| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Wydział Rozwoju, Współpracy Europejskiej i Promocji |
|
symbol: |
RW |
|
|
pokój nr 41 (III piętro) |
|
Kierownik: |
Tomasz Lechki |
071-389-25-50 wew. 129 |
Podinspektor: |
Justyna Tracichleb |
071-389-25-50 wew. 129 |
Podinspektor: |
Arkadiusz Muszyński |
071-389-25-50 wew. 129 |
|
|
ri@powiatwolowski.pl |
Oddział Inwestycji i Zamówień Publicznych: |
|
|
pokój nr 41 (III piętro) |
|
Kierownik: |
Henryk Worońko |
071-389-25-50 wew. 129 |
Mł. Referent: |
Katarzyna Pawłowska |
071-389-25-50 wew. 129 |
|
|
rizp@powiatwolowski.pl |
|
|
|
Zadania Wydziału:
Zadania z zakresu promocji i rozwoju powiatu:
- działania na rzecz rozwoju powiatu,
- podejmowanie działań w zakresie współpracy międzypowiatowej,
- propagowanie walorów turystycznych i gospodarczych powiatu:
- przygotowanie propozycji optymalnego sposobu wdrażania strategii Rozwoju Powiatu wołowskiego oraz ich przedkładanie do zatwierdzania Zarządowi Powiatu,
- określenie, analizowanie i ocena uwarunkowań realizacyjnych Strategii,
- aplikowanie określonych zadań strategicznych do Strategii województwa dolnośląskiego i strategii Gospodarczo – Przestrzennej Aglomeracji wrocławskiej
- uzgodnienie form i zakresu współpracy z podmiotami współpracującymi w realizacji Strategii,
- organizowanie i prowadzenie działań promujących Strategię,
- monitoring procesu wdrażania Strategii,
- prowadzenie dokumentacji wdrażania Strategii,
- informowanie Rady Powiatu i Zarządu a także lokalnej społeczności o stanie realizacji wdrażanych zadań i problemach realizacyjnych,
-
upowszechniania wiedzy o Unii Europejskiej i procesach integracji europejskiej , oraz zewnętrznych źródłach finansowania przedsięwzięć ,
-
inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działań w sferze gospodarczej i społecznej w zakresie realizacji programu integracyjnego,
-
podejmowanie działań mających na celu przygotowanie informacyjne dla procesu pozyskiwania środków pomocowych,
-
koordynowanie przedsięwzięć związanych z pozyskiwaniem i wykorzystaniem środków pomocowych oraz opracowaniem wniosków i materiałów w tym zakresie,
-
podejmowanie działań wspierających rozwój małej i średniej przedsiębiorczości
Zadania z zakresu inwestycji:
-
sporządzenie rocznych i wieloletnich planów realizowanych przez powiat inwestycji i remontów,
-
prowadzenie i nadzorowanie inwestycji i remontów:
-
realizacja inwestycji i remontów w oparciu o zatwierdzony plan finansowy oraz zabezpieczenie nadzoru inwestorskiego,
-
zawieranie umów o realizację inwestycji i remontu,
-
prowadzenie rozliczeń realizowanych inwestycji i remontów,
-
wnioskowanie o zmiany w planie finansowym
- przygotowywanie wniosków o dotacje, pożyczki, kredyty i inne środki na realizację inwestycji i remontów,
- prowadzenie stosownej sprawozdawczości
Zadania z zakresu zamówień publicznych:
-
kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych wydziałów i jednostek organizacyjnych powiatu , stanowiących podstawę do wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne i procedur określanych w ustawie o zamówieniach publicznych,
-
wykonywanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem przez komórki organizacyjne i powiatowe jednostki organizacyjne przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
-
rozpatrywanie odwołań i protestów w zakresie określonym przepisami ustawy o zamówieniach publicznych,
-
prowadzenie rejestru zamówień publicznych, odwołań i protestów,
-
występowanie w imieniu Starostwa do Urzędu Zamówień Publicznych,
-
udzielanie wyjaśnień wydziałom i powiatowym jednostkom organizacyjnym przy opracowywaniu materiałów źródłowych, stanowiących podstawę wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
-
przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty w sprawach zamówień publicznych.
Nazwa dokumentu: | Wydział Rozwoju Wspołpracy Europejskiej i Promocji - Kompetencje i Zadania | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Baszniak | Data wytworzenia informacji: | 2003-06-26 09:54:45 | Data udostępnienia informacji: | 2003-06-26 09:54:45 | Data ostatniej aktualizacji: | 2006-01-04 19:00:16 |
Wersja do wydruku...
|