Wołów, 17.09.2007 r.
Nr sprawy: 9/ZDP/ZP/07
Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZADANIE:
„Likwidacja przełomów w ciągu drogi powiatowej Nr 1284 D w m. GRÓDEK.”
Oferty należy składać do dnia 08.10.2007 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 13.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.10.2007 r. o godz. 10.05 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 14.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2007 r.
Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony którego wartość jest większa niż 14 0000 EURO i nie przekracza procedury progów unijnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie:
„Likwidacja przełomów w ciągu drogi powiatowej Nr 1284 D w m. GRÓDEK”.
Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierz. z mas min.-bitum. grub. 4 cm mechanicznie z wywiezieniem mater. na odl. do 1 km, - il. 818,4 m2; mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamien. o grub. 15 cm, z wywiez. gruzu na odl. do 1 km , - il. 818,4 m2; roboty ziemne wykonywane mechanicznie w gr. kat. III-IV z transp. urobku samoch. samowył. na odl. do 1km, - il. 541,56 m3 ( wymiana gruntu na szer. korony drogi); mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża , grunt kat. III-IV, - il. 1175,4 m2; ułożenie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy konstr. z geowłókniny o gramat. 250-300 g/m2, - il. 1175,4 m2; roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transp. urobku sam. samowył.na odl. do 1 km, - il. 286,35 m3( kopanie rowów); warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego – żwiru: grub. 20 cm na szer. jezdni - il. 818,4 m2 , grub. 40 cm na szer. poboczy, - il. 357 m2, grub. 30 cm na pow. zjazdów - il. 42 m2; warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego /mieszanka mineralna 0/63 o grub. 20 cm: na szer. jezdni i poboczy - il. 1175,4 m2, na szer. zjazdów - il. 42 m2; warstwa górna podbudowy z kruszywałamanego /mieszanka mineralna 0/32 o grub. 10 cm: na pow. jezdni - il. 818,4 m2; na pow. zjazdów - il. 42 m2; skropienie podbudowy asfaltem w ilości 1,0 kg/m2: na pow. jezdni – il. 818,4 m2, na pow. zjazdów - il. 42 m2; nawierzchnia z mieszanki min.-bitum. asfalt. o grub, 5 cm - il. 818,4 m2 wraz z transp. masy – warstwa wiążąca; skropienie międzywarstwowe asfaltem w il. 0,5 kg/m2, na pow. jezdni - il. 818,4 m2; nawierzchnia z mieszanki min.-bitum. asfalt. o grub. 4 cm: na pow. jezdni - il. 818,4 m2 oraz na pow. zjazdów – il. 42 m2 wraz z transp. masy – warstwa ścieralna; przepusty rurowe na szer. zjazdów z rur beton. o średnicy 40 cm - il. 4szt/21 mb, na ławie fundamentowej żwirowej grub. 20 cm - il. 8,4 m3, wraz ze ściankami czołowymi z betonu B-20 - il. 8 szt; plantowanie – obrobienie na czysto skarp i dna wykopów (rowów), wykonywanych mechanicznie w gruntach I-III, - il. 1168,8 m2. Sposób wykonania robót został podany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót.
Przebudowę drogi należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, posiadaną wiedzą inżynierską oraz obowiązującymi normami i wymogami technologicznymi.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia, w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od dnia 17.09.2007 r. oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.31.42-6 roboty w zakresie naprawy dróg
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
§ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
§ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówieniaoraz posiadające dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania.
Potencjał techniczny: dysponują lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób dostęp do w pełni sprawnego sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jak: koparka, spycharka, równiarka, walec ogumiony, statyczny i wibracyjny, skrapiarka mechaniczna, rozkładarka mas bitumicznych, samochody samowyładowcze.
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi sprzętu.
§ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
§ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
§ Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
· nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
· nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
· wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
· złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
· nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
· jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
· jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
· zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
· została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
· zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
· który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
· jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełnienia w/w warunkówdokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze – załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
Informacja na temat części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w BZP z dnia 17.09.2007 r. pod nr 168837 – 2007.