logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Spis dokumentów:
1. 2008-04-07 - Wyjaśnienie
wyjaśnienia treści SIWZ dot. przetargu pn.: „Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w
2. 2008-04-12 - Informacja z sesji otwarcia ofert
3. 2008-04-12 - Zawiadomienie o wyborze oferty
4. 2008-04-12 - Zawiadomienie o wyborze oferty
5. 2008-05-08 - Zawiadomienie 2 o wyborze oferty

IZP 3431-4/2008-5                                                                    Wołów, 27.03.2008r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie.
 
Szczegółowy zakres:
zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatwolowski.pl w zakładce Przetargi 2008.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 43 ust. 1, 2 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne)
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wzór umowy - podpisany i parafowany przez wykonawcę na każdej stronie - załącznik nr 2
2) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) kserokopia uprawnień wynikających z ust. 1, 2 art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4
7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik nr 5
2) Wykaz osób (co najmniej dwóch pracowników zatrudnionych na umowę o pracę) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5
3) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik nr 6
4) Wykaz wykonanej co najmniej 1 pracy o podobnym charakterze dot. zakładania ewidencji budynków i lokali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1-7 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
08.04.2008 godzina 10:00,
miejsce:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 5.
 
Termin i miejsce otwarcia ofert:
08.04.2008 godzina 10:15,
miejsce:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 18.
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.05.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 61733– 2008 z dnia 27.03.2008 ogłoszenia w BZP
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1
NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie.
Szczegółowy zakres:
Zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatwolowski.pl w zakładce Przetargi 2008..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2
NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie.
 
Szczegółowy zakres:
Zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatwolowski.pl w zakładce Przetargi 2008..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3
NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej Brzeg Dolny oraz 11 obrębów w jednostce ewidencyjnej Wołów, powiat wołowski, woj. dolnośląskie.
Szczegółowy zakres:
Zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego: www.powiatwolowski.pl w zakładce Przetargi 2008..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 

Ilość odwiedzin: 1110
Nazwa dokumentu: ogłoszenie o zamówieniu usługi
Skrócony opis: Starostwo Powiatowe w Wołowie podaje do publicznej wiadomości ogłoszenie na modernizację ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 12 obrębów w jednostce ewidencyjnej
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Rytwińska
Data wytworzenia informacji: 2008-03-27 15:46:01
Data udostępnienia informacji: 2008-03-27 15:46:01
Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-12 11:33:51

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner