logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


POWIAT WOŁOWSKI

tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2

fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów

e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       

www.powiatwolowski.pl

IZP.272.35.2013.18.2013                                                                             Wołów, dn. 09.10.2013r.

                                      ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.35.2013 Nazwa zadania: „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki  w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie październik – grudzień 2013 ”

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

CZĘŚĆ NR 3

Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna

„Rolnik”               

ul. Piłsudskiego 34;

56 – 100 Wołów

CZĘŚĆ NR 4

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki           

ul. Niepodległości 42;

58 – 303 Wałbrzych

CZĘŚĆ NR 8

PHUP MIMAR

Marian Sopinka 

ul. Zaułek Rogoziński 1/7;

51 – 116 Wrocław

Uzasadnienie wyboru:

W/w oferenci przedstawili najkorzystniejsze oferty cenowe uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagane komplety dokumentów.

Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 15.10.2013r.

Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.

Nr części

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena netto

Cena brutto

Inne inf.

1.

8

Zakład Handlu

i Usług „KAMA” Czesław Kaczan

 

Łaszczyn 25A;

63 – 900 Rawicz

25 469,10 zł

27 934,58 zł

96,55 pkt

2.

 

4

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki

ul. Niepodległości 42;

58 – 303 Wałbrzych

98 308,00 zł

103 223,40 zł

100 pkt

3.

3

 

8

Piekarnia „Lipianin”

Witold Lipianin

49 – 351

Przylesie 32

22 389,25 zł

 

33 555,10 zł

23 681,99 zł

 

36 687,98 zł

odrzucono/

wykluczono

4.

3

Piekarnia „Krzydlinka”

s. c.

Krzydlina Wielka 34;

56 – 100 Wołów

26 592,00 zł

28 210,95 zł

odrzucono/

wykluczono

5.

8

Zakład Handlowo – Usługowy

Piotr Prokopowicz

ul. Ubojowa 7;

56 – 100 Wołów

26 296,40 zł

28 744,42 zł

93,51 pkt

6.

8

PHUP MIMAR

Marian Sopinka

ul. Zaułek Rogoziński 1/7;

51 – 116 Wrocław

24 589,70 zł

29 964,70 zł

100 pkt

7.

3

Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”

ul. Łokietka 22;

55-120

 Oborniki Śląskie

37 915,00 zł

40 348,95 zł

odrzucono/

wykluczono

8.

3

Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna

„Rolnik”

ul. Piłsudskiego 34;

56 – 100 Wołów

25 514,00 zł

26 928,72 zł

100 pkt

       

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:

W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:

Oferta nr 3 (pakiet nr 3,8) -Piekarnia „Lipianin”

Witold Lipianin

49 – 351 Przylesie 32

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.

Uzasadnienie prawne:

Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Oferta nr 4 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.          

Krzydlina Wielka 34;

56 – 100 Wołów

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.

Uzasadnienie prawne:

Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Oferta nr 7 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”      

ul. Łokietka 22;

55-120 Oborniki Śląskie

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.

Uzasadnienie prawne:

Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:

W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:

Oferta nr 3 (pakiet nr 3,8) - Piekarnia „Lipianin”

Witold Lipianin

49 – 351 Przylesie 32

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:

1) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – brak kwoty VAT w kol. nr 11 w pozycji – Wartość pakietu nr 3 RAZEM (pakiet nr 3) oraz brak kwoty VAT w kol. nr 11 w pozycji – Wartość pakietu nr 8 RAZEM (pakiet nr 8)

Uzasadnienie prawne:

W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Oferta nr 4 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.          

Krzydlina Wielka 34;

56 – 100 Wołów

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 07.10.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:

1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” i podpisu na 1 i 2 stronie zaświadczenia

2) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak

3) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 – brak kwoty VAT w kol. nr 11 oraz wartości netto w kol. nr 10 w pozycji - Wartość pakietu nr 3 RAZEM oraz niewypełniona kolumna nr 3 (nazwa produktu oferowanego przez Wykonawcę) w pozycji nr 11 bułka weka.

Uzasadnienie prawne:

W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Oferta nr 7 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”      

                                    ul. Łokietka 22;

55-120 Oborniki Śląskie

Uzasadnienie faktyczne:

W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 10.09.2013r. do godz. 14:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:

1) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 - brak parafek na wszystkich stronach formularza prócz ostatniej oraz niewypełniona kol. nr 3 (nazwa produktu oferowanego przez wykonawcę)

2) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę –załącznik nr 7 (pakiet nr 3) - brak parafek na wszystkich stronach wzoru umowy prócz ostatniej

3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - brak potwierdzenia „za zgodność z oryginałem” na 1 stronie zaświadczenia.

Uzasadnienie prawne:

W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym wykonawcą  możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.

 

Środki ochrony prawnej

Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:

1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;

2)odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:

1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub

2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,

na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.

Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).

 

 

 

                                                                       ____________________________________

                                                                                  Kierownik Zamawiającego

do wiadomości:

- a/a.

- wszyscy uczestnicy postępowania

Nazwa dokumentu: Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn. „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie p
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-10-09 13:36:32
Data udostępnienia informacji: 2013-10-09 13:36:32
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-09 13:50:31

Wersja do wydruku...

corner   corner