logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Wołów, 17.09.2007 r.
Nr sprawy: 9/ZDP/ZP/07
 
Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
 
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZADANIE:
 
„Likwidacja przełomów w ciągu drogi powiatowej Nr 1284 D w m. GRÓDEK.”
 
Oferty należy składać do dnia 08.10.2007 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 13.
 
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.10.2007 r. o godz. 10.05 w:                      
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 14.
 
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2007 r.
 
Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony którego wartość jest większa niż 14 0000 EURO i nie przekracza procedury progów unijnych.
 
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie:
 
„Likwidacja przełomów w ciągu drogi powiatowej Nr 1284 D w m. GRÓDEK”.
Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierz. z mas min.-bitum. grub. 4 cm mechanicznie z wywiezieniem mater. na odl. do 1 km, - il. 818,4 m2; mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamien. o grub. 15 cm, z wywiez. gruzu na odl. do 1 km , - il. 818,4 m2; roboty ziemne wykonywane mechanicznie w gr. kat. III-IV z transp. urobku samoch. samowył. na odl. do 1km, - il. 541,56 m3 ( wymiana gruntu na szer. korony drogi); mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża , grunt kat. III-IV, - il. 1175,4 m2; ułożenie warstwy wzmacniającej grunt pod warstwy konstr. z geowłókniny o gramat. 250-300 g/m2, - il. 1175,4 m2; roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. III z transp. urobku sam. samowył.na odl. do 1 km, - il. 286,35 m3( kopanie rowów); warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego – żwiru: grub. 20 cm na szer. jezdni - il. 818,4 m2 , grub. 40 cm na szer. poboczy, - il. 357 m2, grub. 30 cm na pow. zjazdów - il. 42 m2; warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego /mieszanka mineralna 0/63 o grub. 20 cm: na szer. jezdni i poboczy - il. 1175,4 m2, na szer. zjazdów - il. 42 m2; warstwa górna podbudowy z kruszywałamanego /mieszanka mineralna 0/32 o grub. 10 cm: na pow. jezdni - il. 818,4 m2; na pow. zjazdów - il. 42 m2; skropienie podbudowy asfaltem w ilości 1,0 kg/m2: na pow. jezdni – il. 818,4 m2, na pow. zjazdów - il. 42 m2; nawierzchnia z mieszanki min.-bitum. asfalt. o grub, 5 cm - il. 818,4 m2 wraz z transp. masy – warstwa wiążąca; skropienie międzywarstwowe asfaltem w il. 0,5 kg/m2, na pow. jezdni - il. 818,4 m2; nawierzchnia z mieszanki min.-bitum. asfalt. o grub. 4 cm: na pow. jezdni - il. 818,4 m2 oraz na pow. zjazdów – il. 42 m2 wraz z transp. masy – warstwa ścieralna; przepusty rurowe na szer. zjazdów z rur beton. o średnicy 40 cm - il. 4szt/21 mb, na ławie fundamentowej żwirowej grub. 20 cm - il. 8,4 m3, wraz ze ściankami czołowymi z betonu B-20 - il. 8 szt; plantowanie – obrobienie na czysto skarp i dna wykopów (rowów), wykonywanych mechanicznie w gruntach I-III, - il. 1168,8 m2. Sposób wykonania robót został podany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót.
Przebudowę drogi należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, posiadaną wiedzą inżynierską oraz obowiązującymi normami i wymogami technologicznymi.
 
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg        Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia, w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od dnia 17.09.2007 r. oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
 
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.31.42-6 roboty w zakresie naprawy dróg
 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
§          posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
§          posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówieniaoraz posiadające dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania.
Potencjał techniczny: dysponują lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób dostęp do w pełni sprawnego sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jak: koparka, spycharka, równiarka, walec ogumiony, statyczny i wibracyjny, skrapiarka mechaniczna, rozkładarka mas bitumicznych, samochody samowyładowcze.
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi sprzętu.
§          znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
§          nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
§          Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
·             nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
·             nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
·             wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
·             złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
·             nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
·             jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
·             jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
·             zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
·             została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
·             zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
·             który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
·             jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełnienia w/w warunkówdokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1.       Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2.       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3.       Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
 
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1.       Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze – załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2.       Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
3.       Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1.       Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
2.       Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
3.      Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
 
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
 
Informacja na temat części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena 100 %.
 
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
 
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski
 
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w BZP z dnia 17.09.2007 r. pod nr 168837 – 2007.
 
 

Nazwa dokumentu: Ogoszenie o prztargu nieograniczonym
Skrócony opis: Likwidacja przełomów w ciągu drogi powiatowej Nr 1284 D w m. GRÓDEK
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-09-18 14:55:59
Data udostępnienia informacji: 2007-09-18 14:55:59
Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-18 14:58:26

Wersja do wydruku...

corner   corner