![](download/Image/loga(1).jpg)
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy: materiałów piśmienniczych i biurowych do zajęć dydaktycznych i na potrzeby biura projektowego
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
„Nadążyć za światem”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów piśmienniczych i biurowych do zajęć dydaktycznych i na potrzeby biura projektowego. Zakupione pomoce i materiały zostaną przekazane Zespołowi Szkół Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym w ramach doposażenia bazy dydaktycznej, jak również doposażenia biura projektowego projektu.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne części ( A, B) wg następującego zestawienia:
Część A. Materiały piśmiennicze i biurowe do prowadzenia zajęć dydaktycznych:
Zestaw do zajęć matematycznych dla szkoły podstawowej
Opis towaru / usługi*
|
Ilość
|
Długopis
|
8
|
Ołówek z gumką
|
8
|
Cyrkiel metalowy
|
8
|
Kalkulator 12,75x9,7x2,5 cm
|
8
|
Zeszyt ,kratka, 60 kartkowy
|
8
|
Zestaw do zajęć matematycznych dla gimnazjum
Opis towaru / usługi*
|
Ilość
|
Długopis
|
16
|
Ołówek z gumką
|
16
|
Cyrkiel metalowy
|
16
|
Kalkulator 12,75 x 9,7 x 2,5 cm
|
16
|
Zeszyt, kratka ,60 kartkowy
|
16
|
Zestaw do zajęć z języków obcych
|
|
Kredki 12 kolorów
|
24
|
Długopis
|
24
|
Teczka papierowa wiązana
|
24
|
Marker Fibracolor Hi-Text 830
|
24
|
Zeszyt , kratka, 60 kartkowy
|
24
|
Flamastry 6 kolorów
|
24
|
Segregator A4/5 niebieski Esselte z okuciem
|
24
|
Zestaw do zajęć przyrodniczych
|
|
Ołówek z gumką
|
16
|
Długopis
|
16
|
Zeszyt , kratka, 32 kartkowy
|
16
|
Spinacze
|
2
|
Plastelina (6 kolorów)
|
4
|
Zestaw do zajęć dziennikarskich
|
|
Długopis
|
8
|
Notatnik/Blok szkolny A5/100 kratka
|
8
|
Ołówek automatyczny 0,7HB
|
8
|
Gumka
|
8
|
Papier ksero80 g/m2, A4 polspeed
|
1
|
Papier ksero, klasa B, A3, 80 g/m2, polspeed
|
1
|
Papier Foto 9x13 240 g/m2, A’20
|
1
|
Papier Foto 10x15, 240g/m2, A’20
|
1
|
Toner Samsung ML 2571 N
|
1
|
B. Materiały piśmiennicze i biurowe do realizacji projektu
Papier ksero A4 80 g, polspeed
|
6
|
Długopis Pilot Rexgrip
|
3
|
Długopis Zelowy Pilot G1
|
3
|
Textmarker Stabillo Boss (4 kolory)
|
8
|
Segregator A4/5 Esselte z okuciem
|
4
|
Segregator A4/7 Esselte z okuciem
|
4
|
Ołówek z gumką
|
4
|
Temperówka
|
2
|
Ołówek automatyczny 0,7 Pilot
|
4
|
Kalkulator Citizen SDC 810
|
2
|
Gumka
|
4
|
Spinacze 33m , kolorowe
|
2
|
Zszywki 24/6 Leitz
|
2
|
Skoroszyt plastikowy PUC z Eurouroperfor A’10
|
4
|
Obwoluta wysokokrystaliczna Esselte Kartonik A’100
|
1
|
Blok makulaturowy A/4100
|
2
|
Klipy biurowe A’12
|
1
|
Klipy biurowe A’19
|
1
|
Klipy biurowe A’25
|
1
|
Klipy biurowe A’32
|
1
|
Klipy biurowe A’41
|
1
|
Pinezki
|
2
|
Notes samoprzylepny 76x76
|
3
|
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawca zapewni na koszt własny dostawę do siedziby Zamawiającego wymienionych pomocy i materiałów w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII.
Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
IX. Opis przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Dopuszcza się możliwość składania oferty częściowej na wyodrębnioną jedną lub więcej części zamówienia (A, B).
Pozycje, dla których nie zostaną przez Dostawcę wystawione ceny w zakresie wybranej części zamówienia zostaną uznane za brakujące co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 4 lutego 2013 r.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowedotyczące dostawy materiałów piśmienniczych i biurowych do zajęć dydaktycznych i na potrzeby biura projektowego”.
osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: „Zapytanie ofertowedotyczące dostawy materiałów piśmienniczych i biurowych do zajęć dydaktycznych i na potrzeby biura projektowego”.
· faksem na nr 71 380 59 00
· za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: edukacja@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
XIV. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
Projekt „Nadążyć za światem”
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego