| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Nr 1/ZDP/ZP/07
Wołów, 23.02.2007 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM poniżej 60.000 EURO na
"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych grysami i emulsją przy użyciu Patchera w ilości 900 Mg - około 10.000 m2"
Przy utrzymaniu nawierzchni dróg grysami i emulsją (remoncie cząstkowym) Patcherem należy zastosować drogową emulsję kationową szybkorozpadową K-1 65 % oraz grysy bazaltowe 2-5 i 5-8 mm wg normy PN-B-11112 z 1996 r.
Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne wydane przez uprawnione jednostki. Oferty należy składać do dnia 05.03.2007 do godz. 11.00 w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie ul. Piłsudsiego 10 56-100 Wołów pok. nr 13
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2007 r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pokój nr 14 od dnia 23.02.2007 w godzinach 7.00 – 15.00 (tel./fax 071 389 47 25). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6
O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- Doświadczenie - wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy to w tym okresie zadań o zakresie odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia w ilości min. 450 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót;
- Potencjał techniczny - remonter - Patcher - 1 szt
- Potencjał kadrowy - dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi patchera
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
-
Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
- Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na załączonym wzorze – załącznik nr 4.
- Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5
- Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ilości min. 450 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
- Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8
- Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski.
Pobierz specyfikację
Ilość odwiedzin: | 4749 | Nazwa dokumentu: | przetarg nieograniczony na | Skrócony opis: | Bieżące utrzymanie dróg powiatowych grysami i emulsją przy użyciu Patchera w ilości 900 Mg – około 10.000 m2 | Osoba, która wytworzyła informację: | Administrator | Osoba, która odpowiada za treść: | Administrator | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2007-02-23 16:20:33 | Data udostępnienia informacji: | 2007-02-23 16:20:33 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-02-23 18:25:50 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|