| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Anulowanie adnotacji o zastawie w dowodzie rejestracyjnym
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg pokój nr 2-4 (parter) Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45 (071) 389-13-10
Wymagane dokumenty:
-
Wniosek o anulowanie zestawu
-
Dowód rejestracyjny
-
Aktualny lub pełny odpis z rejestru zastawów albo odpis prawomocnego postanowienia sądu o wykreślenie zastawu rejestrowego
-
Dowód osobisty właściciela pojazdu
Opłaty:
- Opłata za wniosek w znaczkach skarbowych: 5,00 zł
- Opłata za dołączone załączniki do wniosku (za każdy załącznik): 0,50 zł
- Znaczki opłaty skarbowej za dokonanie wpisu: 11,00 zł
Okres oczekiwania:
Od ręki
Podstawa prawna:
- § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia ministra transportu i gospodarki morskiej z 22 września 2000 r. w sprawie trybu dokonywania w dowodach rejestracyjnych pojazdów mechanicznych adnotacji o ustanowieniu zastawu rejestrowego (Dz.U. Nr 82, poz. 934 ).
Podmiot udostępniający: | Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg | Osoba, która wytworzyła informację: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która odpowiada za treść: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Baszniak | Data wytworzenia informacji: | 2004-12-29 10:00:46 | Data udostępnienia informacji: | 2004-12-29 10:00:46 | Data ostatniej aktualizacji: | 2004-12-29 10:04:31 |
Wersja do wydruku...
|