logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Nr 1/ZDP/ZP/07
Wołów, 23.02.2007 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
tel/tax 071 389 47 25
e-mail:
zdp_wolow@wp.pl 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM poniżej 60.000 EURO na
 
"Bieżące utrzymanie dróg powiatowych grysami i emulsją przy użyciu Patchera w ilości 900 Mg - około 10.000 m2"
 
Przy utrzymaniu nawierzchni dróg grysami i emulsją (remoncie cząstkowym) Patcherem należy zastosować drogową emulsję kationową szybkorozpadową K-1 65 % oraz grysy bazaltowe 2-5 i 5-8 mm wg normy PN-B-11112 z 1996 r.
Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne wydane przez uprawnione jednostki. Oferty należy składać do dnia 05.03.2007 do godz. 11.00 w:

Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudsiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 13

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2007 r.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie  w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pokój nr 14 od dnia 23.02.2007 w godzinach 7.00 – 15.00 (tel./fax 071 389 47 25). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6


O zamówienie mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    • Doświadczenie - wykaz  wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy to w tym okresie zadań o zakresie odpowiadajacych przedmiotowi zamówienia w ilości min. 450 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót; 
    • Potencjał techniczny - remonter - Patcher - 1 szt 
    • Potencjał kadrowy - dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi patchera
    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
    • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    • spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)

      W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
      1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.

      2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

      3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.

      W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:

      1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na załączonym wzorze – załącznik nr 4.
      2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5
      3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ilości min. 450 Mg oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.

      W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

      1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
      2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8
      3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.

      Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.

      Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.

      Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski.

      Pobierz specyfikację  

         
         
       

Ilość odwiedzin: 4749
Nazwa dokumentu: przetarg nieograniczony na
Skrócony opis: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych grysami i emulsją przy użyciu Patchera w ilości 900 Mg – około 10.000 m2
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-02-23 16:20:33
Data udostępnienia informacji: 2007-02-23 16:20:33
Data ostatniej aktualizacji: 2007-02-23 18:25:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner