logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


ZADANIA POWIATU > Budownictwo

Wołów, 17.07.2009 r.

 
Nr sprawy: 4/ZDP/ZP/09
 
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
 
1.       Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie – administracja samorządowa
                                       ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
                                         tel./fax 071 389 47 25
      
2.       Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczonyponiżej progów unijnych na roboty budowlane
 
3.       Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl    
 
4.       Przedmiot zamówienia: „Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu wołowskiego w ilości 6.848 m2 
 
Odnowienie oznakowania poziomego obejmuje:
l          drogi powiatowe – 2.234 m2
l          SP PKN Orlen – 148 m2
l          drogi wojewódzkie – 4.466 m2
 
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni
 
5.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
6.       Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
 
7.       Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2009 r.
 
8.       Warunki udziału:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
A)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
B)      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ilość min. 5.000 m2 i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót
Potencjał techniczny: dysponują lub będą dysponować sprawnym sprzętem do wykonania zadania: samojezdna maszyna do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania cienkowarstwowego – min. 1 szt.; stacjonarna maszyna do wykonywania linii przejść dla pieszych, martwych pól i innych drobnych elementów oznakowania poziomego cienkowarstwowego – min. 1 szt.; frezarka – min. 1 szt.
Potencjał kadrowy: dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami do obsługi sprzętu, którzy posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia – min. 1 rok
C)      znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
D)      nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
E)       spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
 
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1.       nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
2.       nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
3.       wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
4.       złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5.       nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp   
 
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
 
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
A)      W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru.
2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3.       Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
B)      W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty:
1.       Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy – to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ilość min. 5.000 m2 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót – wg wzoru.
2.       Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru. W przypadku wskazania wyposażenia, którym wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego w załączniku wyposażenia.
3.       Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres zatrudnienia jest krótszy, to w tym okresie oraz   proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze.Kwalifikacje pracowników należy potwierdzić załączając kserokopie posiadanych uprawnień. W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
 
C)      W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1.       Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
 
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
 
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1 – A3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
 
 
9.       Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
 
10.   Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
 
11.   Oferty należy składać do dnia 10.08.2009 r. do godz. 10.00 w:
            Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
            56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
            pok. Nr 13.
 
12.   Termin związania  ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
 
13.   Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: w sprawach przetargowych -Beata Frala; w sprawach technicznych - Tadeusz Wróblewski
 
14.   Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2009 r. Nr 114405 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 17.07.2009 r. Nr 114463.
 
.
 
Dyrektor ZDP
Marek Tracichleb

Nazwa dokumentu: Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu wołowskiego w ilości 6.848 m2
Osoba, która wytworzyła informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
Osoba, która odpowiada za treść: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Rytwińska
Data wytworzenia informacji: 2009-07-17 19:18:27
Data udostępnienia informacji: 2009-07-17 19:18:27
Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-17 19:27:14

Wersja do wydruku...

corner   corner