logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2012 > listopad > 2012-11-22
Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn."Remont dachu wraz z częściową wymianą okien w budynku D-1 przy Zespole Szkół im. T. Kościuszki"

POWIAT WOŁOWSKI
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       
www.powiatwolowski.pl

IZP.272.29.2012.20.2012                                                                      Wołów, dn. 22.11.2012r.
 
 
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.29.2012 Nazwa zadania: "Remont dachu wraz a częściową wymianą okien w budynku D – 1 przy Zespole Szkół im. T. Kościuszki"
 
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
 
Usługi Remontowo – Malarskie
Krzysztof Popławski       
ul. Wiśniowa 37
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 28.11.2012r.
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

L.p
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena netto
Cena brutto
Inne inf.
1.
KiK
spółka cywilna
ul. Wł. Łokietka 2/1b;
50 – 243 Wrocław
133 828,53 zł
164 609,09 zł
73,48 pkt
2.
Usługi Remontowo – Malarskie
Krzysztof Popławski
ul. Wiśniowa 37;
56 – 100 Wołów
98 341,47 zł
120 960,01 zł
100 pkt
3.
Marapol Sp. z o.o.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 43/7;
50 – 369 Wrocław
142 628,00 zł
175 432,44 zł
68,95 pkt
4.
Przedsiębiorstwo Budowlane
Robert Nortman
ul. Leszczyńska 54;
64 – 115 Święciechowa
108 943,09 zł
134 000,00 zł
90,27 pkt
5.
Dach – kompleks
Dariusz Zdonek
ul. Kosmonautów 222/10;
54 – 042 Wrocław
162 762,29 zł
200 197,62 zł
odrzucono
/wykluczono
6.
Zakład Usługowy
„BUD-DREM”
Stanisław Słowik
ul. Nyska 68;
53 – 504 Wrocław
142 577,18 zł
175 369,93 zł
odrzucono
/wykluczono
7.
Zakład Blacharsko – Dekarski
Marek Wawrzyniak
Kłoda 56A;
64 – 130 Rydzyna
120 720,24 zł
148 485,90 zł
81,46 pkt
8.
„DORBUD”
Usługi Ogólnobudowlane
Stasiak Jerzy
Al. Jana Matejki 13/19;
50 – 333 Wrocław
170 081,59 zł
209 200,36 zł
odrzucono
/wykluczono
9.
Blacharstwo – Dekarstwo oraz usługi ogólnobudowlane
Jan Ossowski
ul. 24 stycznia 2A;
56 – 210 Wąsosz
116 759,49 zł
143 614,17 zł
84,22 pkt
10.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Budowlane „Tyliński”
Arkadiusz Tyliński,
Jarosław Tyliński
Spółka Jawna
ul. Święciechowska 49;
64 – 100 Leszno
109 491,50 zł
134 674,55 zł
89,82 pkt

 
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
 
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 5:         Dach – kompleks
Dariusz Zdonek 
ul. Kosmonautów 222/10
54 – 042 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 6:         Zakład Usługowy „BUD-DREM”
Stanisław Słowik              
ul. Nyska 68
53 – 504 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wszystkich wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 8:         „DORBUD” Usługi Ogólnobudowlane
Stasiak Jerzy     
Al. Jana Matejki 13/19
50 – 333 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
 
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 5:         Dach – kompleks
Dariusz Zdonek 
ul. Kosmonautów 222/10
54 – 042 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Wykaz robót budowlanych (co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 6 (brak referencji od Wspólnoty mieszkaniowej, ul. Średzka we Wrocławiu);
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 8 (brak kwalifikacji zawodowych osób przedstawionych w załączniku);
3. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (do wysokości kwoty objętej zakresem przedmiotu zamówienia) (brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem”, proszę o uzupełnienie polisy do kwoty brutto przedstawionej oferty).
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 6:         Zakład Usługowy „BUD-DREM”
Stanisław Słowik              
ul. Nyska 68
53 – 504 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcęzałącznik nr 1 (brak parafki na 1 stronie formularza);
2. Wykaz robót budowlanych (co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie przedmiotu zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 6 (kwota w referencjach od Wspólnoty Mieszkaniowej ul. Mościckiego we Wrocławiu nie jest spójna z kwotą w wykazie robót. Proszę o wyjaśnienie i poprawne uzupełnienie!;
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez wykonawcę, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – załącznik nr 8 (brak kwalifikacji zawodowych osób przedstawionych w załączniku).
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 8:         „DORBUD” Usługi Ogólnobudowlane
Stasiak Jerzy     
Al. Jana Matejki 13/19
50 – 333 Wrocław
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 16.11.2012r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcęzałącznik nr 1 (brak parafki na 1 stronie formularza);
2. Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 5 (brak podpisu na ostatniej stronie wzoru umowy).
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
  
 
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
 
 
 
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                  Kierownik Zamawiającego
 
 
 
  
do wiadomości:
 - adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania
Ilość odwiedzin: 211
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2012-11-22 14:15:02
Data udostępnienia informacji: 2012-11-22 14:15:02
Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-22 14:18:32

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner