logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


POWIAT WOŁOWSKI

tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2

fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów

e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       

www.powiatwolowski.pl

                                                                                                              Wołów, 09.06.2015 r.

IZP.272.1.9.2015.2

 

MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

z dnia 05.06.2015 r. na

”Obsługę Bankową Budżetu Powiatu Wołowskiego i jego jednostek

organizacyjnych oraz nadzorowanych

finansowanych przez ten budżet w latach 2015-2019”

 

Powiat Wołowski informuje, iż dokonuje następujących zmian treści zapytania ofertowego na ”Obsługę Bankową Budżetu Powiatu Wołowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz nadzorowanych finansowanych przez ten budżet w latach 2015-2019”, polegających na:

 

I.Skreśleniu obecnego zapisu w pkt III „Opis przedmiotu Zamówienia” ppkt 1 lit. c zapytania ofertowego z dn. 09.12.2014r., o treści:

c) „Otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych”.

 

II.Zmianie zapisu w pkt III „Opis przedmiotu Zamówienia” ppkt 1 lit. n, który otrzymuje nowe brzmienie:

 

n) Oprocentowanie środków na rachunkach. Naliczanie i dopisywanie odsetek następować będzie raz na kwartał. Wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1 M, stanowiącego średnią wartość WIBID-u z poprzedniego miesiąca plus, minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Marża jest stała w całym okresie trwania umowy z zastrz. opisu dopuszczonych zmian umowy.

 

III.Dodaniu ppkt 5 w pkt III „Opis przedmiotu Zamówienia”, o następującej treści:

 

5.Do wyliczenia cen i wysokości oprocentowania oprócz wyartykułowanych w treści niniejszego zapytania ofertowego w formularzu ofertowym należy wziąć pod uwagę następujące okoliczności:

  1. Obecna liczba wszystkich kont, rachunków pomocniczych, subkont, pozostających w dyspozycji  Zamawiającego – 73 konta bankowe,
  2. Roczna liczba przelewów wewnątrz bankowych (dyspozycja elektroniczna) 37.500 sztuk (liczba przelewów określono na podstawie dyspozycji wydanych w 2014 roku),
  3. Roczna liczba przelewów wewnątrz bankowych (dyspozycja pisemna) 100 sztuk,
  4. Plan dochodów budżetowych w 2015 roku – stan na 31.05.2015 r. –  61.662.962,22 zł,
  5. Plan wydatków budżetowych w 2015 roku – stan na 31.05.2015 r. –  61.931.942,22 zł.

 

IV.Zmianie zapisu w pkt IV „Wymagania, które musi spełnić Wykonawca składający ofertę” ppkt 3, który otrzymuje nowe brzmienie:

3.Wykonawca posiada zabezpieczenia teleinformatyczne spełniające warunki rekomendacji D Komisji Nadzory Finansowego.

V.Zmianie zapisów w załączniku nr 1 „Formularz ofertowy” w zakresie: Objaśnienia do tabeli, które otrzymują nowe brzmienie:

Objaśnienia do tabeli:

 W kolumnie Wartość należy wpisać:

 W pozycji nr 1A wartość WIBIDu 1M na 31.05.2015, marżę banku, różnice między WIBIDem 1M na 31.05.2015, a marżą banku (stanowiącą oprocentowanie).

W pozycji nr 2  (pierwszy odnośnik-B1) należy wpisać:

W kolumnie Operacja bankowa  należy wpisać łączną miesięczną kwotę za prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych będącej iloczynem miesięcznego jednostkowego kosztu opłat i prowizji za prowadzenie rachunku pomnożonego przez  obecną ilość kont, rachunków pomocniczych, subkont.

(Obecna ilość wszystkich kont, rachunków pomocniczych, subkont, pozostających w dyspozycji  Zamawiającego – 73 konta bankowe)

W kolumnie Wartość należy wpisać łączną roczną kwotę za prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych będącej iloczynem miesięcznego łącznego kosztu opłat i prowizji za prowadzenie rachunków pomnożonym przez  12 m-cy.

W pozycji nr 2 (drugi odnośnik-B2) należy wpisać:

W kolumnie Operacja bankowa  należy wpisać miesięczną kwotę za prowadzenie za prowadzenie zastępczej obsługi  kasowej.

W kolumnie Wartość należy wpisać łączną roczną kwotę za prowadzenie za prowadzenie zastępczej obsługi  kasowej, będącej iloczynem miesięcznego kosztu prowadzenia zastępczej obsługi kasowej pomnożonej przez  12 m-cy.

W pozycji nr 2 (drugi odnośnik-B3) należy wpisać:

W kolumnie Operacja bankowa  należy wpisać łączną miesięczną kwotę za przelewy na rachunek w innym banku, będącej iloczynem jednostkowego kosztu przelewu na rachunek w innym banku pomnożonego przez planowanych 8 przelewów miesięcznie.

(Roczna ilość planowanych w roku transakcji wynosi 100 sztuk, dla  określenia łącznego miesięcznego kosztu transakcji należy przyjąć 8  transakcji miesięcznie.  

 

W kolumnie Wartość należy wpisać łączną roczną kwotę za kwotę za przelewy na rachunek w innym banku będącej iloczynem miesięcznego łącznego kosztu za przelewy na rachunek w innym banku pomnożonego przez  12 m-cy.

W pozycji nr 3 (pierwszy odnośnik-C1) w  kolumnie Wartość, należy wpisać wartość WIBORu 1M na 31.05.2015r., marżę banku i  sumę wynikającą z dodawania WIBORu 1M i marży banku.

W pozycji nr 3 (drugi odnośnik-C2) w  kolumnie Wartość, należy wpisać procentową wartość prowizji za uruchomienie kredytu.

 

Pozostałe zapisy niniejszego zapytania ofertowego pozostają bez zmian.

 

 

 

Z UP. STAROSTY

WICESTAROSTA WOŁOWSKI

Władysław Boczar

__________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

 

 

Nazwa dokumentu: Modyfikacja treści zapytania ofertowego z dnia 05.06.2015 r. na ”Obsługę Bankową Budżetu Powiatu Wołowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz nadzorowanych finansowanych przez ten budże
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Sadowska, Katarzyna Jankowska
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Sadowska, Katarzyna Jankowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2015-06-09 16:24:32
Data udostępnienia informacji: 2015-06-09 16:24:32
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-09 16:36:35

Wersja do wydruku...

corner   corner