logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2014 > październik > 2014-10-16
Przetarg nieograniczony na zadanie pn. "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2014/2015".

    Nr zamówienia:  5/ZDP/PN-2014                                                                                                          Wołów, 16.10.2014r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2014/2015

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Tadeusza Kościuszki 27, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 47 25, faks 0-71 389 47 25.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpwolow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2014/2015, z podziałem na zadania: zadanie nr 1 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko ilość km dróg - 56 km; zadanie nr 2 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów ilość km dróg - 54 km; zadanie nr 3 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona zachodnia) ilość km dróg - 38 km; zadanie nr 4 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona wschodnia) ilość km dróg - 43 km; zadanie nr 5 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona zachodnia) ilość km dróg - 32 km; zadanie nr 6 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona wschodnia) ilość km dróg - 58 km; zadanie nr 7 zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Brzegu Dolnym ilość km dróg - 12 km; zadanie nr 8 zimowe utrzymanie chodników i cpj w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny ilość km - 18,6 km; zadanie nr 9 montaż i demontaż siatki przeciwśnieżnej, dł. 2,8 km; zadanie nr 10 zimowe utrzymanie obiektu mostowego w Brzegu Dolnym, dł.7 km..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie głównych usług polegających na wykonywaniu prac przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych : - co najmniej 20 km dróg publicznych (zadanie 1-7 i 10) w okresie jednego sezonu zimowego (niezależnie od ilości oferowanych zadań) - co najmniej 8 km chodników (zadnie 8 i 10) w okresie jednego sezonu zimowego (niezależnie od ilości oferowanych zadań) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu usług i przedłożonych przez Wykonawcę poświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, oddzielnie dla każdego zadania: - zadanie 1 i 2 - 2 nośniki wyposażone w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 2 nośniki wyposażone w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 3, 4, 5 i 6 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 1 nośnik wyposażony w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 7 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem - zadanie 8 - 1 pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy wyposażony w specjalistyczny sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników - zadanie 10 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 1 nośnik wyposażony w pług ciężki; 1 pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy wyposażony w specjalistyczny sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników W przypadku składania Oferty na kilka zadań należy wykazać na każde zadnie inny sprzęt, tj. wykazać łączną ilość sprzętu wymaganą dla zadań, na które składana jest oferta. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych i przedłożonej przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na okres trwania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe, zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji: a)warunki atmosferyczne, b)klęski żywiołowe, c)inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Zmiany osobowe: a)zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b)zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych. 3. Pozostałe zmiany: a)w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu, b)zmiany wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację mowy w kolejnych latach budżetowych, c)przypadki losowe (kataklizmy, awarie wywołane wyładowaniami atmosferycznymi lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), d)zmiana zakresu robót, w przypadku zawarcia przez zamawiającego umowy, w trybie ustawy o partnerstwie publiczno-prawnym, z partnerem prywatnym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie ul. Kościuszki 27, 56-100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie ul. Kościuszki 27, 56-100 wołów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 343518 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014.
 

Załączniki do pobrania:

2014-10-16 14:52:35 - Pobierz SIWZ (263.00 kB)
2014-10-16 14:53:04 - Pobierz ST (240.00 kB)
2014-10-16 14:53:28 - Pobierz formularz oferty (75.00 kB)
2014-10-16 14:54:00 - Pobierz projekt umowy (118.50 kB)
2014-10-16 14:54:32 - Pobierz zał. nr 1 (36.00 kB)
2014-10-16 14:54:52 - Pobierz zał. nr 2 (36.00 kB)
2014-10-16 14:55:10 - Pobierz zał. nr 3 (35.50 kB)
2014-10-16 14:56:38 - Pobierz zał. nr 4 (36.00 kB)
2014-10-16 14:58:39 - Pobierz zał. nr 5 (35.50 kB)
2014-10-16 14:58:53 - Pobierz zał. nr 6 (35.50 kB)
2014-10-16 14:59:07 - Pobierz zał. nr 7 (34.00 kB)
2014-10-16 14:59:23 - Pobierz zał. nr 8 (34.50 kB)
2014-10-16 14:59:37 - Pobierz zał. nr 9 (36.00 kB)
2014-10-16 14:59:55 - Pobierz zał. nr 10 (34.50 kB)
2014-10-16 15:00:14 - Pobierz zał. nr 11 (31.00 kB)
2014-10-16 15:00:32 - Pobierz zał. nr 12 (37.00 kB)
2014-10-16 15:00:48 - Pobierz zał. nr 13 (112.50 kB)
2014-10-16 15:01:48 - Pobierz zał. nr 14 (28.50 kB)
2014-10-16 15:02:07 - Pobierz zał. nr 15 (29.00 kB)
2014-10-16 15:02:30 - Pobierz zał. nr 16 (27.50 kB)

Ilość odwiedzin: 135
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Frala
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Frala
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2014-10-16 14:44:36
Data udostępnienia informacji: 2014-10-16 14:44:36
Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-16 15:02:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner