|
POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
IZP.272.3.2017.6 Wołów, 07.03.2017 r.
MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) dokonuje następujących zmian treści SIWZ w postępowaniu pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy”.
Obecny zapis w § 9 ust. 1 pkt 2) Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) brzmi:
2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego albo ujawnionych w okresie rękojmi za wady lub gwarancji jakości – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad, dla każdej z wad z osobna,
Skreśla się w/w zapis w § 9 ust. 1 pkt 2) Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:
2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego albo ujawnionych w okresie rękojmi za wady lub gwarancji jakości – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad, dla każdej z wad z osobna,
Obecny zapis w § 5 ust. 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) brzmi:
7. W związku z tym, że prace będą wykonywane na terenie czynnego szpitala Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne:
1) uzgadnianie kolejności realizacji prac remontowych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego),
2) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i innych materiałów z rozbiórki,
3) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,
4) zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.
Skreśla się w/w zapis w § 5 ust. 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:
7. W związku z tym, że prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne:
1) uzgadnianie kolejności realizacji prac remontowych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego),
2) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i innych materiałów z rozbiórki,
3) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,
4) zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.
Obecny zapis w § 8 ust. 6 i 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) brzmi:
6. Nabywca faktury VAT: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, NIP: 988-02-19-208.
7. Odbiorca faktury VAT: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.
Skreśla się w/w zapis w § 8 ust. 6 i 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:
6. Nabywca: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, NIP: 988-02-19-208.
7. Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.
Z UP. STAROSTY
Władysław Boczar
Wicestarosta
________________________________
Podpis Zamawiającego
Załączniki do pisma:
1. Załącznik nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) – załącznik nr 1 do pisma.
2. Załącznik nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) po modyfikacji – załącznik nr 2 do pisma.
Otrzymują:
1. wszyscy uczestnicy postępowania
2. a/a (Wydział IZP)