IZP 3431-9/2008-6 Wołów, 10.06.2008r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901,
fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego dla Komendy Powiatowej Policji w Wołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup sprzętu komputerowego dla Komendy Powiatowej Policji w Wołowie
Szczegółowy zakres:
Zestaw komputerowy - 3 szt.
1. Płyta główna
PROCESOR - min. 2,0 GMz INTEL 2 RDZENIOWY
chipset: współpracujący z procesorami dwurdzeniowym, wspierający pamięci DDR2
dedykowany dla procesora,
4 porty SATA2
8 x USB 2.0 (2 wyprowadzone na przód obudowy)
2 x PCI
1 x PCI Express x 16
1 x PCI Express x 1
wbudowany system kontroli szybkości wentylatorów procesora
2. Pamięć RAM DDR2 800 MHz, 2 GB z możliwością rozbudowy do 4GB
3. Dysk twardy (160GB) P.CACHE 8-16-32 MB
4. Napęd optyczny (DVD RW)
5. Napęd dyskietek 3,5 - 1,44 MB
6. Karta muzyczna zintegrowana
7. Karta graficzna zintegrowana na płycie
8. Karta sieciowa zintegrowana z płytą główną 10 na 100
9. Obudowa MIDI TOWER (min zewnętrzne 2 zatoki 5,25 cali w tym jedna wolne oraz min jedna zatoka 3,5 cali) moc zasilacza 400W PFC z wentylatorem o średnicy 12 cm na przednim panelu obudowy: dwa złącza USB oraz audio
10. Klawiatura PS na 2
11. Mysz optyczna z rolką, złącze PS na 2 , trójprzyciskowa, podkładka pod mysz
12. System operacyjny MS Windows XP Professional PL OEM z najnowszą wersją Service Pack (licencja + nośnik)
13. Aplikacja MS Office Basic Edition 2007 PL OEM, preinstalowane na komputerze
14. Gwarancja 3 lata
CERTYFIKAT CE
Monitor LCD 17 cali - 3 szt.
1. Typ panela LCD: TFT TN,
2. rozdzielczość obrazu 1280x1024 60Hz,
3. Czas reakcji matrycy max. 5 ms,
4. jasność 300 cd na m2,
5. kontrast min. 1000:1,
6. Kąt widzenia poziomy-pionowy min. 160 na 160,
7. typ gniazda wejściowego: 15-stykowe D-Sub,
8. Wbudowane głośniki 2.0 stereo
9. gwarancja 36 m-c
Switch - 1 szt.
1. Switch 8 portowy fast ethernet: 10 na 100 BaseTX (RJ45)
Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. MONO
1. Drukarka:
Szybkość: 20 str na min A4 (do 22 str na min letter)
Rozdzielczość: 600x1200 dpi
Czas gotowości do pracy < 42 sekund
Czas wydruku pierwszej strony 10 sekund (z trybu Standby)
Emulacja PCL6
Druk dwustronny: ręczny
2. Kopiarka:
Szybkość: 20 str na min A4 (do 22 str na min letter)
Rozdzielczość (optyczna): Text: 600 x 600 dpi, text-photo: 600 x 300 dpi, photo: 600 x 600 dpi, 600 x 600 (ADF)
Czas wykonania pierwszej kopii: 10 sekund (z trybu Standby)
Powiększenie: 25 - 400 % (platen2), 25 - 100 % (ADF3)
Jednorazowa liczba kopii dokumentu: 1 - 99
Druk dwustronny: ręczny
3. Skaner
Sterownik - kompatybilność: TWAIN - WIA
Czujnik optyczny: Color CCD
Rozdzielczość (optyczna): 600 x 1200 dpi
Rozdzielczość (interpolowana) min. 4800 x 4800 dpi
Długość skanowanego dokumantu (min): 297 mm, ADF: 356 mm
Szerokość skanowanego dokumentu (min): 208 mm
Skanowanie kolorowe: Kolor 24-bit
Skanowanie czarno-białe: Text: 1-bit, odcienie szarości 8-bit
Skanowanie w odcieniach szarości: 256 odcieni
Szybkość: 27 sekund (text), 75 sekund (odcienie szarości), 150 sekund (kolor)
4. Faks:
Kompatybilność: ITU-T Group, ECM
Typ linii telefonicznej: PSTN lub za centralą
Modem: 33,6 kbps
Szybkość przesyłu: 3 sek na stronę
Kompresja: MH MR MMR (tryb ECM) JBIG JPEG
Rozdzielczość: Min. 300 x 300
Pamięć: 4 MB (około 320 stron dla ITU-T #1)
Autowybieranie: Jedno przyciskowe, szybkie wybieranie 40 numerów , 200 wpisów
5. Podajnik papieru
Podajnik wejściowy: 250 (podajnik kasetowy) , 50 (ręczny)
Podajnik odbioru wydruku: 150 (wydrukiem do dołu) , 1 (wydrukiem do góry)
Nośniki specjalne: Podajnik: papier; Podajnik ręczny: papier, folia, koperty
Pojemność (ADF - podajnik automatyczny) 50 (letter na A4)
Gramatura papieru: 60 - 163 g na m2
Program antywirusowy z ochroną Internetu (3 stanowiska - wielostanowiskowa)
- licencja 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 10.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3
3) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 4
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- załącznik nr 5
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI B 1-6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
20.06.2008 godzina 10:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 5.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
20.06.2008 godzina 10:15,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 21.07.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 125051– 2008 z dnia 10.06.2008 ogłoszenia w BZP