logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


 

 

 

 

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego  

symbol:

SO  
  pokój nr 5 (parter)  

Kierownik Wydziału:

Barbara Kuchmister-Merta  zarzadzanie@powiatwolowski.pl

Inspektor:

Franciszek Madera  zarzadzanie@powiatwolowski.pl
Punkt Obsługi Klienta:    

Podinspektor:

Beata Puchała  pok@powiatwolowski.pl
     

 

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Zadania Wydziału:

 

  1. Prowadzenie Punktu Obsługi Klienta, w tym:
    • wykonywanie obsługi kancelaryjnej i kontrola obiegu dokumentów w Starostwie,
    • udzielanie informacji Klientom w sprawach realizowanych przez Starostwo oraz wydawanie druków w tym zakresie,
  2. Wydawanie zezwoleń na zbiórki publiczne przeprowadzane na obszarze powiatu lub jego części obejmującej więcej niż jedną gminę oraz sprawowanie kontroli w okresie udzielonego pozwolenia. Załatwianie spraw związanych z wprowadzeniem przez Radę Powiatu zakazu przeprowadzania imprez masowych na terenie powiatu lub jego części.
  3. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem imprez masowych.
  4. Sprawowanie nadzoru nad stowarzyszeniami.
  5. Przyjmowanie podań o wydanie kart wędkarskich, wypisywanie i wydawanie tych kart.
  6. Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
  7. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  8. Prowadzenie Tajnej Kancelarii
    Zadania Kancelarii Tajnej:
    • wykonywanie poleceń pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
    • bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Starostwie,
    • zapewnienie rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania dokumentów zawierających informacje niejawne oznaczone klauzulą ?zastrzeżone? i ?poufne?,
    • udostępnianie dokumentów zawierających informacje niejawne oznaczone klauzulą ?zastrzeżone? i ?poufne? osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa,
    • egzekwowanie zwrotu zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne,
    • kontrola przestrzegania właściwego oznakowania i rejestrowania dokumentów w kancelarii tajnej,
    • prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom,
    • odnotowywanie faktu zapoznania się przez osobę uprawnioną z dokumentem zawierającym informacje niejawne.
  9. Współpraca ze służbami, strażami i inspekcjami powiatu.
  10. Przygotowanie i przeprowadzenie poboru wojskowego.
  11. Przygotowanie i przeprowadzenie akcji kurierskiej.
  12. Realizacja programów wynikających z polityki województwa w zakresie ochrony cywilnej.
  13. Opracowywanie powiatowych programów obrony cywilnej.
  14. Organizowanie szkoleń i ćwiczeń dla Samorządowych jednostek organizacyjnych powiatu i gmin.
  15. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych przy pomocy Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  16. Planowanie zapobiegania zagrożeniom związanym z rozwojem cywilizacyjnym lub siłami natury na terenie powiatu.
  17. Monitorowanie i alarmowanie ludności oraz koordynowanie działań ratowniczych i porządkowo – ochronnych przy pomocy Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
  18. Koordynacja i współdziałanie z krajowym systemem ratowniczo – gaśniczym w ramach Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego.
  19. Prowadzenie dokumentacji Powiatowego Planu Operacyjnego Ochrony przed Powodzią, współdziałanie i współpraca z gminnymi zespołami reagowania na terenie powiatu.
  20. Przygotowywanie propozycji w zakresie podejmowania rozstrzygnięć wynikających z zagrożeń pożarowych oraz zagrożeń przestrzegania porządku publicznego.
  21. Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Komisji bezpieczeństwa i Porządku.
  22. Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych.
  23. Przygotowywanie projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu w sprawach należących do kompetencji Wydziału.
  24. Archiwizacja dokumentów wydziałowych.

Nazwa dokumentu: Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Rytwińska
Data wytworzenia informacji: 2011-11-09 09:54:11
Data udostępnienia informacji: 2011-11-09 09:54:11
Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-09 11:51:43

Wersja do wydruku...

corner   corner