![](download/Image/loga(1).jpg)
Wołów, dnia 7 sierpnia 2012 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkól Specjalnych nr 4 w Wołowie
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
„Indywidualizacja nauczania - szansą na lepszy rozwój”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje świadczenie w/w usług w kl. I – III Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie, w łącznym wymiarze 180 godzin.
Za 1 godzinę przyjmuje się na potrzeby niniejszego postępowania godzinę zajęć specjalistycznych trwającą 60 minut.
Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na 4 zadania zależnie od rodzaju zajęć, tj.:
1. Zadanie 1 – zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy dla jednej grupy w wymiarze łącznym 60 godzin;
2. Zadanie 2 – specjalistyczne zajęcia terapeutyczne – komputerowe wspomaganie rozwoju dzieci niepełnosprawnych dla dwóch grup w wymiarze łącznym 60 godzin;
3. Zadanie 3 – indywidualne zajęcia z terapii pedagogicznej dla dwóch uczniów w łącznym wymiarze 60 godzin.
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 09.06.2013 r.
VII. Warunki niezbędne do realizacji zamówienia
Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie lub dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie:
1. posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi/usług potwierdzających posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi (upośledzonymi) w wieku wczesnoszkolnym odpowiadającym kl. I- III szkoły podstawowej;
2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zadania jeżeli wykaże, ze dysponuje osobą posiadającą:
•dotyczy zadania 1
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- kwalifikacje do nauczania w szkole specjalnej dla upośledzonych umysłowo,
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej,
•dotyczy zadania 2
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- kwalifikacje do nauczania w szkole specjalnej dla upośledzonych umysłowo,
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z informatyki,
•dotyczy zadania 3
- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym,
- kwalifikacje do nauczania w szkole specjalnej dla upośledzonych umysłowo,
- kwalifikacje do prowadzenia zajęć z rewalidacji.
VIII. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą. Jeżeli obliczonym końcem terminu jest dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (ort. 115 Kc).
IX. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty, tj. stawkę wynagrodzenia za 1 godzinę należy policzyć przy zachowaniu następujących założeń:
· Cenę oferty, określoną w formularzu ofertowym jako stawkę za 1 godzinę, należy podać jako cenę brutto, z wyszczególnieniem stawki należnego podatku VAT (jeżeli dotyczy),
· Cenna winna być wyrażona w PLN i winna zawierać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zadania, a także ewentualne koszty pracodawcy,
· Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
· Podana w ofercie Wykonawcy stawka wynagrodzenia za 1 godzinę jest ceną ryczałtową i będzie obowiązywać przez cały okres trwania umowy.
X. Opis przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Do oferty należy dołączyć kserokopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VII .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę zadanie.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub więcej wybranych zadań.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT (jeżeli dotyczy) należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
XI. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdego zadania dokonany zostanie na podstawie jedynego kryterium jakim jest cena (wartość brutto wyrażona w PLN).
Zamawiający podpisze umowę (załącznik nr 2) z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
XII. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 24 sierpnia 2012 r.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
· listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe:dotyczące usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie”,
· osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe: dotyczące usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie”.
XIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIV. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Wzór umowy
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
z dnia 07.08.2012r.
FORMULARZ OFERTOWY
1. Imię i nazwisko/nazwa firmy: ………………………………………………………………………………………………….. z adresem zam. /siedzibą w ………………………….………………………………………………………………….... nr telefonu/fax-u ……………………………………… mail: ...........………………………………………………….…… odpowiadając na ogłoszenie w sprawie zapytania ofertowego dotyczącego usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie”, w ramach projektu systemowego pn. „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój” ,składa ofertę za cenę na:
Zadanie 1 – zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
Cena oferowana brutto (stawka wynagrodzenia za 1 godzinę): ………………………………………… zł, słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………*
Do obliczenia powyższej ceny przyjęto następującą stawkę podatku VAT: …………………….. %
Zadanie 2 – specjalistyczne zajęcia terapeutyczne – komputerowe wspomaganie rozwoju dzieci niepełnosprawnych.
Cena oferowana brutto (stawka wynagrodzenia za 1 godzinę): ………………………………………… zł, słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………*
Do obliczenia powyższej ceny przyjęto następującą stawkę podatku VAT: …………………….. %
Zadanie 3 – indywidualne zajęcia z terapii pedagogicznej.
Cena oferowana brutto (stawka wynagrodzenia za 1 godzinę): ………………………………………… zł, słownie:…………………………………………………………………………………………………………………………*
Do obliczenia powyższej ceny przyjęto następującą stawkę podatku VAT: …………………….. %
………………………………. …….……………………………………………..
data, miejscowość nazwa firmy/nazwisko i imię, pieczęć i podpis
*należy podać cenę tylko dla wybranego zadania (lub zadań), w pozostałych pozycjach wpisać „nie dotyczy”.
2. Oświadczam, że zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego.
3. Oświadczam, że uważam się związany/a niniejszą ofertą 14 dni licząc od dnia upływu terminu składania oferty.
4. Oświadczam, ze zawarty w zapytaniu projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
5. Po zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego, warunkami Zamawiającego, opisem przedmiotu zamówienia, wymogami Zamawiającego oświadczam, że zamówienie będę w stanie zrealizować i zakończyć w terminie do dnia 09.06.2013 r.
6. Oświadczam, że nie przewiduję zlecenia usług podwykonawcy i całe zamówienie wykonam własnymi siłami / przewiduję zlecenie podwykonawcy następujących usług: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………..*
*niepotrzebne skreślić
…………………………………………………………………….. ……..……………………………………………..
(miejscowość, data) (pieczęć firmy, podpis osoby upoważnionej)
7. Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:
1) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
2) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
3) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
4) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
5) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
6) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego
z dnia 07.08.2012r.
Umowa nr …….
zawarta w Wołowie w dniu ……………………… pomiędzy:
Powiatem Wołowskim z siedzibą przy Pl. Piastowskim 2, 56 -100 Wołów, zwanym w dalszej części umowy „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Marka Gajosa – Starostę
2. Grzegorza Łyczko – Wicestarostę
przy kontrasygnacie
3. Beaty Sadowskiej – Skarbnika
a
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………, zwanym/-ą w dalszej części umowy „Wykonawcą”,
którego oferta została wybrana w wyniku zapytania ofertowego (przeprowadzonego na podstawie obowiązującej u Zamawiającego procedury PR_11 - Procedura zakupu towaru/usługi obowiązującą od 26.03.2012 r., na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)) z dnia ………………. w zakresie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie w ramach projektu systemowego pn.: „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, została zawarta umowa o następującej treści:
§1
1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie polegające na świadczeniu usług w formie prowadzenia zajęć ……………………………………………………………………………………………………………………… dla uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie w ramach projektu systemowego pod nazwą „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój” – zadanie nr …………, w łącznym wymiarze …………… godzin w roku szkolnym 2012/2013.
2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
§ 2
Termin realizacji zamówienia ustala się od 01.09.2012 r. do 09.06.2013 r.
§ 3
1. Świadczenie usług, o których mowa w §1 odbywać się będzie w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie.
2. Terminy zajęć nie mogą kolidować z zajęciami szkolnymi uczniów oraz winny odbywać się w terminach zapewniających pełną frekwencję uczniów. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest dostosować się do harmonogramu zajęć szkolnych.
3. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin zajęć specjalistycznych tzn. 60 minut każde z nich.
4. Zamawiający zapewnia do realizacji zamówienia niezbędne: pomieszczenia, sprzęt, pomoce oraz materiały dydaktyczne.
§ 4
1. Wykonawca zobowiązuje się zachować przy realizacji przedmiotu umowy należytą staranność.
2. Wykonawca w celu prawidłowej realizacji umowy zobowiązuje się do:
1) Opracowania w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy programu oraz harmonogramu zajęć i przedłożenia go do akceptacji Zamawiającego.
2) Dokonania diagnozy umiejętności uczniów na początku i końcu realizacji zajęć oraz przygotowania oceny porównawczej.
3) Świadczenia usługi edukacyjnej zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu oraz zgodnie z programem i harmonogramem zajęć, o którym mowa w pkt 1).
4) Przestrzegania zasady równości szans, w tym równości płci, wzajemnego szacunku i partnerskich relacji między płciami oraz unikania przemocy.
5) Prawidłowego, systematycznego i terminowego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia w tym m. in.:
a) Dziennika zajęć,
b) Ewidencji obecności uczniów,
c) Miesięcznego sprawozdania z realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin,
Ewidencji godzin pracy, szczególnie dla osób zaangażowanych w realizację innego projektu finansowanego w ramach POKL, jak w §5 ust. 1,
d) Dokumentacji dotyczącej mierzenia rezultatów projektu w oparciu o narzędzia dostarczone przez Zamawiającego (wzory: wywiadów, ankiet, raportów itp.), dokonywanych w terminach kwartalnych i/lub semestralnych,
e) Raportu podsumowującego okres realizacji danego rodzaju zajęć.
6) Decydowania o doborze metod i środków dydaktycznych w prowadzeniu zajęć ze szczególnym stosowaniem aktywizujących metod nauczania.
7) Bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy.
8) Wspomagania promocji i ewaluacji – informowanie o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, przestrzeganie Wytycznych dotyczących oznaczania projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współpraca z Zamawiającym w mierzeniu postępów uczniów w zakresie rezultatów projektu.
9) Informowania wychowawców i rodziców o wynikach i osiągnięciach uczniów.
10) Ponoszenia odpowiedzialności materialnej za udostępnione, wyłącznie do realizacji zajęć, mienie będące własnością szkoły.
11) Po uzyskaniu przez Zamawiającego pisemnej zgody Instytucji Pośredniczącej (IP) podpisania odrębnej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o ile taka będzie wymagana przez IP.
3. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu umowy odpowiedzialny jest za jakość i wyniki świadczonej usługi, a także za bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczestników zajęć.
§ 5
Wykonawca oświadcza, że:
- Jest / nie jest* zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji POKL 2007-2013, zwanej dalej „Instytucją” (min. Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej, Regionalnym lub Krajowym Ośrodku EFS itd.). W przypadku, gdy jest zatrudniony w co najmniej jednej z Instytucji Wykonawca oświadcza, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie.
- Jest / nie jest* zatrudniony w innym projekcie finansowanym w ramach POKL 2007-2013.
* niewłaściwe skreślić
§ 6
- W zakresie poufności współpracy Zleceniobiorca zobowiązuje się do :
1) Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących uczestników zajęć z wyłączeniem przypadków przewidzianych w niniejszej umowie oraz przepisów prawa obowiązujących w tym zakresie.
2) Ochrony danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) oraz rozporządzeniem MSWiA z dnia 29.04.2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100 poz.1024)
- Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje mogące mieć wpływ na jakość realizowanego przedmiotu umowy z wyłączeniem informacji, do których zachowania w poufności Zamawiający jest zobowiązany na mocy obowiązujących go zasad etyki lub przepisów prawa.
§ 7
Zamawiający realizując postanowienia umowy nr UDA-POKL.09.01.02-02-169/11-00 jaką zawarł z Instytucją Pośredniczącą zastrzega sobie, jak również upoważnionym przedstawicielom Instytucji Pośredniczącej, prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem systemowym pn. „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”, w tym dokumentów finansowych.
§ 8
1. Za wykonanie przedmiotu umowy przyjmuje się wynagrodzenie w wysokości podanej w ofercie Wykonawcy tj. ……… zł (słownie ………………………………) brutto za 1 godzinę zajęć specjalistycznych, które nie podlega zmianie w czasie trwania umowy.
2. Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie zadania, o którym mowa w § 1 ust. 1, w wysokości równej iloczynowi ……… godzin zajęć oraz wynagrodzenia jak w ust.1. Wynagrodzenie to maksymalnie wynosić będzie ……… zł brutto (słownie: ……………………………………………).
3. Wynagrodzenie za wykonaną usługę jak w § 1 będzie płatne miesięcznie zgodnie z iloczynem wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust.1 i liczby godzin zajęć przeprowadzonych w danym miesiącu.
4. Warunkiem i podstawą wypłaty wynagrodzenia jest przedłożenie przez Wykonawcę poprawnie sporządzonego rachunku lub faktury VAT poprzedzone:
a) odbiorem przedmiotu umowy, stwierdzającym należyte jej wykonanie na podstawie protokołu odbioru usług, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej umowy,
b) zatwierdzeniem przez Zamawiającego „Miesięcznego sprawozdania z realizacji czynności”, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej umowy,
5. Zamawiający ma obowiązek zapłaty rachunku w terminie do 21 dni od dnia jego otrzymania.
6. Za datę wypłaty wynagrodzenia uznaje się datę wystawienia przez Zamawiającego polecenia przelewu wynagrodzenia na konto Wykonawcy.
7. Poza wynagrodzeniem określonym w ust. 1 Wykonawcy nie przysługuje prawo żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy.
8. Zamawiający oświadcza, że wynagrodzenie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
9. Wykonawca oświadcza, że jest / nie* jest płatnikiem VAT.
* niewłaściwe skreślić
§ 9
Strony ustalają następujące zasady odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy:
1. W razie stwierdzonych nieprawidłowości czy naruszeniu postanowień niniejszej umowy, w tym w szczególności §1, §2, §4, Zamawiający wyznacza Wykonawcy stosowny termin do ich usunięcia. Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieprawidłowości bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
2. Każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu jak w pkt.1 skutkuje możliwością dochodzenia kary umownej w wysokości 0,5% miesięcznego wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki.
3. Za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z winy drugiej strony obowiązuje kara umowna w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w § 8 ust.1.
4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie z wynagrodzenia kar umownych zastrzeżonych dla Zamawiającego.
5. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości poniesionej szkody, na zasadach ogólnych.
§ 10
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:
a. Wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT na prace objęte umową.
b. Terminu rozpoczęcia lub/i zakończenia prac oraz przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy przewidzianymi na ich wykonanie, jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, działania siły wyższej, zalecenia Instytucji Pośredniczącej).
c. Miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego; nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający.
d. Zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w §1 ust.3:
· W przypadku, gdy konieczność tej zmiany wynika z przyczyn losowych niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 14 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych w §3-§4 i inne zdarzenia losowe); nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania w zakresie kwalifikacji określonych w ofercie. Powyższa zmiana, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy. Treść przedmiotowego ustępu dotyczy przedsiębiorców.
· W razie niemożności prowadzenia zajęć będzie mogła we własnym zakresie zapewnić zastąpienie przez inną osobę. Wykonawca nie ma obowiązku osobistego świadczenia usługi. Osoba zastępująca musi spełniać wymagania w zakresie kwalifikacji określonych w ofercie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za czynności swojego zastępcy jak za własne czynności a ich odpowiedzialność wobec Zamawiającego jest solidarna.
Powyższa zmiana, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym, nie spowoduje zmiany Wykonawcy i nie wymaga zmiany treści niniejszej umowy. Treść przedmiotowego ustępu dotyczy osób fizycznych.
- Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 8 ust. 2
- Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy (z wyłączeniem § 10 ust. 1 podpunkt „d”) mogą być dokonywane wyłącznie poprzez obustronne podpisanie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności,
- Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 11
- Zamawiający i Wykonawca mogą odstąpić od umowy w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania wiadomości o naruszeniu obowiązków jak w §3, §4, §5, §6.
- Każda ze stron może rozwiązać umowę za uprzednim 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
- Zamawiający zastrzega sobie natychmiastowe rozwiązanie umowy w przypadku rozwiązania umowy z Instytucją Pośredniczącą.
§ 12
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy kodeksu cywilnego.
§ 13
Niniejszą umowę sporządza się w czterech egzemplarzach: trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Załącznik nr 1 do umowy
PROTOKÓŁ ODBIORU USŁUG
zrealizowanych w ramach umowy zlecenia nr ……………………. z dnia …………………..
dla Zamawiającego : Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56- 100 Wołów
przezWykonawcę: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
w ramach projektu „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Przedmiot zlecenia:
Przeprowadzenie zajęć …………………………………………………………………………………………………….
Termin realizacji zlecenia: ………………………………………………………………..
Ilość godzin: …………………………………………………………………………………….
Miejsce realizacji zlecenia: Szkoła Podstawowa Specjalna nr 4 w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Wołowie
1
|
|
Strony umowy zgodnie stwierdzają, że przedmiot zamówienia został zrealizowany zgodnie z jej zapisami. Zamawiający nie wnosi zastrzeżeń do sposobu jej wykonania, a niniejszy protokół stanowi podstawę wystawienia rachunku.
|
2
|
Zamawiający wnosi następujące zastrzeżenia do sposobu zrealizowanej usługi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
Uwaga:
Zaznaczenie wiersza 1 oznacza, że protokół niniejszy stanowi podstawę do wypłacenia wynagrodzenia
Zaznaczenie wiersza 2 oznacza, że wynagrodzenie może być wypłacone po usunięciu zastrzeżeń Zamawiającego
Wykonawca: Zamawiający:
………………………………………………… ………………………………………………
data i podpis data i podpis
Załącznik nr 2 do umowy
MIESIĘCZNE SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI CZYNNOŚCI W RAMACH
UMOWY ZLECENIA NR ………………………………………………………………………….. Z DNIA ……………………………....
|
Nazwa projektu
|
„Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”
|
Nazwa instytucji / szkoły
|
Powiat Wołowski
|
Szkoła Podstawowa Specjalna nr 4 w Wołowie
|
Wykonawca
|
|
Prowadzący zajęcia
|
|
Przedmiot umowy
|
|
Liczba godzin
zgodnie z budżetem
|
|
Miesiąc / rok
|
|
Szczegółowy opis wykonanych czynności
|
Data
|
Opis zadań
|
Liczba godzin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem godzin
|
|
…………………………………… ………………………………………………………….
miejscowość i data podpis Wykonawcy
Potwierdzam:
……………………………………… …………………………………………………………
miejscowość i data podpis, pieczątka Zamawiającego
Projekt „Indywidualizacja nauczania – szansą na lepszy rozwój”
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego