logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Nabór do pracy - Archiwum rekrutacji

Wybierz typ:

Aktualne rekrutacje
Postępowania w toku
Wyniki postępowań
Archiwum rekrutacji

Wołów, dnia 2011-05-05

Starosta Wołowski
             ogłasza nabór na jedno wolne  stanowisko urzędnicze: 

                                                                inspektor lub specjalista                                 

w   Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości                      

                                                            Starostwa  Powiatowego  w Wołowie

       I.      Wymagania niezbędne  na stanowisko inspektora

   1. Wykształcenie wyższe  (geodezja lub administracja)

         2. Minimum 3 letni staż pracy.

  lub na stanowisko  specjalista

   1.Wykształcenie średnie  (geodezja )

         2. Minimum 3 letni staż pracy.

  Niezbędne dla  inspektora i specjalisty

3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4. Nieposzlakowana opinia.

5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

   6. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.

         7. Dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów       wykonawczych   do ww. ustawy.

         8. Dobra znajomość  ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

    II. Wymagania dodatkowe

  1. Odporność na stres.
  2. Komunikatywność,  samodzielność.

  III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

Zadania podstawowe:

·          Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów  i budynków oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w celu wyeliminowania błędów i omyłek, zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.

·          Udostępnianie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz obsługa osób korzystających z dokumentacji na podstawie której prowadzony jest operat ewidencyjny.

·          Prowadzenie Rejestru Cen i Wycen oraz obsługa rzeczoznawców majątkowych.

·          Gromadzenie i prowadzenie bazy danych dotyczących wyciągów z operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych.

·          Prowadzenie spraw związanych z gleboznawczą klasyfikacją gruntów, spraw związanych z wymianą i scaleniem gruntów.

 

Zadania okresowe:

·          Ewidencjonowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych oraz zamówień w systemie elektronicznym Geo Admin.

·          Udostępnianie danych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym udzielanie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków.

·          Naliczanie opłat w oparciu o zgłoszenie pracy geodezyjnej lub zamówienie oraz wystawianie faktur.

·          Prowadzenie  aktualizacji zasobu oraz dokumentów znajdujących się w zasobie (czynności techniczne związane z przyjmowaniem, rozkompletowaniem i wyłączeniem dokumentów przyjętych do zasobu).

·          Obsługa reprodukcji  map i dokumentów wydawanych z zasobu.

·          Dokonywanie corocznych raportów dla celów statystycznych z zakresu wykonywanych zadań oraz wynikających z przepisów prawa zestawień.

 

IV. Wymagane dokumenty:

 

1.      Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej (http://powiat.wolowski.sisco.info)

2.      Życiorys CV (własnoręcznie podpisany)

3.      List motywacyjny

4.      Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

            5.   Kserokopie świadectw pracy lub w przypadku aktualnego zatrudnienia                      zaświadczenia potwierdzające wymagany  staż pracy.                                               

            6.  Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności                        za  przestępstwo popełnione umyślnie lub skarbowe umyślne.

   7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na  wskazanym         stanowisku.

8. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych                           ( Dz. U. z  2002r. nr 101, poz. 926 z  późn. zm.).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie  plac Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres  starostwa ( ul. plac Piastowski 2  56-100 Wołów)  z dopiskiem     „ Nabór na inspektora lub specjalistę w GK„ w terminie do dnia 16 maja 2011r.do godz.15.45

 

Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://powiat.wolowski.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie  przy  ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22.

  Wołów, dnia 30.05.2011r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ORG.210.10.2011

  

 

 

  INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

Inspektor lub specjalista w  Wydziale Geodezji,

Kartografii, Katastru i Nieruchomości

 

..................................................................................................

nazwa stanowiska pracy

 

Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko urzędnicze  została wybrana do zatrudnienia   Pani

Jolanta Gutowska

...................................................................................................................

                                                                           Imię i nazwisko

zamieszkała

  Tarchalice

...................................................................

                                                                         miejsce zamieszkania

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani  Jolanta Gutowska spełnia wszystkie wymogi formalne i dokumentacyjne  Jest absolwentką  Uniwersytetu Wrocławskiego Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii na kierunku administracja. Odbyła staż w jednostce samorządu terytorialnego w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami. Pani Jolanta Gutowska na poziomie dobrym wykazała znajomość ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne i znajomość procedur administracyjnych zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. Prowadziła postępowania administracyjne  i zna bardzo dobrze procedury wydawania decyzji administracyjnych. Jest osobą komunikatywną, i otwartą  na nowe wyzwania. W postępowaniu rekrutacyjnym uzyskała najwyższą liczbę punktów.

Na to stanowisko nie ma wprowadzonych kandydatów.

                                                                                                               

 

 

 

Osoba, która wytworzyła informację: Anna Józefowicz
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Józefowicz
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Józefowicz
Data wytworzenia informacji: 2011-05-05 15:39:56
Data udostępnienia informacji: 2011-05-05 15:39:56
Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-05 15:39:56

corner   corner