logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > maj > 2013-05-15
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące dostawy materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Nadążyć za światem

 
Wołów, dnia 15.05.2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące dostawy materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Nadążyć za światem”
 
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
„Nadążyć za światem”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia sąmateriały biurowe, pomoce dydaktyczne do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Nadążyć za światem”.
 Pomoce zakupione zostaną dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym w ramach doposażenia bazy dydaktycznej .
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostało podzielone na 6 odrębnych części (A, B, C, D, E, F) wg następującego zestawienia:
 
A) Materiały biurowe i piśmiennicze na potrzeby biura projektowego
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość/zestaw
1
Corsair Pendrive Flash Voyager 16 GB
1
 
2
Pojemnik na czasopisma PCV Biurfol ( kolor: 1x niebieski,  1 x zielony, 1x czerwony)
3 szt.
 
3
Przekładki oddzielające do segregatora DONAU : wymiary 235x105 mm, 4 dziurki- do umieszczenia w pionie i poziomie, ( kolor niebieski,  pomarańczowy), 100 szt. w zestawie
2 zest.
 
4
Wąsy do skoroszytów DONAU, dł. 150 mm, szer. 34 mm, opakowanie : 25 szt. w wiązce (kolor: czerwony, pomarańczowy, zielony , niebieski)
4 wiązki
 
5
Temperówka metalowa podwójna
 
2 szt.
 
6
Gumka Titanum trójkątna
3 szt.
 
7
TeczkA z przegródkami Titanum A4 -12 przegród
1
 
8
Ołówek z gumką HB BIC
3
 
9
Korektor w piórze Titanum
1
 
10
Notes samoprzylepny z indeksami titanum ( zestaw: notes samoprzylepny 50x75mm, notes samoprzylepny 100x75mm, papierowe indeksy neonowe 15x45mm – 5 kolorów)
2
 
11.
Notes samoprzylepny z indeksami titanum ( zestaw: 2 x notes samoprzylepny 25x75mm, notes samoprzylepny 50x75mm, notes samoprzylepny 50x75 mm, papierowe indeksy neonowe w kształcie strzałek 12x45mm – 5 kolorów)
2
 
12.
Kartony wizytówkowe A4, (faktura : 1x milenium kolor błękitny, 1x Twister kolor perłowa biel)
2
 
13.
Długopis ekologiczny Pilot B2P GEL + 2 niebieskie wkłady (kolor niebieski)
 1 długopis + 2 wkłądy
 
14. 
Karteczki samoprzylepne DONAU – 5 kol. Neonowych 5x50szt.
3 opak.
 

 

 
B) Materiały biurowe i piśmiennicze na potrzeby zajęć psychologiczno-pedagogicznych
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość
1
Papier ksero A 4 80 Polspeed a’500
4
 
2
Marker Fibracolor (2 x czerwony, 2 x zielony, 2 x niebieski, 2 x żółty, 2 x czarny)
10
 
3
Ołówek z gumką
16
 
4
Dłuopis BIC, niebieski
16
 

 

 
C) Programy komputerowe do zajęć informatycznych
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość
1
Sokrates 102 – ciekawe zadania. Wymagania sprzętowe :Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7
1
 
2
Sokrates 103 – fascynujące eksperymenty. Wymagania sprzętowe: Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Microsoft Windows 7
1
 
3
ABC z Reksiem. Wymagania sprzętowe: Microsoft Windows XP, Microsoft Windows Vista, Mocrosoft Windows 7
1
 

 

 
D) Płyty CD do zajęć teatralnych
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość
1
„ Moje królestwo” – Geppert Edyta
1
 
2
„The Platinum Collection” – Mae Vanessa
1
 
3
„Pamiętam ten dzień” – Czesław Niemen
1
 

 

 
E) Pomoce dydaktyczne do zajęć przyrodniczych
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość
1
Walizka/zestaw Ekobadacza – zestaw powinien zawierać: notatnik, płyn Helliga, strzykawka 5 ml, strzykawka 10 ml, bibuły osuszające, lupa powiększająca x5, probówka okrągło denna, stojak plastikowy do probówek, łyżeczka do poboru próbówek gleby, płytka porcelanowa kwasomierza Helliga, trzy łyżeczki do poboru odczynników sypkich, trzy próbówki analityczne płaskodenne z korkami, zalaminowane skale barwne do odczytywania wyników, 15-cie plastikowyh buteleczek z mianowanymi roztworami wskaźników, siateczka do usunięcia zanieczyszczeń mechanicznych z pola poboru wody
1
 

 

 
 F) Pomoce dydaktyczne do zajęć psychologiczno-pedagogicznych
 

 

Lp
Opis towaru usługi
Ilość
1.
 „ Trening relaksacyjny metodą Jacobsona” – płyta CD
1
 
2.
„ Trening relaksacyjny metodą Schulz’a” – płyta CD
1
 
3.
„Trening relaksacyjny metodą Lazaruna” – płyta CD
1
 
4.
Muzyka relaksacyjna „Spacer w chmurach”- płyta CD
1
 
5
Poradnictwo zawodowe. Scenariusze zajęć. Poziom I, cz. 2 .Producent : PROGRA
1
 
6
Poradnictwo zawodowe. Scenariusze zajęć. Poziom II, cz. 1 .Producent : PROGRA
1
 
7.
Młodzieżowe Portfolio Kariery – drukowane materiały dla 1 użytkownika przeznaczone dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
1
 

 

  
·          Oferowane pomoce powinny być fabrycznie nowe, oznakowane symbolem zgodności.
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia otrzymania umowy. Dostawca zapewni na koszt własny dostawę do siedziby Zamawiającego wymienionego sprzętu w ilości zgodnej  z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
IX. Opis przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Koszty związane    z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. Dopuszcza się możliwość składania oferty częściowej na wyodrębnioną jedną lub więcej części zamówienia (A, B, C, D, E, F)).
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna    za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena każdej części zamówienia (wartość brutto wyrażona  w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę               (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
 
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa     20 .05.2013 r., do godz. 15.30.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
·          listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie” Dostawa pomocy dydaktycznych do nauki języków obcych realizowanych w projekcie pn. „Nadążyć za światem”
 
 
osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Dostawa materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych do zajęć edukacyjnych oraz na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Nadążyć za światem”
·          faksem na nr 71 380 59 00
·          za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: edukacja@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
 
Barbara Głowiszyn: e-mail: barbara.glowiszyn@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 14
 
XIV. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
- zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
 
                                                                                                                      Starosta
                                                                                                                 /-/ Marek Gajos
 
Załączniki:
1.     Formularz oferty
2.     Wzór umowy
 
 
Projekt „Nadążyć za światem”
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Załączniki do pobrania:

2013-05-15 15:49:47 - Pobierz załączniki (43.62 kB)

Ilość odwiedzin: 164
Osoba, która wytworzyła informację: Barbara Głowiszyn
Osoba, która odpowiada za treść: Barbara Głowiszyn
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-05-15 15:39:16
Data udostępnienia informacji: 2013-05-15 15:39:16
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-15 15:50:01

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner