logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > kwiecień > 2013-04-11
Odpowiedzi do SWIZ „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1289 D, AL. JEROZOLIMSKIE W BRZEGU DOLNYM”

 

ODPOWIEDZI NA PYTANIA DO PRZETARGU NA ZADANIE: „PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1289 D, AL. JEROZOLIMSKIE W BRZEGU DOLNYM”
1.      Czy Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania stabilizacji na miejscu?
Odp. Zamawiający nie dopuszcza możliwości stosowania stabilizacji na miejscu.
2.      Proszę o opis sposobu zabezpieczenia gazociągu zgodnie z zapisem pkt. 32 przedmiaru.
Odp. Do kosztorysu należy przyjąć zabezpieczenie gazociągu rurą ochronną dwudzielną fi160.
3.      Proszę o udostepnienie Pozwolenia na Budowę.
Odp. Inwestycja nie wymaga pozwolenia na budowę. Inwestycja wymaga zgłoszenia. W załączeniu zgłoszenie robót.
4.      Proszę o udostępnienie uzgodnień.
Odp. Udostępniono
5.      Proszę o udostępnienie uzgodnień do Projektu Organizacji Ruchu Zastępczego.
Odp. Projekt Organizacji Ruchu Zastępczego leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca w zależności od sposobu organizacji prac budowlanych uzgadnia ORZ z odpowiednimi urzędami oraz Inwestorem. Od ulicy ks. Puka do ulicy Sportowej wyraża zgodę na zamknięcie całkowite odcinkowe drogi. Koszty ORZ powinny być uwzględnione w poz. 54 kosztorysu ofertowego.
6.      Czy zgodnie z zapisem pkt. 1.3.1 ppkt J SST D-01.01.01 okazanie granic pasa drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami geodezyjnymi czy jedynie poprzez wytyczenie w terenie punktów granicznych.
Odp. Okazanie granic pasa drogowego należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami geodezyjnymi
7.      Czy warstwa stabilizacji 1,5-2,5MPa gr.25cm jest warstwą poprawiającą parametry [podłoża czy warstwą konstrukcyjną i należy innym sposobem wzmocnić podłoże do parametrów zgodnych z wymaganiami SST D-04.01.01 pkt. 5.4. Geologia jednoznacznie wskazuje na podłoże G3, G4, więc wskazane w SST parametry nie są możliwe do osiągnięcia.
Odp. Warstwa stabilizacji 1,5-2,5MPa gr.25cm jest warstwą poprawiającą parametry podłoża.
8.      Czy inwestycja wymaga nadzoru archeologicznego?
Odp. Nie wymaga
9.      Proszę o podanie hierarchii ważności dokumentów.
Odp. Wszystkie dokumenty są równoważne.
10. Proszę o udostępnienie SST na geowłókninę.
Odp. SST na geowłokninę znajduję się na 73 stronie SST.
11. Proszę o wskazanie rodzaju kostki betonowej brukowej gr. 8cm
Odp. Zgodnie z projektem kostka Behaton gr. 8cm
12. Czy Zamawiający dysponuje projektem niwelety dla zadania? Jeśli tak to prosimy o udostepnienie.
Odp. Udostępniono.
13. Czy Zamawiający dysponuje pozwoleniem na wycinkę?
Odp. Inwestycja nie ma robót związanych z wycinką drzew, jedynie z karczowaniem pozostałości po wycince drzew.
14. Kto ponosi koszty opłat administracyjnych za wycinkę drzew.
Odp. Inwestycja nie ma robót związanych z wycinką drzew, jedynie z karczowaniem zatem nie ma opłat
15. Co należy zrobić z drewnem pozyskanym z wycinki?
Odp. Wykarczowane pniaki drzew należy złożyć na bazie ZDP, ul. Kościuszki 27.
16. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie obrzeży betonowych wyprodukowanych wg aktualnej normy PN-EN 1340
Odp. Tak, dopuszcza
17. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie krawężników betonowych wyprodukowanych wg aktualnej normy PN-EN 1340
Odp. Tak, dopuszcza
18. Czy Zamawiający dopuszcza stosowanie kostki 16x16x16 wyprodukowanych wg aktualnej normy PN-EN 1338
Odp. Tak, dopuszcza
19. Proszę o uzupełnienie dokumentacji o uzgodnienia branżowe
Odp. Uzupełniono
20. Zamawiający w SIWZ w rozdz. V pkt. C – Potencjał kadrowy podał wymagania jakie musi spełnić osoba pełniąca funkcję Majstra – „Majster – 1 osoba posiadająca min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku majstra robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej”
natomiast w zał. nr 4 A Informacja o doświadczeniu osób dotyczące Majstra, w kol. Doświadczenie jest: „min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku majstra robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej klasy min. L”
Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności.
Odp. Prawidłowo określone są wymagania dot. doświadczenia Majstra w zał. nr 4 A Informacja o doświadczeniu osób dotyczące Majstra, czyli „min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku majstra robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej klasy min. L”
 
 
 
 
 
 
 
Załączniki do pobrania:

2013-04-11 10:33:40 - gaz (725.20 kB)
2013-04-11 10:34:09 - woda (969.81 kB)
2013-04-11 10:36:38 - niweleta (556.29 kB)
2013-04-11 10:38:35 - TPSA (346.22 kB)

Ilość odwiedzin: 226
Osoba, która wytworzyła informację: Mariusz Pasternak
Osoba, która odpowiada za treść: Mariusz Pasternak
Osoba, która wprowadzała dane: Mariusz Pasternak
Data wytworzenia informacji: 2013-04-11 10:27:18
Data udostępnienia informacji: 2013-04-11 10:27:18
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-11 12:46:01

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner