logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   minus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2010 > grudzień > 2010-12-20
Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn.:"Remont pokoi i korytarza (lewej strony) Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starost

STAROSTWO POWIATOWE W WOŁOWIE
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                      
www.powiatwolowski.pl

IZP 3431-46/10-19-2010                                                                      Wołów, 20.12.2010r.      
                                                                                                             
                                                                                                                                                                      
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP 3431-46/10. Nazwa zadania „Remont pokoi i korytarza (lewej strony) Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Wołowie”. 
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
 
OLMAX
Zakład Ogólnobudowlany
Michał Zimnicki
ul. Ścinawska 11C/2;
56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 27.12.2010r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

L.p.
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena netto
Cena brutto
Inne inf.
 
1.
OLMAX
Zakład Ogólnobudowlany
Michał Zimnicki
ul. Ścinawska 11C/2;
56 – 100 Wołów
55 909,50 zł
68 209,59 zł
100 pkt
2.
INSAL
Dawid Tryszczyła
ul. Ścinawska 11E/6;
56 – 100 Wołów
57 132,35 zł
69 701,47 zł
odrzucono/
wykluczono
3.
Ekoflor
Tomasz Karpierz
ul. Szczepińska 8/43;
53 – 655 Wrocław
58 055,66 zł
70 827,91 zł
odrzucono/
wykluczono
4.
Chem – Montaż
Sp. z o.o.
ul. Sienkiewicza 2;
56 – 120
Brzeg Dolny
60 153,63 zł
73 387,43 zł
odrzucono/
wykluczono
5.
„Anturja” Sp. z o.o.
ul. Jagiełły 59;
59 – 330 Ścinawa
35 648,75 zł
43 491,48 zł
odrzucono/
wykluczono
6.
Zakład Budownictwa Ogólnego
Sławomir Białasik
ul. Łanowa 5;
64 – 100 Leszno
69 564,63 zł
84 868,85 zł
odrzucono/
wykluczono

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
 
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 2 - INSAL
                               Dawid Tryszczyła
                               ul. Ścinawska 11E/6;
                               56 – 100 Wołów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów oraz pomimo wezwania nie przysłał w terminie do dn. 17.12.2010r. do godz. 12:00 wyjaśnienia treści oferty.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 Oferta nr 3 - Ekoflor
                               Tomasz Karpierz
                               ul. Szczepińska 8/43;
                               53 – 655 Wrocław
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 4 - Chem – Montaż Sp. z o.o.
                               ul. Sienkiewicza 2;
                               56 – 120 Brzeg Dolny
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 5 - „Anturja” Sp. z o.o.
                               ul. Jagiełły 59;
                               59 – 330 Ścinawa
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów oraz nie uwzględnił w kosztorysie ofertowym pozycji wymiany drzwi oraz zakupu i dostawy klimatyzacji Multispit 1+3.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 6 - Zakład Budownictwa Ogólnego
                              Sławomir Białasik
                               ul. Łanowa 5;
                              64 – 100 Leszno
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów oraz pomimo wezwania nie przysłał w terminie do dn. 17.12.2010r. do godz. 12:00 wyjaśnienia treści oferty.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
 
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 2 - INSAL
                               Dawid Tryszczyła
                               ul. Ścinawska 11E/6;
                               56 – 100 Wołów
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1. Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 (brak parafki na pierwszej stronie formularza)
2. Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 5 (brak parafki na każdej stronie wzoru umowy)
3. brak potwierdzenia drugiej roboty zawartej w załączniku nr 6 (wykaz robót budowlanych) referencjami
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
 
Oferta nr 3 - Ekoflor
                               Tomasz Karpierz
                               ul. Szczepińska 8/43;
                               53 – 655 Wrocław
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1. brak potwierdzenia zapłaty polisy (przelewu)
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 4 - Chem – Montaż Sp. z o.o.
                               ul. Sienkiewicza 2;
                               56 – 120 Brzeg Dolny
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (przedstawiony dokument jest nieaktualny).
2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (przedstawiony dokument jest nieaktualny).
3. brak potwierdzenia zapłaty polisy (przelewu)
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 5 - „Anturja” Sp. z o.o.
                               ul. Jagiełły 59;
                               59 – 330 Ścinawa
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” na 1 stronie dokumentu)
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 6 - Zakład Budownictwa Ogólnego
                              Sławomir Białasik
                               ul. Łanowa 5;
                              64 – 100 Leszno
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 20.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (przedstawiony dokument jest nieaktualny).
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
 
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.)
 
 
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                  Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
 - adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania
 
Ilość odwiedzin: 650
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2010-12-20 15:32:14
Data udostępnienia informacji: 2010-12-20 15:32:14
Data ostatniej aktualizacji: 2010-12-20 15:35:05

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner