logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2011 > październik > 2011-10-06
modyfikacja treści siwz: ZAKUP WYPOSAŻENIA DO REALIZACJI ZAJĘĆ SPORTOWYCH W ZESPOLE PLACÓWEK RESOCJALIZACYJNYCH W BRZEGU DOLNYM

POWIAT WOŁOWSKI
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       
www.powiatwolowski.pl

IZP.272.20.2011.6.2011                                                            Wołów, dn. 06.10.2011r.
                                                                                                                                            
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Powiat Wołowski informuje, iż zgodnie z Art. 38 pkt.4 Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późn. zm.) zmienia się zapisy w załącznikach do SIWZ w przetargu na zadanie pn. „Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”. 
Wyjaśnienia:
Obecny zapis w SIWZ -opis przedmiotu zamówienia
IZP.272.20.2011                                                                       załącznik nr 1 (do części I i II)
 
Opis przedmiotu zamówienia
 
Zadanie nr I
1.       piłka siatkowa ze skóry syntetycznej – 10 szt
2.       piłka koszykowa – 6 szt
3.       siatka do siatkówki – 1 szt.
4.       piłka plażowa – 1
5.       rower – 10 szt
6.       tablica treningowa do koszykówki – 2 szt.
7.       plecak turystyczny ze stelażem – 12 szt.
8.       sanki – 6 szt.
9.       śpiwór z kapturem z bawełną wewnątrz, na zewnątrz poliester rozmiar L – 12 szt.
10.   konstrukcja do mocowania tablicy – 1
11.   tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego), 105x180 cm – 2 szt.
12.   obręcz uchylna – 2 szt.
13.   piłka do piłki nożnej – 10 szt.
Skreśla się w/w zapis w SIWZ- opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
 
IZP.272.20.2011                                                                       załącznik nr 1 (do części I i II)
 
Opis przedmiotu zamówienia
 
Zadanie nr I
1.       piłka siatkowa ze skóry syntetycznej – 10 szt
2.       piłka koszykowa – 6 szt
3.       siatka do siatkówki – 1 szt.
4.       piłka plażowa – 1
5.       rower – 10 szt
6.       tablica treningowa do koszykówki – 2 szt.
7.       plecak turystyczny ze stelażem – 12 szt.
8.       sanki – 6 szt.
9.       śpiwór z kapturem z bawełną wewnątrz, na zewnątrz poliester rozmiar L – 12 szt.
10.   konstrukcja do mocowania tablicy – 1
11.   tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego), 105x180 cm – 2 szt.
12.   obręcz uchylna – 2 szt.
13.   piłka do piłki nożnej – 10 szt.
14.   namioty 6-osobowe - 3 szt.
 
Obecny zapis w SIWZ- formularz cenowy – załącznik nr 3a
IZP.272.20.2011                                                                                              Załącznik nr 3a
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy           .................................................................................................
Adres wykonawcy            .................................................................................................
Miejscowość ................................................                             Data .....................
Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:

1
2
3
4
5
6
7
Lp.
Przedmiot
Ilość
Cena jn. netto
Netto ( kol. 3x kol. 4)
Kwota VAT
Brutto (kol.5 + kol. 6)
1
Piłka siatkowa ze skóry syntetycznej
10
 
 
 
 
2
Piłka koszykowa
6
 
 
 
 
3
Siatka do siatkówki
1
 
 
 
 
4
Rower
10
 
 
 
 
5
Tablica treningowa do koszykówki
1
 
 
 
 
6
Plecak turystyczny ze stelażem
12
 
 
 
 
7
Konstrukcja do mocowania tablicy
1
 
 
 
 
8
Śpiwór
12
 
 
 
 
9
Namiot
6
 
 
 
 
10
Sanki bez oparcia
6
 
 
 
 
11
Tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego) 105x 180 cm
1
 
 
 
 
12
Obręcz uchylna
2
 
 
 
 
13
Piłka do piłki nożnej
10
 
 
 
 
OGÓŁEM
 
 
 

 
Wartość z pozycji OGÓŁEM należy przenieść do formularza ofertowego.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
Skreśla się w/w zapis w SIWZ- formularz cenowy – załącznik nr 3a który po zmianie otrzymuje brzmienie:
 
IZP.272.20.2011                                                                              Załącznik nr 3a
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy           .................................................................................................
Adres wykonawcy            .................................................................................................
Miejscowość ................................................                             Data .....................
Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:

1
2
3
4
5
6
7
Lp.
Przedmiot
Ilość
Cena jn. netto
Netto ( kol. 3x kol. 4)
Kwota VAT
Brutto (kol.5 + kol. 6)
1
Piłka siatkowa ze skóry syntetycznej
10
 
 
 
 
2
Piłka koszykowa
6
 
 
 
 
3
Siatka do siatkówki
1
 
 
 
 
4
Rower
10
 
 
 
 
5
Tablica treningowa do koszykówki
2
 
 
 
 
6
Plecak turystyczny ze stelażem
12
 
 
 
 
7
Konstrukcja do mocowania tablicy
1
 
 
 
 
8
Śpiwór
12
 
 
 
 
9
Namiot
3
 
 
 
 
10
Sanki bez oparcia
6
 
 
 
 
11
Tablica do koszykówki z pleksi (szkła akrylowego) 105x 180 cm
2
 
 
 
 
12
Obręcz uchylna
2
 
 
 
 
13
Piłka do piłki nożnej
10
 
 
 
 
OGÓŁEM
 
 
 

 
Wartość z pozycji OGÓŁEM należy przenieść do formularza ofertowego.
.................................................................................
(data i czytelny podpis wykonawcy)
 
Obecny zapis w SIWZ IX. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.11.2011r.
 
Skreśla się w/w zapis w SIWZ IX. Termin związania ofertą, który po zmianie otrzymuje brzmienie:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2011r.
 
Obecny zapis w SIWZ  X. Opis sposobu przygotowania oferty
3. Sposób zaadresowania oferty:
2)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta - Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, nie otwierać przed 06.10.2010r., godz. 10:15, ZADANIE ………."
Skreśla się w/w zapis X. Opis sposobu przygotowania oferty który po zmianie otrzymuje brzmienie:
2)Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
„Oferta - Zakup wyposażenia do realizacji zajęć sportowych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, nie otwierać przed 14.10.2011r. godz. 10:15, ZADANIE ………."
Obecny zapis w SIWZ XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 11.10.2011r. do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 – 100 Wołów
Pokój nr 5
Skreśla się w/w zapis X. Opis sposobu przygotowania oferty który po zmianie otrzymuje brzmienie:
 
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 14.10.2010r., o godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 – 100 Wołów
Pokój nr 10
 
 
 
 
_____________________________________
Podpis Zamawiającego
 
Otrzymują:
1.       a/a
2.       adresat
 
sporządził:……………………..
sprawdził:……………………….
Ilość odwiedzin: 150
Osoba, która wytworzyła informację: Karolina Grochowska
Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Grochowska
Osoba, która wprowadzała dane: Karolina Grochowska
Data wytworzenia informacji: 2011-10-06 15:33:31
Data udostępnienia informacji: 2011-10-06 15:33:31
Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-06 15:35:27

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner