| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Wydanie wtórnika prawa jazdy z powodu upływu terminu ważności
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg pokój nr 2-4 (parter) Poniedziałek - Piątek w godzinach: od 7.45 do 15.45 (071) 380-59-30
Wymagane dokumenty:
-
Podanie o wtórnik prawa jazdy
/Druk jest tylko wzorem do zapoznania. Ze względu na przekaz wniosku drogą satelitarną, oryginalny wniosek należy pobrać w Wydziale Komunikacji/
-
Zdjęcie o wymiarach 3,5 x 4,5 cm bez nakrycia głowy i ciemnych okularów, lewy półprofil z widocznym uchem.
-
Zaświadczenie lekarskie wystawiane przez lekarza uprawnionego do badań kierowców,
- Dowód opłaty za wydanie prawa jazdy.
-
Dowód osobisty lub paszport z potwierdzeniem zameldowania.
Opłaty:
- Opłata za prawo jazdy: 70,00 zł (płatne przelewem w banku)
Okres oczekiwania:
Około 30 dni
Dodatkowe informacje:
- Warunkiem wydania wtórnika jest zwrot dotychczasowego prawa jazdy
Podstawa prawna:
- Art. 98 ust. 1 – ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 98, poz. 602 ze zmianami).
-
§ 5 ust.1 pkt.3 rozporządzenia ministra infrastruktury z 14 grudnia 2001r. w sprawie wydawania uprawnień do kierowania pojazdami silnikowymi (Dz.U. Nr 150, poz. 1680).
Wzór wniosku:
-
Wzór wniosku
Podmiot udostępniający: | Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg | Osoba, która wytworzyła informację: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która odpowiada za treść: | Andrzej Rzeszowski | Osoba, która wprowadzała dane: | Administrator | Data wytworzenia informacji: | 2004-12-27 09:41:44 | Data udostępnienia informacji: | 2004-12-27 09:41:44 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-05-15 15:09:43 |
Wersja do wydruku...
|