logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   minus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2017 > marzec > 2017-03-07
Modyfikacja treści SIWZ do przetargu na zadanie pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy”.

POWIAT WOŁOWSKI

tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2

fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów

e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       

www.powiatwolowski.pl

IZP.272.3.2017.6                                                                                                              Wołów, 07.03.2017 r.

MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ

Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) dokonuje następujących zmian treści SIWZ w postępowaniu pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy”.

 

Obecny zapis w § 9 ust. 1 pkt 2) Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)  brzmi:

2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego albo ujawnionych w okresie rękojmi za wady lub gwarancji jakości – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad, dla każdej z wad z osobna,

 

Skreśla się w/w zapis w § 9 ust. 1 pkt 2) Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:

2) za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych podczas odbioru końcowego albo ujawnionych w okresie rękojmi za wady lub gwarancji jakości – w wysokości 0,5% wynagrodzenia brutto, określonego w § 3 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia w stosunku do terminu wyznaczonego na usunięcie wad, dla każdej z wad z osobna,

 

Obecny zapis w § 5 ust. 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)  brzmi:

7. W związku z tym, że prace będą wykonywane na terenie czynnego szpitala Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne:

1) uzgadnianie kolejności realizacji prac remontowych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego),

2) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i innych materiałów z rozbiórki,

3) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,

4) zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.

 

Skreśla się w/w zapis w § 5 ust. 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:

7. W związku z tym, że prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne:

1) uzgadnianie kolejności realizacji prac remontowych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego),

2) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i innych materiałów z rozbiórki,

3) prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy,

4) zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.

 

Obecny zapis w § 8  ust. 6 i 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy)  brzmi:

6. Nabywca faktury VAT: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, NIP: 988-02-19-208.

7. Odbiorca faktury VAT: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.

 

Skreśla się w/w zapis w § 8 ust. 6 i 7 Załącznika nr 7 do SIWZ (Wzór umowy), który po zmianie otrzymuje brzmienie:

6. Nabywca:  Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, NIP: 988-02-19-208.

7. Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.

Z UP. STAROSTY

Władysław Boczar

Wicestarosta

________________________________

Podpis Zamawiającego

 

Załączniki do pisma:

1. Załącznik nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) – załącznik nr 1 do pisma.

2. Załącznik nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) po modyfikacji – załącznik nr 2 do pisma.

 

 

Otrzymują:

1. wszyscy uczestnicy postępowania

2. a/a (Wydział IZP)

Ilość odwiedzin: 38
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2017-03-07 14:35:05
Data udostępnienia informacji: 2017-03-07 14:35:05
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-07 14:52:40

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner