logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


RI-3431/14/2005

Wołów, dnia 2005-11-08

Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl

PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:

Modernizacja i adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do przechowywania, gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla potrzeb IPE, w ramach realizacji projektu PHARE 2003 zintegrowany system katastralny- faza III

Oferty należy składać do dnia 23.11.2005 do godz. 12.00 w:

Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.11.2005 o godz. 12.15 w

Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18

Termin wykonania zamówienia: 28.12.2005 r

Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 euro.

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

  1. Roboty rozbiórkowe – wykucie stolarki drzwiowej, zerwanie posadzki z PCV, demontaż białej armatury z instalacją wodno- kanalizacyjnej, rozebranie okładzin glazurowych z wywiezieniem gruzu na wysypisko miejskie.
  2. Remont posadzek – wykonać posadzki z wykładziny PCV typu TARKETT ( lub równorzędne ) antystatycznej po uprzednim wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy polimerowo- cementowej, na istniejącym podłożu.
  3. Montaz sufitów podwieszanych – wykonać z płyt z wełny mineralnej na konstrukcji metalowej o rozstawie profili 60*120.
  4. Remont stolarki drzwiowej – po zdemontowanych drzwiach drewnianych o szerokości 120 cm. Wykonać drzwi antywłamaniowe klasy C z dwoma zamkami i 1 zamkiem szyfrowym z zabezpieczeniem mechanicznym i dodatkowym zamkiem.
  5. Roboty tynkarskie i malarskie – zaprawy do wykonanie tynków zwykłych powinny odpowiadać wymaganiom norm PN-90/B-14501 Zaprawy budowlane zwykłe lub aprobatom technicznym.
  6. Instalacje elektryczne – wykonać zgodnie z książką obmiarów, po wykonaniu prac przed odbiorem końcowym należy wykonać dokumentację powykonawczą zatwierdzona prze inspektora nadzoru inwestorskiego.
  7. Montaż klimatyzatora typu SPLIT– obejmuje dobranie, dostawę i montaż  klimatyzatora do pomieszczenia o kubaturze ok. 70 m3 w którym ma pracować 8 komputerów ( 350 W/szt), 4 switch ( 40W/szt), 1 centrala telefoniczna ( 2 kW/szt), temperatura wewnątrz 18C, brak ludzi nie potrzebna wentylacja związana z wymogami higieny, temperatura powietrza zewnętrznego maks. 32C, wilgotność względna 52%, szacunkowa moc urządzenia chłodniczego 7,5 kW

Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych

 

Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) -

  • 45000000-7 roboty budowlane 

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców

Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:

  • - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1

  • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

  • koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem

  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

  • dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr2

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych

  • wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów

  • wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

  • wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  • jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert

  • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny

  • w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Informacja na temat zabezpieczenia: zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %                                                     

Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 2005-12-23

Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Dariusz Baszniak tel. 389-25-50 wew.128, email: wolow@powiatwolowski.pl oraz Henryk Worońko tel. 389-25-50 wew. 114 email: rizp@powiatwolowski.pl

Nazwa dokumentu: przetarg nieograniczony na
Skrócony opis: Modernizacja i adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do przechowywania, gromadzenia i udostępniania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla potrzeb IPE, w ramach realizacji projektu PH
Osoba, która wytworzyła informację: Dariusz Baszniak
Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Baszniak
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Baszniak
Data wytworzenia informacji: 2005-11-08 17:12:21
Data udostępnienia informacji: 2005-11-08 17:12:21
Data ostatniej aktualizacji: 2005-11-08 17:27:20

Wersja do wydruku...

corner   corner