logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy: pomocy dydaktycznych, edukacyjnych programów komputerowych i materiałów piśmienniczych do zajęć dydaktycznych
 
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
 
II. Tytuł projektu
„Indywidualizacja nauczania - szansą na lepszy rozwój”
 
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych  w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup    o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych.
 
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: pomocy dydaktycznych, edukacyjnych programów komputerowych i materiałów piśmienniczych do zajęć dydaktycznych. Zakupione pomoce i materiały zostaną przekazane Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4  w Wołowie w ramach doposażenia bazy dydaktycznej.
 
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na 4 odrębne części (A, B, C, D) wg następującego zestawienia:
A) Edukacyjne programy komputerowe:

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Programy komputerowe „Z Tosią przez pory roku”  (pakiet I)
1
Programy komputerowe „Tosia i przyjaciele” (pakiet II)
1
Program komputerowy do diagnozy i korekcji wad postawy Eduterapeutica - Postawa i ruch
1
Program multimedialny Edukacja dla zerówki
 
1
Program multimedialny Gotowy do szkoły 1 – Piszę i liczę
 
1
Program multimedialny Gotowy do szkoły 2 – Ćwiczę umysł
 
1
Program multimedialny Gotowy do szkoły 3 – Uczę się czytać
 
1
Idę do szkoły – pakiet komputerowych gier edukacyjnych
 
1
Program multimedialny Mała Akademia – Przedszkolak
 
1
Komputerowy słownik piktogramowo – obrazkowy
 
1
Komputerowy pakiet edukacyjny Lubię szkołę
1
Program multimedialny Porusz umysł
1
Program multimedialny  Socrates 102 – ciekawe zadania (5 – 9 lat)
1

 

 
 
B) Materiały piśmiennicze do zajęć dydaktycznych

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Kredki  świecowe  (zestaw 12 kol.)
2
Kredki świecowe wykręcane (zestaw 12 kol.)
2
Mazaki dmuchane (zestaw 6 kol.)
2
Ciastolina  (zestaw 6 kol.)
2
Plastelina (zestaw 12 kol.)
2
Glina rzeźbiarska  460 g- terakota
2
Farby  plakatowe (zestaw 12 kol.)
2
Farby  plakatowe  w tubkach po 35 ml  (zestaw 6 kol.)
2
Zeszyt papierów  kolorowych samoprzylepnych (format  A5)
2
Wycinanki
2
Blok techniczny  biały (format A4)
2
Blok  techniczny kolorowego (form. A4)
2
Blok  rysunkowy (form. A4)
2
Farby  do malowania palcami  (zestaw 4 kol.)
2
 
 
 

 

 
C) Pomoce dydaktyczne cz. 1

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Mata korygująca – masująca do zajęć gimnastyki korekcyjnej – jeżyk
4
Topek głęboki (średnica 80 cm, głębokość 45 cm
1
Deskorolka DK-1 (długość – 50 cm, szerokość – 30 cm, wysokość ±8cm, waga – 2,5 kg, maksymalne obciążenie 75 kg)
1
Kamienie rzeczne równoważne ( zestaw 6 elem. składający się z 3 wysp o wym. 36x8,5 cm oraz 3 wysp o wym. 2,5x4,5)
1
Zestaw 3 par szczudeł  kroczących
1
Prosta ścieżka dotykowa 8 elementowa
1
Komplet magicznych małych piłeczek dmuchawek (2 szt.) z piłką rehabilitacyjną o śr. 55cm (1 szt)
2
Piłki Over Ball (śr. 26 cm, 100 kg nacisku)
4
Zestaw „21 gier ruchowych” do gimnastyki korekcyjnej (wytrzymała mata winylowa (140x160 cm), 6 woreczków z grochem, 6 miękkich figur, miękka kostka z kieszonkami, instrukcje)
1

 

 
D) Pomoce dydaktyczne cz. 2

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Mała piaskownica o wym. 37x27x5 cm i akcesoria: listwa wyrównująca o gumowej końcówce, 2 listwy z wzorkiem, piłeczka z wypustkami o śr. 6cm, 2 pędzle: szer. włosia 0,5 cm i 1 cm
1
Krążki sensoryczne
 
1
Panel aktywności – kształty – panel ścienny
 
1
Książka Zestaw ćwiczeń do analizy, syntezy i komunikacji przeznaczonych do zajęć terapeutycznych – autor: Marta Korendo, Agnieszka Fabisiak – Majcher, Elżbieta Szmuc- Ławczys
2
Gra edukacyjna Co oni czują?
1
Gra edukacyjna Rapido – bądź szybki
1
Gra edukacyjna Dotyk i wzrok- kształty czerwone
1
Gra edukacyjna Pan twarz – kostka
1
Gra edukacyjna Pan twarz - makatka
1
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie - bezpieczeństwo
1
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie w grupie
1
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie w domu
1
Gra edukacyjna Dzień z Tolą i Tolkiem
1
Gra edukacyjna Patyczaki
1
Gra edukacyjna Płytki do wytłaczania- figury kreatywne
1
Gra edukacyjna Swingolo
1
Gra edukacyjna Patrix- przekładamy pierścienie
1
Gra edukacyjna Tu czy tam – loteryjka  figur
1
 
 
 

 

 
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawca zapewni na koszt własny dostawę do siedziby Zamawiającego wymienionych pomocy i materiałów w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
 
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
 
VIII.
Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
 
IX. Opis przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Koszty związane    z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Dopuszcza się możliwość składania oferty częściowej na wyodrębnioną jedną lub więcej części zamówienia (A, B, C, D).
Pozycje, dla których nie zostaną przez Dostawcę wystawione ceny w zakresie wybranej części zamówienia zostaną uznane za brakujące co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna    za oczywistą pomyłkę  i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
 
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona           w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę               (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
 
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 26 lipca 2012 r.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
·          listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe:edukacyjne programy komputerowe, materiały piśmiennicze do zajęć dydaktycznych i pomoce dydaktyczne”,
·          osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe: edukacyjne programy komputerowe, materiały piśmiennicze do zajęć dydaktycznych i pomoce dydaktyczne”,
·          faksem na nr 71 380 59 00
·          za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: edukacja@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
 
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
 
 
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Alicja Kamecka: e-mail: alicja.kamecka@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 13
 
 
Załączniki:
1.     Formularz oferty
2.     Wzór umowy
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
            z dnia 12.07.2012r.
 
FORMULARZ OFERTOWY
 
Nazwa Wykonawcy: …………………………………………………………………………………………………………………………..
Adres: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Nr telefonu/fax-u ………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy …………………….………………………………………………
 
1.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: edukacyjnych programów komputerowych, materiałów piśmienniczych do zajęć dydaktycznych i pomocy dydaktycznych  określonych w czterech odrębnych częściach (A, B, C, D) wg. poniższego zestawienia:
 
A) Edukacyjne programy komputerowe:
 

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto łącznie w zł
Wartość VAT łącznie w zł
Wartość brutto łącznie w zł
Programy komputerowe „Z Tosią przez pory roku”  (pakiet I)
1
 
 
 
 
Programy komputerowe „Tosia i przyjaciele” (pakiet II)
1
 
 
 
 
Program komputerowy do diagnozy i korekcji wad postawy Eduterapeutica - Postawa  i  ruch
1
 
 
 
 
Program multimedialny Edukacja dla zerówki
 
1
 
 
 
 
Program multimedialny Gotowy do szkoły 1 – Piszę i liczę
 
1
 
 
 
 
Program multimedialny Gotowy do szkoły 2 – Ćwiczę umysł
 
1
 
 
 
 
Program multimedialny Gotowy do szkoły 3 – Uczę się czytać
 
1
 
 
 
 
Idę do szkoły – pakiet komputerowych gier edukacyjnych
 
1
 
 
 
 
Program multimedialny Mała Akademia – Przedszkolak
 
1
 
 
 
 
Komputerowy słownik piktogramowo – obrazkowy
 
1
 
 
 
 
Komputerowy pakiet edukacyjny Lubię szkołę
1
 
 
 
 
Program multimedialny Porusz umysł
1
 
 
 
 
Program multimedialny  Socrates 102 – ciekawe zadania (5 – 9 lat)
1
 
 
 
 

 

 
 
 B) Materiały piśmiennicze do zajęć dydaktycznych

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto łącznie w zł
Wartość VAT łącznie w zł
Wartość brutto łącznie w zł
Kredki  świecowe  (zestaw 12 kol.)
2
 
 
 
 
Kredki świecowe wykręcane (zestaw 12 kol.)
2
 
 
 
 
Mazaki dmuchane (zestaw 6 kol.)
2
 
 
 
 
Ciastolina (zestaw 6 kol.)
2
 
 
 
 
Plastelina (zestaw 12 kol.)
2
 
 
 
 
Glina rzeźbiarska  460 g- terakota
2
 
 
 
 
Farby  plakatowe (zestaw 12 kol.)
2
 
 
 
 
Farby  plakatowe  w tubkach po 35 ml  (zestaw 6 kol.)
2
 
 
 
 
Zeszyt papierów  kolorowych samoprzylepnych (format  A5)
2
 
 
 
 
Wycinanki
2
 
 
 
 
Blok techniczny  biały (format A4)
2
 
 
 
 
Blok  techniczny kolorowego (form. A4)
2
 
 
 
 
Blok  rysunkowy (form. A4)
2
 
 
 
 
Farby  do malowania palcami  (zestaw 4 kol.)
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

C) pomoce dydaktyczne – cz. 1

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto łącznie w zł
Wartość VAT łącznie w zł
Wartość brutto łącznie w zł
Mata korygująca – masująca do zajęć gimnastyki korekcyjnej – jeżyk
4
 
 
 
 
Topek głęboki (średnica 80 cm, głębokość 45 cm
1
 
 
 
 
Deskorolka DK-1 (długość – 50 cm, szerokość – 30 cm, wysokość ±8cm, waga – 2,5 kg, maksymalne obciążenie 75 kg)
1
 
 
 
 
Kamienie rzeczne równoważne ( zestaw 6 elem. składający się z 3 wysp o wym. 36x8,5 cm oraz 3 wysp o wym. 2,5x4,5)
1
 
 
 
 
Zestaw 3 par szczudeł  kroczących
1
 
 
 
 
Prosta ścieżka dotykowa 8 elementowa
1
 
 
 
 
Komplet magicznych małych piłeczek dmuchawek (2 szt.) z piłką rehabilitacyjną o śr. 55cm (1 szt)
2
 
 
 
 
Piłki Over Ball (śr. 26 cm, 100 kg nacisku)
4
 
 
 
 
Zestaw „21 gier ruchowych” do gimnastyki korekcyjnej (wytrzymała mata winylowa (140x160 cm), 6 woreczków z grochem, 6 miękkich figur, miękka kostka z kieszonkami, instrukcje)
1
 
 
 
 

 

 
D) Pomoce dydaktyczne – cz. 2

 

Opis towaru / usługi*
Ilość
Cena jednostkowa netto w zł
Wartość netto łącznie w zł.
Wartość VAT łącznie w zł
Wartość brutto łącznie w zł
Mała piaskownica o wym. 37x27x5 cm i akcesoria: listwa wyrównująca o gumowej końcówce, 2 listwy z wzorkiem, piłeczka z wypustkami o śr. 6cm, 2 pędzle: szer. włosia 0,5 cm i 1 cm
1
 
 
 
 
Krążki sensoryczne
 
1
 
 
 
 
Panel aktywności – kształty – panel ścienny
 
1
 
 
 
 
Książka Zestaw ćwiczeń do analizy, syntezy i komunikacji przeznaczonych do zajęć terapeutycznych – autor: Marta Korendo, Agnieszka Fabisiak – Majcher, Elżbieta Szmuc- Ławczys
2
 
 
 
 
Gra edukacyjna Co oni czują?
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Rapido – bądź szybki
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Dotyk i wzrok- kształty czerwone
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Pan twarz – kostka
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Pan twarz - makatka
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie - bezpieczeństwo
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie w grupie
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Dobre i złe zachowanie w domu
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Dzień z Tolą i Tolkiem
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Patyczaki
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Płytki do wytłaczania- figury kreatywne
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Swingolo
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Patrix- przekładamy pierścienie
1
 
 
 
 
Gra edukacyjna Tu czy tam – loteryjka  figur
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
2.     Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.
3.     Termin związania ofertą: 14 dni licząc od dnia upływu składania oferty.
4.     Przedmiot zapytania ofertowego z dnia 12.07.2012 r. oferujemy wykonać za cenę:
Część A)
a)     Wartość netto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
b)     Wartość podatku VAT: ………………………………PLN (słownie: ………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
c)     Wartość brutto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….).
 
Część B)
a)     Wartość netto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
b)     Wartość podatku VAT: ………………………………PLN (słownie: ………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
c)     Wartość brutto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….).
Część C)
a)     Wartość netto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
               …………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
b)     Wartość podatku VAT: ………………………………PLN (słownie: ………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
c)     Wartość brutto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….).
Część D)
a)     Wartość netto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
b)     Wartość podatku VAT: ………………………………PLN (słownie: ………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….),
c)     Wartość brutto: ………………………………PLN (słownie: …………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………………………………………………….).
 
5.     Spełnianie innych kryteriów niż cena (jeżeli dotyczy)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 
……………………………………………………………………..                            ……..……………………………………………..
(miejscowość, data)                                                         (pieczęć firmy, podpis osoby upoważnionej)
 
 
Wykonawca oświadcza, że:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
 
……………………………………………………………………..                            ……..……………………………………………..
(miejscowość, data)                                                         (pieczęć firmy, podpis osoby upoważnionej)
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego
               z dnia 12.07.2012r.
 
 
Umowa nr
 
zawarta w Wołowie w dniu ……………………… pomiędzy:
Powiatem Wołowskim z siedzibą przy Pl. Piastowskim 2, 56 -100 Wołów, zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1.     Marka Gajosa – Starostę
2.     Grzegorza Łyczko – Wicestarostę
przy kontrasygnacie
3.     Beaty Sadowskiej – Skarbnika
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… z siedzibą w …………………………………………….. NIP: ……………………………………………………………………… , zwanym/-ą w dalszej części umowy „Dostawcą”, reprezentowanym przez: ………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 
Po przeprowadzeniu postępowania zgodnego z obowiązującą u Zamawiającego procedurą PR_11 - Procedura zakupu towaru/usługi obowiązującą od 26.03.2012 r., na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia     2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) została zawarta umowa   o następującej treści:
 
§1
1.     Dostawca zobowiązuje się dostarczyć i wydać pomoce dydaktyczne, edukacyjne programy komputerowe i materiały piśmiennicze do zajęć dydaktycznych, zgodnie z przedstawioną ofertą z dnia ………………………. .
2.     Przedmiot zamówienia jest częścią projektu pn. „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup    o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
 
§ 2
1.     Dostawa przedmiotu umowy nastąpi na koszt Dostawcy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
2.     Zamawiający potwierdzi wykonanie umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru.
3.     Przy odbiorze końcowym Dostawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia.
 
 
§ 3
1.     Wysokość wynagrodzenia przysługującego Dostawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona została ustalona na podstawie oferty Dostawcy tj. kwota netto ………….. zł (słownie …………………………….. zł 00/100) plus obowiązujący podatek VAT …………. Zł; Brutto …………….. zł (słownie ……………………………………………. Zł 00/100)
2.     Wynagrodzenie określone w ust. 1 Dostawca otrzyma po wykonaniu przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem określonym w §2 ust. 3 i złożeniu faktury.
3.     Termin zapłaty faktury za wykonanie przedmiotu umowy ustala się do 14 dni od daty odbioru          i dostarczenia Zamawiającemu faktury.
4.     Wynagrodzenie przysługujące Dostawcy jest płatne przelewem na jego konto wskazane na fakturze.
5.     Miejscem zapłaty jest bank Zamawiającego.
6.     Przelew wierzytelności wymaga zgody stron.
 
§ 4
Dostawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należyta starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami oraz postanowieniami umowy.
 
§ 5
1.     Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia kar umownych za niezgodne z umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy.
2.     Dostawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w przypadku:
a)     odstąpienia od umowy wskutek okoliczności, za które odpowiada Dostawca w wysokości 10% wartości netto wynagrodzenia jak w § 3 ust. 1,
b)     zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,5% wartości netto wynagrodzenia jak w § 3 ust. 1,
c)     zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości netto wynagrodzenia jak w § 3 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Strony w celu usunięcia wad.
3.     Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należnego wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1.
4.     Jeżeli kara nie pokrywa poniesionej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
5.     Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Dostawcę w terminie 14 dni od daty stwierdzenia tych faktów.
 
§ 6
1.     Wszelkie oświadczenia Strony umowy składają na piśmie, pod rygorem nieważności, listem poleconym lub za potwierdzeniem ich złożenia.
2.     Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
 
§ 7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową maja zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
 
§ 8
Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów, które wynikają z realizacji niniejszej umowy będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
 
§ 9
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach: trzy dla Zamawiającego i jeden dla Dostawcy.
 
 
ZAMAWIAJĄCY                                                                                                   DOSTAWCA
 

Nazwa dokumentu: Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy: pomocy dydaktycznych, edukacyjnych programów komputerowych i materiałów pismienniczych do zajęć dydaktycznych"
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Kamecka
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Kamecka
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2012-07-13 08:59:42
Data udostępnienia informacji: 2012-07-13 08:59:42
Data ostatniej aktualizacji: 2012-07-13 09:04:28

Wersja do wydruku...

corner   corner