POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
IZP.272.20.2011.6.2011 Wołów, dn. 06.10.2011r.
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Powiat Wołowski informuje, iż zgodnie z Art. 38 pkt.4 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) zmienia się zapisy w załącznikach do SIWZ w przetargu na zadanie pn. „Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”.
Wyjaśnienia:
Obecny zapis w SIWZ -opis przedmiotu zamówienia
IZP.272.20.2011 załącznik nr 1 (do części I i II)
Opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I
1. piłka siatkowa ze skóry syntetycznej – 10 szt
2. piłka koszykowa – 6 szt
3. siatka do siatkówki – 1 szt.
4. piłka plażowa – 1
5. rower – 10 szt
6. tablica treningowa do koszykówki – 2 szt.
7. plecak turystyczny ze stelażem – 12 szt.
8. sanki – 6 szt.
9. śpiwór z kapturem z bawełną wewnątrz, na zewnątrz poliester rozmiar L – 12 szt.
10. konstrukcja do mocowania tablicy – 1
11. tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego), 105x180 cm – 2 szt.
12. obręcz uchylna – 2 szt.
13. piłka do piłki nożnej – 10 szt.
Skreśla się w/w zapis w SIWZ- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
IZP.272.20.2011 załącznik nr 1 (do części I i II)
Opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I
1. piłka siatkowa ze skóry syntetycznej – 10 szt
2. piłka koszykowa – 6 szt
3. siatka do siatkówki – 1 szt.
4. piłka plażowa – 1
5. rower – 10 szt
6. tablica treningowa do koszykówki – 2 szt.
7. plecak turystyczny ze stelażem – 12 szt.
8. sanki – 6 szt.
9. śpiwór z kapturem z bawełną wewnątrz, na zewnątrz poliester rozmiar L – 12 szt.
10. konstrukcja do mocowania tablicy – 1
11. tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego), 105x180 cm – 2 szt.
12. obręcz uchylna – 2 szt.
13. piłka do piłki nożnej – 10 szt.
14. namioty 6-osobowe - 3 szt.
Obecny zapis w SIWZ- formularz cenowy – załącznik nr 3a
IZP.272.20.2011 Załącznik nr 3a
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Lp.
|
Przedmiot
|
Ilość
|
Cena jn. netto
|
Netto ( kol. 3x kol. 4)
|
Kwota VAT
|
Brutto (kol.5 + kol. 6)
|
1
|
Piłka siatkowa ze skóry syntetycznej
|
10
|
|
|
|
|
2
|
Piłka koszykowa
|
6
|
|
|
|
|
3
|
Siatka do siatkówki
|
1
|
|
|
|
|
4
|
Rower
|
10
|
|
|
|
|
5
|
Tablica treningowa do koszykówki
|
1
|
|
|
|
|
6
|
Plecak turystyczny ze stelażem
|
12
|
|
|
|
|
7
|
Konstrukcja do mocowania tablicy
|
1
|
|
|
|
|
8
|
Śpiwór
|
12
|
|
|
|
|
9
|
Namiot
|
6
|
|
|
|
|
10
|
Sanki bez oparcia
|
6
|
|
|
|
|
11
|
Tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego) 105x 180 cm
|
1
|
|
|
|
|
12
|
Obręcz uchylna
|
2
|
|
|
|
|
13
|
Piłka do piłki nożnej
|
10
|
|
|
|
|
OGÓŁEM
|
|
|
|
Wartość z pozycji OGÓŁEM należy przenieść do formularza ofertowego.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Skreśla się w/w zapis w SIWZ- formularz cenowy – załącznik nr 3a który po zmianie otrzymuje brzmienie:
IZP.272.20.2011 Załącznik nr 3a
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy .................................................................................................
Adres wykonawcy .................................................................................................
Miejscowość ................................................ Data .....................
Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Lp.
|
Przedmiot
|
Ilość
|
Cena jn. netto
|
Netto ( kol. 3x kol. 4)
|
Kwota VAT
|
Brutto (kol.5 + kol. 6)
|
1
|
Piłka siatkowa ze skóry syntetycznej
|
10
|
|
|
|
|
2
|
Piłka koszykowa
|
6
|
|
|
|
|
3
|
Siatka do siatkówki
|
1
|
|
|
|
|
4
|
Rower
|
10
|
|
|
|
|
5
|
Tablica treningowa do koszykówki
|
2
|
|
|
|
|
6
|
Plecak turystyczny ze stelażem
|
12
|
|
|
|
|
7
|
Konstrukcja do mocowania tablicy
|
1
|
|
|
|
|
8
|
Śpiwór
|
12
|
|
|
|
|
9
|
Namiot
|
3
|
|
|
|
|
10
|
Sanki bez oparcia
|
6
|
|
|
|
|
11
|
Tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego) 105x 180 cm
|
2
|
|
|
|
|
12
|
Obręcz uchylna
|
2
|
|
|
|
|
13
|
Piłka do piłki nożnej
|
10
|
|
|
|
|
OGÓŁEM
|
|
|
|
Wartość z pozycji OGÓŁEM należy przenieść do formularza ofertowego.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Obecny zapis w SIWZ IX. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.11.2011r.
Skreśla się w/w zapis w SIWZ IX. Termin związania ofertą, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2011r.
Obecny zapis w SIWZ X. Opis sposobu przygotowania oferty
3. Sposób zaadresowania oferty:
2)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta - Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, nie otwierać przed 06.10.2010r., godz. 10:15, ZADANIE ………."
Skreśla się w/w zapis X. Opis sposobu przygotowania oferty który po zmianie otrzymuje brzmienie:
2)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta - Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, nie otwierać przed 14.10.2011r. godz. 10:15, ZADANIE ………."
Obecny zapis w SIWZ XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 11.10.2011r. do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 – 100 Wołów
Pokój nr 5
Skreśla się w/w zapis X. Opis sposobu przygotowania oferty który po zmianie otrzymuje brzmienie:
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 14.10.2010r., o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 – 100 Wołów
Pokój nr 10
_____________________________________
Podpis Zamawiającego
Otrzymują:
1. a/a
2. adresat
sporządził:……………………..
sprawdził:……………………….