|
POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
IZP.272.1.8.2016 Wołów, 09.12.2016r.
Zapytanie ofertowe na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2017 oraz w ramach zamówienia użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne”.
I.Zamawiający: Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
II.Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III.Wspólny słownik zamówień publicznych:
CPV: 30.19.50.00-2 Tablice
IV.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2017 oraz w ramach zamówienia użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne.
Szczegółowy opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych samochodowych, motocyklowych, motorowerowych, tablic do przyczep, tablic zabytkowych oraz wtórników tablic rejestracyjnych spełniających wymogi i warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2016 poz. 1038 z późn. zm.).
Szczegółowy opis zawiera:
1) Tablice rejestracyjne:
- tablice samochodowe jednorzędowe - 8 000 szt.
- tablice samochodowe dwurzędowe - 400 szt.
- tablice samochodowe indywidualne - 20 szt.
- tablice do przyczep - 300 szt.
- tablice motocyklowe - 500 szt.
- tablice motorowerowe - 300 szt.
- tablice sam/ mot. zabytkowe - 10 szt.
- wtórniki tablic rejestracyjnych- 400 szt.
2) Bezpłatne użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało następujące cechy:
a) możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również wtórniki z możliwością wysyłania w formie elektronicznej,
b) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją realizacji,
c) automatyczna weryfikacja wyróżników wykorzystanych,
d) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
e) baza danych powinna umożliwiać przechowywanie powyżej 2 GB danych,
f) baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa,
g) możliwość pracy na oprogramowaniu w trybie off-line lub on-line,
h) wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach.
V.Termin wykonania zamówienia:
- do 01.01.2017r. do 31.12.2017r.
VI.Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
1. Formularz oferty - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2. Formularz cenowy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII.Kryteria wyboru ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
VIII.Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
IX.Miejsce, sposób i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 16.12.2016r. o godz. 12:00
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2017 oraz w ramach zamówienia użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne”,
- osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2017 oraz w ramach zamówienia użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne”,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
X.Pozostałe informacje
1. Osoba do kontaktu: Arkadiusz Muszyński – kierownik Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej:
– e-mail: komunikacja@powiatwolowski.pl.
– numer fax. 071/380 59 28.
2.Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej.
3. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.),
4. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
7. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru i wystawiona faktura.
XI.Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym (drogą elektroniczną).
Załączniki:
1. Formularz oferty
2. Formularz cenowy
3. Wzór umowy
STAROSTA WOŁOWSKI
Maciej Nejman
____________________________
Kierownik Zamawiającego