|
POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
IZP.272.8.2011.13.2011 Wołów, dn. 06.07.2011r.
BANK SPÓŁDZIELCZY
Ul. M. Konopnickiej 1-3
55-140 Żmigród
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:IZP.272.8.2011 Nazwa zadania : ”Obsługa Bankowa Budżetu Powiatu Wołowskiego i jego Jednostek Organizacyjnych finansowanych poprzez ten budżet w latach 2011-2015”.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Pytanie 1
Zakładając, że zamawiający oraz wszystkie jego jednostki prognozują realizację prognozują realizację przelewów papierowych w ilości 100 szt. rocznie – zgodnie z kryteriami oceny ofert, prosimy o przedstawienie identycznej prognozy w zakresie przelewów elektronicznych (zgodnie z SIWZ świadczonych nieodpłatnie), które jednak dla Oferenta mogą stanowić istotny koszt i mieć istotny wpływ na kształtowanie się innych parametrów cenowych
Odpowiedz 1
Prognozowana ilość przelewów w formie elektronicznej stanowi 26 000 szt.
Pytanie 2
W odpowiedzi nr 4 z dnia 01.07.2011 r. Zamawiający wyjaśnia:
„w skali roku średnia wysokość wypłat 220, natomiast wpłat 8100”
Czy Zamawiający potwierdza, że w/w wielkości sztuk, tj. odpowiedni 220 szt. wypłat rocznie oraz 8 100 szt. wpłat?
W przypadku twierdzącej odpowiedzi prosimy o podanie planowanej średniej wysokości pojedynczej wpłaty i wypłaty.
W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o podanie planowanej ilości wpłat i wypłat gotówkowych, które Zamawiający planuje zrealizować w skali roku, oraz średniej wysokości pojedynczej wpłaty i wypłaty.
Odpowiedz 2
Zamawiający potwierdza że wykazane wielkości wypłat 220 oraz wpłat 8100 to sztuki. Realizowane wpłaty dotyczą przede wszystkim opłat komunikacyjnych, które wynoszą odpowiednio (86zł ,180zł ,256zł) pozostałe wpływy 11 zł zatem średnia wysokość pojedynczej wpłaty wynosi ok. 133 zł, średnia wysokość wypłat 1000 zł
Pytanie 3
Czy w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z innego produktu bankowego, niż wymieniony w SIWZ, w tym za udostępnienie i korzystanie z systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca powinien naliczyć prowizję zgodnie z obowiązującą Taryfą?
Odpowiedź 3
Zamawiający w przypadku skorzystania z innego produktu bankowego niż wymieniony z SIWZ w tym za udostępnienie i korzystanie z systemu bankowości elektronicznej nie przewiduje opłat.
Pytanie 4
Jeżeli w załączniku nr 1 Formularz ofertowy wykonawcy tabela cena ofertowa w pozycjach 1 i 3 kolumna „wartość” podajemy wysokość oprocentowania to czy w pozycji cena netto wystarczy podać tylko pozycję nr 2 kolumna wartość Formularza ofertowego wykonawcy? Jeśli nie to w jaki sposób wyliczyć wartość ceny netto z danych zawartych w tabeli cena ofertowa?
Odpowiedź 4
W kolumnie wartość należy wpisać:
W pozycji nr 1 wartość WIBIDu 1M na 31.05.2011, marżę banku, różnice między WIBIDem 1M na 31.05.2011, a marżą banku (stanowiącą oprocentowanie).
W pozycji nr 2 (pierwszy odnośnik) należy wpisać kwotę za prowadzenie rachunków oraz iloczyn wynikający z pomnożenia tej kwoty przez ilość transakcji.
W pozycji nr 2 (drugi odnośnik) należy wpisać kwotę za prowadzenie zastępczej obsługi kasowej.
W pozycji nr 2 (trzeci odnośnik) należy wpisać kwotę za przelew na rachunek w innym banku oraz iloczyn wynikający z pomnożenia tej kwoty przez ilość transakcji.
W pozycji nr 3 (pierwszy odnośnik) należy wpisać wartość WIBORu 3M na 31.05.2011r., marżę banku i sumę wynikającą z dodawania WIBORu 3M i marży banku.
W pozycji nr 3 (drugi odnośnik) należy wpisać procentową wartość prowizji za uruchomienie kredytu.
W pozycji nr 3 (trzeci odnośnik) należy określić procentową wysokość prowizji pobieranej przez bank z tytułu niewykorzystanej części kredytu.
W pozycji cena netto należy wpisać sumę stanowiącą wartość określoną w pozycji 2. (czyli sumę odnośników pierwszego, drugiego i trzeciego)
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Otrzymują:
1. a/a
2. adresat
3. wszyscy uczestnicy postępowania