logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   minus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2014 > czerwiec > 2014-06-09
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO dot.: Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi dostępu do Internetu w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w pow

Wołów, dn. 9.06.2014 r.

 

WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

dot.: Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usługi dostępu do Internetu w ramach projektu pn.
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w powiecie wołowskim”

W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego zapytaniE (pisownia oryginalna) dotyczące treści zapytania ofertowego informujemy, że pytania oraz odpowiedzi na nie, stają się integralną częścią zapytania i będą wiążące przy składaniu ofert. Zamawiający informuje jednocześnie, że obowiązująca treść zapytania ofertowego, uwzględniająca poniższe zmiana, wraz z uaktualnionym formularzem ofertowym znajduje się w załączeniu do niniejszej informacji

1. Zwracamy się do Zamawiającego z zapytaniem, czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu składania ofert, co najmniej do dnia 16 czerwca 2014
W uzasadnieniu informuję, że Wykonawca w celu należytego przygotowania oferty w przedmiotowym postępowaniu przeprowadzić musi analizę techniczną dotyczącą określenia możliwości realizacji wymagań Zamawiającego. Wymagania określone w przetargu przez Zamawiającego wymagają dłuższego czasu na opracowanie oferty, niż został pierwotnie wyznaczony w SIWZ.
Dokładny audyt techniczny przeprowadzony przez Wykonawcę działa również na korzyść Zamawiającego, ponieważ zapewnia prawidłową realizację zamówienia i eliminuje ewentualne błędy wynikające np. wskutek pośpiechu. Zamawiający, jako podmiot określony w ustawie zobowiązany jest do prowadzenia takich postępowań znacznie częściej i ma świadomość, jakie działania wykonawcy muszą podjąć na etapie składania ofert aby prawidłowo przygotować oferty i oszacować wartość zamówienia. Wybrany termin przeprowadzenia postępowania jest wręcz nierealny dla wykonawców na sporządzenie ofert, co prowadzi do ograniczenia możliwości wzięcia udziału w postępowaniu i złożenia ofert przez większe grono oferentów. W takim przypadku inni wykonawcy mają mniejsze szanse na złożenie oferty z uwagi na krótki okres na jej przygotowanie..
Wykonawca podkreśla, że każda przychylna odpowiedź Zamawiającego ułatwiająca Wykonawcy przygotowanie rzetelnej oferty przetargowej wpływa na koszty realizacji zamówienia przez Wykonawcę, a więc wpływa korzystnie dla Zamawiającego na wycenę ofert przetargowych potencjalnych Wykonawców.

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 13.06.2014 r. do godz.: 15:30


2. Str 3, SIWZ PKt 3. Dotyczy technologii mobilnej
Wnosimy o obniżenie minimalnego transferu do komputera download – 256 kbit/s, z wykreśleniem prędkości upload, wraz z dodatkowym zapisem, że w obszarze lepszych parametrów technicznych operator udostępni swoje wszystkie wyższe zasoby Internetowe. Wg Wykonawcy takie rozwiązanie daje możliwość startu w przetargu również operatorów mobilnych, a tym samym oferty będą bardziej konkurencyjne cenowo oraz możliwe do wdrożenia w podanym terminie. Ponadto pewnie większość użytkowników będzie korzystała z dużo większych prędkości niż określone obecnie.

Odpowiedź:
Zamawiający w tabeli znajdującej się w punkcie 3 określił minimalne prędkości połączenia oraz pobierania danych dla technologii mobilnej.
Jednocześnie w punkcie 2 wymagań dodatkowych określił minimalną prędkość pobierania i wysyłania danych z/do internetu na poziomie 128 kbit/s.
Do obowiązku Wykonawcy należy takie dobranie urządzeń nadawczo-odbiorczych zainstalowanych u odbiorcy końcowego, aby przy braku niesprzyjających zjawisk atmosferycznych takich jak opady, burze, mgły w/w urządzenia nawiązały łączność ze stacją bazową z prędkością określoną w tabeli, jako prędkość połączenia. W takiej sytuacji urządzenia powinny wynegocjować technologię połączenia umożliwiającą teoretyczną prędkość pobierania i wysyłania danych określoną w tabeli, jako prędkość pobierania i wysyłania danych.
Faktyczna, uzyskana prędkość pobierania danych powinna być na poziomie nie niższym niż 128 kbit/s.


3. Ad. 15 Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w ciągu max 24 h w dni robocze oraz usunięcia awarii w ciągu 48 h w dni robocze od momentu awarii.
Prosimy o doprecyzowanie, ze chodzi o awarie w dostępie do sieci Wykonawcy a nie o sprawy związane z obsługą serwisową sprzętu dostarczonego odbiorcom końcowym.

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia treść punktu 15.
Przed zmianą:
„ 15. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w ciągu max. 24 h w dni robocze oraz usunięcia awarii w ciągu 48 h w dni robocze od momentu zgłoszenia awarii.”
Po zmianie:
„15. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji serwisu w ciągu max. 1 dnia roboczego, usunięcia awarii sieci w ciągu 2 dni roboczych oraz naprawy lub wymiany sprzętu w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia awarii.”

4. Ad. 17 Zgłoszenie awarii następuje telefonicznie/faxem na numer telefonu/faxu ………., e-mail ……………
Czy zamawiający zgodzi się zgłaszać uszkodzenia i awarie telefoniczne na wskazaną przez wykonawcę Infolinię? Wykonawca informuje, że w kanale telefonicznym może zapewnić najkrótszy czas reakcji na zgłoszenie a ponadto Doradca telefoniczny może już przez telefon załatwić wiele z tego typu spraw co w mniemaniu Wykonawcy zwiększy zadowolenie Zamawiającego z obsługi.
Ponadto Wykonawca tylko w tym kanale kontaktu może zagwarantować natychmiastowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Wszystkie rozmowy z Doradcami są nagrywane i w razie reklamacji odsłuchiwane, dlatego Zamawiający może mieć pewność prawidłowego przyjęcia jego zgłoszenia.

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na wskazanie numeru Infolinii, jako numeru, pod którym należy zgłaszać uszkodzenia/awarie.

5. Ad. 9. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do doręczenia faktury, co najmniej 14 dni przed określonym terminem płatności, a w razie niezachowania tego terminu, termin płatności wskazany w fakturze VAT zostanie przedłużony o czas opóźnienia z wykonania usługi.
Zwracamy się do Zamawiającego z zapytaniem, czy Zamawiający dopuszcza elektroniczny sposób dostarczenia faktur w celu wykluczenia ryzyka opóźnień w dostarczeniu faktury, na który Wykonawca nie ma wpływu.

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na dostarczanie faktur drogą elektroniczną.

6. Rozdział V pkt. 1-4
Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o modyfikację SIWZ dot. prędkości dostępu do sieci Internet i rezygnację z wymogu zapewnienia minimalnej prędkości dostępu do sieci Internet. Wyjaśniamy, że Wykonawca nie jest w stanie spełnić/zagwarantować zobowiązania dotyczącego minimalnych przepływności, obecna architektura sieci Wykonawcy nie zapewnia minimalnych parametrów transmisyjnych.
Wnosimy o modyfikację zapisów SIWZ na: Prędkość przesyłania danych: uzależniona od modemu, zasięgu sieci operatora, obciążenia siły nadawczej, siły odbieranego sygnału, warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązuje się do zwiększenia prędkości wymienionej wyżej w przypadku zaistnienia możliwości technicznych w czasie trwania niniejszej umowy bez zmiany ceny usługi.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie powyższych zapisów w punktach 1-4.
Z technicznego punktu widzenia wpływ warunków atmosferycznych różni się znacznie dla poszczególnych technologii wymienionych w punktach 1-4.
Dla połączeń zrealizowanych w technologii przewodowej opady atmosferyczne są bez znaczenia.
Podobnie jest z zasięgiem sieci operatora. Zasięg ten w przypadku technologii bezprzewodowej powinien zostać zweryfikowany przez Wykonawcę. Do obowiązków Wykonawcy należy odpowiednie dobranie modemu/routera wraz z ewentualnymi podzespołami takimi jak anteny i/lub wzmacniacze w taki sposób, aby poziom sygnału weryfikowany w dni bez opadów atmosferycznych był na poziomie umożliwiającym połączenie się ze stacją bazową z prędkością określoną w tabeli.
Zamawiający zwraca również uwagę na fakt, że wykreślenie minimalnych prędkości dostępu do Internetu spowodowałoby brak możliwości porównania ofert.


7. Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o podanie pełnych danych odnośnie lokalizacji, w których świadczona będzie usługa dostępu do internetu. Dane te są niezbędne do właściwego zbadania warunków technicznych. Prosimy o podanie następujących danych dla każdej lokalizacji: Województwo, Gmina, Miejscowość, ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wnioskowane przez Wykonawcę informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego (PKt V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część 1 i 2)

8.Pn. 3
Zamawiający określił, ze w technice mobilnej, medium transmisyjne to technika LTE lub HSPA, HSPA+. Czy zamawiający wyraża zgodę na korektę zapisu poprzez dopuszczenie i dodanie zakresów U900(MOCN) i CDMA

Wnosimy o modyfikację.

Odpowiedź:
Zamawiający zmienia treść punktu 3.
Przed zmianą:
Medium transmisyjnym w tej technologii jest sieć operatorów komórkowych z wykorzystaniem technologii LTE, HSPA+ lub HSPA
Po zmianie:
Medium transmisyjnym w tej technologii jest sieć operatorów komórkowych z wykorzystaniem dowolnej technologii np. LTE, HSPA+, HSDPA.

9. Czy zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji na alternatywną w przypadku braku możliwości zapewnienia łączności w danej lokalizacji objętej niniejszym postępowaniem?

Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany lokalizacji w przypadku braku możliwości zapewnienia łączności w danej lokalizacji. Lista użytkowników końcowych tzw. Beneficjentów Ostatecznych nie może ulec zmianie z przyczyn innych niż rezygnacja Beneficjenta z udziału w projekcie lub złamanie przez Beneficjenta zapisów umowy użyczenia sprzętu.
 

_____________________________________

Podpis Zamawiającego

 

 

Otrzymują:

  1. a/a
  2. wszyscy uczestnicy postępowania

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”.

Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość

Załączniki do pobrania:

2014-06-09 15:04:30 - Zapytanie ofertowe, formularz oferty (71.51 kB)

Ilość odwiedzin: 160
Osoba, która wytworzyła informację: Cezary Rytwiński
Osoba, która odpowiada za treść: Cezary Rytwiński
Osoba, która wprowadzała dane: Cezary Rytwiński
Data wytworzenia informacji: 2014-06-09 15:01:32
Data udostępnienia informacji: 2014-06-09 15:01:32
Data ostatniej aktualizacji: 2014-06-09 15:06:28

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner