Wołów, 17.07.2009 r.
Nr sprawy: 4/ZDP/ZP/09
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie – administracja samorządowa
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
2. Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczonyponiżej progów unijnych na roboty budowlane
3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
4. Przedmiot zamówienia: „Odnowienie oznakowania poziomego dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu wołowskiego w ilości 6.848 m2”
Odnowienie oznakowania poziomego obejmuje:
l drogi powiatowe – 2.234 m2
l SP PKN Orlen – 148 m2
l drogi wojewódzkie – 4.466 m2
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
7. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2009 r.
8. Warunki udziału:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ilość min. 5.000 m2 i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót
Potencjał techniczny: dysponują lub będą dysponować sprawnym sprzętem do wykonania zadania: samojezdna maszyna do wykonywania linii segregacyjnych oznakowania cienkowarstwowego – min. 1 szt.; stacjonarna maszyna do wykonywania linii przejść dla pieszych, martwych pól i innych drobnych elementów oznakowania poziomego cienkowarstwowego – min. 1 szt.; frezarka – min. 1 szt.
Potencjał kadrowy: dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami do obsługi sprzętu, którzy posiadają doświadczenie w wykonywaniu robót tożsamych z przedmiotem zamówienia – min. 1 rok
C) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
D) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
E) spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B) W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy – to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ilość min. 5.000 m2 oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót – wg wzoru.
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru. W przypadku wskazania wyposażenia, którym wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego w załączniku wyposażenia.
3. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres zatrudnienia jest krótszy, to w tym okresie oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze.Kwalifikacje pracowników należy potwierdzić załączając kserokopie posiadanych uprawnień. W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
C) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1 – A3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
9. Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
11. Oferty należy składać do dnia 10.08.2009 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. Nr 13.
12. Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
13. Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: w sprawach przetargowych -Beata Frala; w sprawach technicznych - Tadeusz Wróblewski
14. Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.07.2009 r. Nr 114405 oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 17.07.2009 r. Nr 114463.
.
Dyrektor ZDP
Marek Tracichleb