logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > styczeń > 2013-01-30
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn.„Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym w okresie od lutego 2013 r.

POWIAT WOŁOWSKI
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       
www.powiatwolowski.pl

IZP.272.40.2012.19.2013                                                                                      Wołów, dn. 30.01.2013r.
 
 
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.40.2012 Nazwa zadania: „Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w Zespole Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym w okresie od lutego 2013 r. do czerwca 2014 r. w ramach projektu konkursowego POKL pn.: Nadążyć za światem"”.
 
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
 
CZĘŚĆ 4,5
Marta Broniecka               
ul. Pionierska 2/8;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
CZĘŚĆ 1, 2, 3, 14, 15
Marzena Bobkiewicz       
ul. Słowackiego 26/4;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
CZĘŚĆ 11, 12, 13
Mariusz Paszek 
ul. Małopolska 17/58;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 31.01.2013r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

L.p
Nr części
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena brutto
Łączny
wymiar
60h
Inne inf.
1.
18
Lucyna Dudek
Żerkówek 6a;
56 – 120
Brzeg Dolny
60,00 zł/h
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
odrzucono
/
wykluczono
2.
19
 
20
Tomasz Więcław
ul. Inwalidów Wojennych 5A/7;
56 – 100 Wołów
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
odrzucono
/
wykluczono
3.
11
 
12
 
13
Mariusz Paszek
ul. Małopolska 17/58;
56 – 120
Brzeg Dolny
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
 
 
100 pkt
 
 
4.
16
Urszula Beśka
Radecz 28a m. 2;
56 – 120
Brzeg Dolny
60,00 zł/h
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
odrzucono
/
wykluczono
5.
1
 
2
 
3
 
14
 
15
Marzena Bobkiewicz
ul. Słowackiego 26/4;
56 – 120
Brzeg Dolny
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
 
60,00 zł/h
 
60,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
 
 
 
 
100 pkt
6.
4
 
5
Marta Broniecka
ul. Pionierska 2/8;
56 – 120
Brzeg Dolny
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
 
100 pkt
7.
8
 
9
 
10
Ewa Sokołowska - Syguła
ul. Kwiatowa 4;
56 – 120
Brzeg Dolny
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
 
 
odrzucono
 
8.
6
 
7
Ewa Sokołowska - Syguła
ul. Kwiatowa 4;
56 – 120
Brzeg Dolny
70,00 zł/h
 
70,00 zł/h
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
70,00 zł x 60h =
4 200,00 zł
 
odrzucono
 
9.
 
 
17,20
Agnieszka Woźna
 
 
Karolina Bukowska
ul. Wilcza 29/23;
56 – 120
Brzeg Dolny
ul. Pułaskiego
4 m. 4;
66 – 530 Drezdenko
 
60,00 zł/h
 
60,00 zł/h
 
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
60,00 zł x 60h =
3 600,00 zł
 
 
odrzucono
/
wykluczono

           
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
 
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 1:         Lucyna Dudek    
Żerkówek 6a;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty, niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 2:         Tomasz Więcław              
ul. Inwalidów Wojennych 5A/7;
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty, niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 4:         Urszula Beśka    
Radecz 28a m. 2;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty, niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 7:         Ewa Sokołowska - Syguła             
ul. Kwiatowa 4;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca złożył dwie oferty.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.1 Zamawiający odrzuca ofertę, która jest niezgodna z ustawą.
 
Oferta nr 8:         Ewa Sokołowska - Syguła             
ul. Kwiatowa 4;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca złożył dwie oferty.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.1 Zamawiający odrzuca ofertę, która jest niezgodna z ustawą
 
Oferta nr 9:         Agnieszka Woźna
ul. Wilcza 29/23;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Karolina Bukowska          
ul. Pułaskiego 4 m. 4;
66 – 530 Drezdenko
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 30.01.2013r. do godz. 12:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
 
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 1:         Lucyna Dudek    
Żerkówek 6a;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty na wezwanie do dnia 30.01.2013r. do godz. 12:00 , niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie (np. formularz ofertowy – załącznik nr 2, wykaz wykonanych usług – załącznik nr 9), czyli Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 2:         Tomasz Więcław              
ul. Inwalidów Wojennych 5A/7;
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty na wezwanie do dnia 30.01.2013r. do godz. 12:00 , niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie (np. formularz ofertowy – załącznik nr 2, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 10), a załącznik nr 9 – wykaz wykonanych usług nie został złożony z datą najpóźniej na dzień otwarcia ofert, czyli Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 4:         Urszula Beśka    
Radecz 28a m. 2;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu Wykonawca uzupełnił wymagane dokumenty na wezwanie do dnia 30.01.2013r. do godz. 12:00 , niestety nie zostały one złożone z datą taką jak w ofercie (np. formularz ofertowy – załącznik nr 2, wykaz wykonanych usług – załącznik nr 9, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 10), czyli Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 9:         Agnieszka Woźna
ul. Wilcza 29/23;
56 – 120 Brzeg Dolny
 
Karolina Bukowska          
ul. Pułaskiego 4 m. 4;
66 – 530 Drezdenko
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 30.01.2013r. do godz. 12:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1.Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę– załącznik nr 2 (w punkcie dot. pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej widnieje zapis „nie dotyczy”. Proszę o wyjaśnienie dlaczego, skoro oferta została złożona wspólnie)
2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat pracy licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (tj. co najmniej 3 letni staż pracy w placówkach resocjalizacyjnych udokumentowany zaświadczeniem lub innym dokumentem np. świadectwem/kopią świadectwa pracy w zakresie prowadzenia danego typu zajęć), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 9(należy przedstawić osobno dla każdego rodzaju zajęć) – brak załącznika na część 20
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 10 (należy przedstawić osobno dla każdego rodzaju zajęć) – brak załącznika na część 20
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub do zawarcia umowy, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie, czyli Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
 
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                  Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
 - adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania

 

Projekt „Nadążyć za światem”
współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Ilość odwiedzin: 436
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-01-30 15:41:33
Data udostępnienia informacji: 2013-01-30 15:41:33
Data ostatniej aktualizacji: 2013-01-30 15:44:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner