POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
IZP.272.35.2013.18.2013 Wołów, dn. 09.10.2013r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.35.2013 Nazwa zadania: „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie październik – grudzień 2013 ”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
CZĘŚĆ NR 3
Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna
„Rolnik”
ul. Piłsudskiego 34;
56 – 100 Wołów
CZĘŚĆ NR 4
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki
ul. Niepodległości 42;
58 – 303 Wałbrzych
CZĘŚĆ NR 8
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7;
51 – 116 Wrocław
Uzasadnienie wyboru:
W/w oferenci przedstawili najkorzystniejsze oferty cenowe uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagane komplety dokumentów.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 15.10.2013r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.
|
Nr części
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
8
|
Zakład Handlu
i Usług „KAMA” Czesław Kaczan
|
Łaszczyn 25A;
63 – 900 Rawicz
|
25 469,10 zł
|
27 934,58 zł
|
96,55 pkt
|
2.
|
4
|
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki
|
ul. Niepodległości 42;
58 – 303 Wałbrzych
|
98 308,00 zł
|
103 223,40 zł
|
100 pkt
|
3.
|
3
8
|
Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
|
49 – 351
Przylesie 32
|
22 389,25 zł
33 555,10 zł
|
23 681,99 zł
36 687,98 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
4.
|
3
|
Piekarnia „Krzydlinka”
s. c.
|
Krzydlina Wielka 34;
56 – 100 Wołów
|
26 592,00 zł
|
28 210,95 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
5.
|
8
|
Zakład Handlowo – Usługowy
Piotr Prokopowicz
|
ul. Ubojowa 7;
56 – 100 Wołów
|
26 296,40 zł
|
28 744,42 zł
|
93,51 pkt
|
6.
|
8
|
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
|
ul. Zaułek Rogoziński 1/7;
51 – 116 Wrocław
|
24 589,70 zł
|
29 964,70 zł
|
100 pkt
|
7.
|
3
|
Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”
|
ul. Łokietka 22;
55-120
Oborniki Śląskie
|
37 915,00 zł
|
40 348,95 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
8.
|
3
|
Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna
„Rolnik”
|
ul. Piłsudskiego 34;
56 – 100 Wołów
|
25 514,00 zł
|
26 928,72 zł
|
100 pkt
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 3 (pakiet nr 3,8) -Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
49 – 351 Przylesie 32
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 4 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.
Krzydlina Wielka 34;
56 – 100 Wołów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 7 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”
ul. Łokietka 22;
55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 3 (pakiet nr 3,8) - Piekarnia „Lipianin”
Witold Lipianin
49 – 351 Przylesie 32
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – brak kwoty VAT w kol. nr 11 w pozycji – Wartość pakietu nr 3 RAZEM (pakiet nr 3) oraz brak kwoty VAT w kol. nr 11 w pozycji – Wartość pakietu nr 8 RAZEM (pakiet nr 8)
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 4 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.
Krzydlina Wielka 34;
56 – 100 Wołów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” i podpisu na 1 i 2 stronie zaświadczenia
2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak
3) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – brak kwoty VAT w kol. nr 11 oraz wartości netto w kol. nr 10 w pozycji - Wartość pakietu nr 3 RAZEM oraz niewypełniona kolumna nr 3 (nazwa produktu oferowanego przez Wykonawcę) w pozycji nr 11 bułka weka.
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 7 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”
ul. Łokietka 22;
55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 - brak parafek na wszystkich stronach formularza prócz ostatniej oraz niewypełniona kol. nr 3 (nazwa produktu oferowanego przez wykonawcę)
2) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę –załącznik nr 7 (pakiet nr 3) - brak parafek na wszystkich stronach wzoru umowy prócz ostatniej
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” na 1 stronie zaświadczenia.
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania