Wołów, dn. 4.07.2014 r.
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
dot.: Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi dostępu do Internetu w ramach projektu pn.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie wołowskim”
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytanie (pisownia oryginalna) dotyczące treści zapytania ofertowego informujemy, że pytania oraz odpowiedzi na nie, stają się integralną częścią zapytania i będą wiążące przy składaniu ofert. Zamawiający informuje jednocześnie, że obowiązująca treść zapytania ofertowego, uwzględniająca poniższe zmiana, wraz z uaktualnionym formularzem ofertowym znajduje się w załączeniu do niniejszej informacji
1. Ad. pkt. 15
Czy Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację zapisu, iż uszkodzone urządzenia (telefony, modemy itp.) będzie dostarczał samodzielnie do salonu sprzedaży Wykonawcy w Wołowie i nie będzie zgłaszał uszkodzeń urządzeń do wykonawcy w inny sposób?
Zwracamy się z prośbą o usunięcie zapisów dotyczących czasu reakcji serwisu.
Wnosimy o modyfikację
Odp.:
Zamawiający informuje, że w punkcie 12 znajduje się zapis mówiący o sposobie przekazywania uszkodzonego sprzętu do serwisu:
12. Zamawiający wyraża zgodę na dostarczenie sprzętu do najbliższego salonu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że salon ten powinien znajdować się na terenie powiatu wołowskiego.
Zamawiający zmienia pkt 14
Przed zmianą:
14. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w ciągu max. 1 dnia roboczego, usunięcia awarii sieci w ciągu 2 dni roboczych oraz naprawy lub wymiany sprzętu w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia awarii.
Po zmianie
14. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w ciągu max. 1 dnia roboczego, usunięcia awarii sieci w ciągu 2 dni roboczych. Czas reakcji serwisu liczony będzie wyłącznie w przypadku uszkodzeń infrastruktury Wykonawcy. W przypadku uszkodzeń sprzętu zainstalowanego u Beneficjentów czas reakcji serwisu liczony będzie od momentu przekazania sprzętu do salonu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do jego naprawy lub wymiany w terminie określonym w karcie gwarancyjnej wystawionej przez producenta urządzenia.
_____________________________________
Podpis Zamawiającego
Otrzymują:
1.a/a
2.wszyscy uczestnicy postępowania
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość