logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > wrzesień > 2013-09-12
Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn. „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie w

POWIAT WOŁOWSKI
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       
www.powiatwolowski.pl

IZP.272.31.2013.24.2013                                                                      Wołów, dn. 12.09.2013r.
 
 
                                      ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.31.2013 Nazwa zadania: „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki    w Wołowie wrzesień – grudzień 2013 ”
 
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
CZĘŚĆ NR 2, 6
Zakład Handlu
i Usług „KAMA” Czesław Kaczan 
Łaszczyn 25A
63 – 900 Rawicz
 
CZĘŚĆ NR 1
Firma Handlowo – Usługowa „MAGNUM”
Niedbała Andrzej             
ul. Rzeźnicza 1
59 – 300 Lubin
 
CZĘŚĆ NR 5
PHUP MIMAR
Marian Sopinka  
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51 – 116 Wrocław
 
Uzasadnienie wyboru:
W/w oferenci przedstawili najkorzystniejsze oferty cenowe uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagane komplety dokumentów.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 18.09.2013r.
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
  
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

Lp.
Nr części
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena netto
Cena brutto
Inne inf.
1.
5
F.H.U. – Cegliński
Jacek Cegliński
ul. Sportowa 5;
56 – 120
Brzeg Dolny
25 974,00 zł
27 385,20 zł
odrzucono/ wykluczono
2.
 
2
 
6
 
8
Zakład Handlu
i Usług „KAMA” Czesław Kaczan
Łaszczyn 25A;
63 – 900 Rawicz
5 108,00 zł
 
8 452,54 zł
 
19 964,49 zł
5 363,40 zł
 
9 358,56 zł
 
21 905,74 zł
100 pkt
 
100 pkt
 
część unieważniona
3.
2
 
3
 
6
 
8
Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
49 – 351
Przylesie 32
6 851,00 zł
 
32 856,00 zł
 
15 828,40 zł
 
35 484,05 zł
7 194,40 zł
 
34 681,00 zł
 
17 582,03 zł
 
38 783,81 zł
odrzucono/
wykluczono
odrzucono/
wykluczono
odrzucono/
wykluczono
odrzucono/
wykluczono
4.
4
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki
ul. Niepodległości 42;
58 – 303 Wałbrzych
89 139,00 zł
93 595,95 zł
odrzucono/
wykluczono
 
5.
1
Firma Handlowo – Usługowa „MAGNUM”
Niedbała Andrzej
ul. Rzeźnicza 1;
59 – 300 Lubin
58 846,50 zł
61 788,83 zł
100 pkt
6.
3
Piekarnia „Krzydlinka”
s. c.
Krzydlina Wielka 34;
56 – 100 Wołów
13 682,80 zł
19 270,34 zł
odrzucono/
wykluczono
 
7.
1
 
2
 
5
 
6
 
8
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7;
51 – 116 Wrocław
60 999,00 zł
 
7 355,00 zł
 
21 385,00 zł
 
9 799,42 zł
 
18 803,00 zł
64 048,95 zł
 
7 722,75 zł
 
22 550,73 zł
 
10 972,07 zł
 
20 679,44 zł
96,47 pkt
 
69,45 pkt
 
100 pkt
 
86,25 pkt
 
część unieważniona
8.
2
 
8
Zakład Handlowo – Usługowy
Piotr Prokopowicz
ul. Ubojowa 7;
56 – 100 Wołów
6 636,10 zł
 
23 943,82 zł
 
6 967,91 zł
 
26 208,11 zł
76,97 pkt
 
część unieważniona
9.
3
Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna
„Rolnik”
ul. Piłsudskiego 34;
56 – 100 Wołów
18 157,92 zł
19 140,00 zł
odrzucono/
wykluczono
 

 
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
  
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 1 (pakiet nr 5) - F.H.U. – Cegliński
Jacek Cegliński 
ul. Sportowa 5
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 nie wykazał poniższych dokumentów z datą na dzień składania ofert (wydruk z CEIDG oraz oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej zostały przedstawione z datą po otwarciu ofert).
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
 
Oferta nr 3 (pakiet nr 2, 3, 6, 8) - Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
                                                               49 – 351 Przylesie 32
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów i nie złożył wyjaśnienia dotyczącego treści oferty.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 4 (pakiet nr 4) - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe
Stanisław Wysocki          
ul. Niepodległości 42
58 – 303 Wałbrzych
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 6 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.       
Krzydlina Wielka 34
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 nie uzupełnił wszystkich wymaganych  dokumentów (brak zaświadczenia z ZUS), a niektóre zostały źle uzupełnione (oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – załącznik nr 8, wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych – załącznik nr 9,wydruk z CEIDG, formularz ofertowy – załącznik nr 2 zostały przedstawione z datą po otwarciu ofert).
  
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
 
Oferta nr 9 (pakiet nr 3) - Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna „Rolnik”   
ul. Piłsudskiego 34
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta w/w Wykonawcy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego produktów, w związku z czym zostaje odrzucona (brak pączków hiszpańskich, brak chleba orkiszowego).
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli, jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 1 (pakiet nr 5) - F.H.U. – Cegliński
Jacek Cegliński 
ul. Sportowa 5
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca pomimo wezwania do uzupełnienia dokumentów do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 nie wykazał poniższych dokumentów z datą na dzień składania ofert:
- wydruk z CEIDG został przedstawiony z datą po otwarciu ofert;
- oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej podpisane zostało z datą po otwarciu ofert
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 3 (pakiet nr 2, 3, 6, 8) - Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
                                                               49 – 351 Przylesie 32
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia (wykazu środków transportu spełniających wymogi przepisów prawa dopuszczające je do transportu artykułów spożywczych określonych pakietów zamówienia)– załącznik nr 9 – brak
2.Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – brak nazwy produktu w kol. nr 3 w pakietach nr 2, 3, 6, 8
i nie złożył wyjaśnienia dotyczącego treści oferty.
   
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 4 (pakiet nr 4) - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe
Stanisław Wysocki          
ul. Niepodległości 42
58 – 303 Wałbrzych
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1.Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – niewypełniona została kolumna nr 3 (nazwa produktu oferowanego przez Wykonawcę)
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 6 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.       
Krzydlina Wielka 34
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
a pozostałe zostały przedstawione z datą po otwarciu ofert:
1. oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej – załącznik nr 8,
2.wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych – załącznik nr 9,
3.wydruk z CEIDG,
4.formularz ofertowy – załącznik nr 2
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 9 (pakiet nr 3) - Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna „Rolnik”   
ul. Piłsudskiego 34
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta w/w Wykonawcy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamawiającego produktów (brak pączków hiszpańskich, brak chleba orkiszowego).
    
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4.     Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
 
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
 
 
 
 
 
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                  Kierownik Zamawiającego
 
 
  
 
 
 
 
 
do wiadomości:
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania
Ilość odwiedzin: 208
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa, Katarzyna Jankowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-09-12 14:55:42
Data udostępnienia informacji: 2013-09-12 14:55:42
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-12 14:59:26

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner