosław Kisielewski
|
ul. Śniadeckich 17
85-011 Bydgoszcz
|
8.769,90zł
|
5.
|
F.H.U. KRAWO Wojciech Chanulak
|
ul. Grunwaldzka 8/8
75-241 Koszalin
|
7.841,60zł
|
6.
|
Prime Computers Dariusz Leszczyński
|
ul. Kraszewskiego 15A
50-229 Wrocław
|
8.610,00zł
|
7.
|
JDA Dasiak Jarosław
|
ul. Magnoliowa 8
55-330 Księginice / Wrocław
|
8.734,98zł
|
8.
|
CADevent Łukasz Ziółkowski
|
Ul. Jabłoniowa 20 lok 511
80-175 Gdańsk
|
8.468,18zł
|
9.
|
Hardware Storm Piotr Kała
|
Ul. Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
|
8.509,70zł
|
10.
|
Zip Office Sp. z o.o
|
ul. Gajdy 30
02-878 Warszawa
|
8.610,00zł
|
11.
|
AJP Systemy Biurowe Sp.z o.o.
|
ul. Równoległa 9A ,
02-235 Warszawa
|
8..831,40zł
|
Jedna oferta została złożona po terminie
Lp.
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
1.
|
ATUT KOMPUTER
|
ul. Armii Krajowej 10A/2,
50-541 Wrocław
|
8.400,90zł
|
Za najkorzystniejszą cenowo uznano ofertę nr 5 firmy FHU KRAWO Wojciech Chanulak z ceną w wysokości: 7.841,60zł brutto (słownie: siedem tysięcy osiemset czterdzieści jeden złotych sześćdziesiąt groszy).
Przedstawione powyżej oferty są zgodne z treścią zapytania ofertowego, odrzuceniu podlega jedynie oferta firmy ATUT KOMPUTER ze względu na termin złożenia.
STAROSTA WOŁOWSKI
Maciej Nejman
Wołów, dn. 25.05.2016 r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania ofertowego pn „Zakup drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi”.
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
F.H.U. KRAWO Wojciech Chanulak
ul. Grunwaldzka 8/8
75-241 Koszalin
Uzasadnienie wyboru:
Oferent złożył najtańszą ofertę wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
Wybrany Wykonawca obowiązany jest zrealizować zadanie w terminie do dnia 10.06.2016r.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena brutto
|
1.
|
System Data Sp. z o.o.
|
ul. Sienkiewicza 42,
39-300 Mielec
|
7.896,60zł
|
2.
|
Infologic S.C. Adam Olszar, Jadwiga Olszar
|
Ul. Ustrońska 20,
43-400 Cieszyn
|
8.600,00zł
|
3.
|
Microsystem Group Sp.J.
|
Ul. Górczewska 69/73
01-401 Warszawa
|
9.138,90zł
|
4.
|
ART-MAG Jarosław Kisielewski
|
ul. Śniadeckich 17
85-011 Bydgoszcz
|
8.769,90zł
|
5.
|
F.H.U. KRAWO Wojciech Chanulak
|
ul. Grunwaldzka 8/8
75-241 Koszalin
|
7.841,60zł
|
6.
|
Prime Computers Dariusz Leszczyński
|
ul. Kraszewskiego 15A
50-229 Wrocław
|
8.610,00zł
|
7.
|
JDA Dasiak Jarosław
|
ul. Magnoliowa 8
55-330 Księginice / Wrocław
|
8.734,98zł
|
8.
|
CADevent Łukasz Ziółkowski
|
Ul. Jabłoniowa 20 lok 511
80-175 Gdańsk
|
8.468,18zł
|
9.
|
Hardware Storm Piotr Kała
|
Ul. Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
|
8.509,70zł
|
10.
|
Zip Office Sp. z o.o
|
ul. Gajdy 30
02-878 Warszawa
|
8.610,00zł
|
11.
|
AJP Systemy Biurowe Sp.z o.o.
|
ul. Równoległa 9A ,
02-235 Warszawa
|
8.831,40zł
|
STAROSTA WOŁOWSKI
Maciej Nejman
Wołów, dnia 17.05.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zakupu drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
I. Zamawiający
Starostwo Powiatowe , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880133369
II. Nazwa przedmiotu zamówienia
Zakup drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Drukarka Brother HL2360dn, szt 10,
2. Oryginalny toner Brother nr TN-2320, EAN 4977766738989, szt 10
Wymagania dodatkowe
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana na podstawie Faktury VAT w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
IV. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia 10.06.2016r.
V. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 7 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
-
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty.
-
Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Cena powinna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
-
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
VII. Opis przygotowania oferty
-
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wskazanych pozycji formularza.
-
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
-
Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
VIII. Kryteria wyboru oferty
-
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
l.p.
|
Kryterium
|
Opis
|
Waga - udział
w ocenie
|
1
|
Cena
|
Cena oferty(z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
|
100%
|
IX. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 24.05.2016 r., o godz. 15.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
a) listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Zakupu drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi.”
b) osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Zakupu drukarek wraz z materiałami eksploatacyjnymi”
c) faksem na nr 71 380 59 00
d) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączonego do korespondencji na adres: referatit@powiatwolowski.pl ; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
X. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną).
XI. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Cezary Rytwiński: e-mail: referatit@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 5906
XII. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
-
Formularz oferty