IZP 3431-16/2009-5 Wołów, 23.10.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wołowie , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie,
tel. 071 3805901, faks 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1650 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera = 0,005 mm”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1650 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera = 0,005 mm”.
Szczegółowy zakres:
Warunki techniczne naniesienia siatki kwadratów w układzie 2000 na arkusze mapy zasadniczej.
Cel opracowania:
a) możliwość aktualizowania mapy zasadniczej w postaci analogowej po przejściu z układu współrzędnych 1965 na układ 2000,
b) dostosowanie zasobu geodezyjnego do rozporządzenia w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych. Przepisy prawne i techniczne
- Uwaga - aktualność przepisów należy sprawdzić na dzień stosowania.
Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999r.w sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu (Dz. U. Nr 49, poz. 493),
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. Nr 70, poz. 821),
- Instrukcji technicznych 0-1/0-2, K-1.
Ogólna charakterystyka obiektu:
- powiat WOŁOWSKI
- liczba arkuszy map 1650 ( 698 pierworysów + 952 matryc foliowych )
Istniejące materiały geodezyjno- kartograficzne.
- arkusze mapy zasadniczej z naniesioną w kolorze czarnym siatką kwadratów w układzie współrzędnych 1965.
Zakres prac do opracowania:
1. Przeliczenie współrzędnych siatki kwadratów z układu 1965 na układ 2000, ( preferowane zastosowanie oprogramowania SWDE Konwertor 2000)
2. Opracowanie metryki dla każdego arkusza mapy zasadniczej,
3. Kartowanie przy pomocy plotera siatki kwadratów w układzie 2000 w kolorze czerwonym - ewentualnie w kolorze czarnym na pierworysach po uzgodnieniu z Zamawiającym - przy wykorzystaniu precyzyjnego, płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera= 0,005 mm,
4.Opisanie nowych naroży sekcji współrzędnymi w układzie 2000,
5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać dla Zamawiającego wyniki opracowań powstałe w wyniku przeliczeń o którym mowa w pkt 1 w pliku wynikowym na cyfrowym nośniku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium
2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500, 00 zł,
słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100.
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich - Oddział w Brzegu Dolnym;
nr rachunku 81958310220100044720010005
z adnotacją - Wadium na Wkartowanie siatki kwadratów układu PUWG 2000 na 1650 arkuszach mapy zasadniczej przy wykorzystaniu precyzyjnego płaskiego plotera z dokładnością geometryczną plotera = 0,005 mm.
Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium.
a) W przypadkach pozostałych form wnoszenia wadium dopuszczonych w p.z.p- oryginał dokumentu w zamkniętej kopercie należy dostarczyć do Biura Podawczego Starostwa Powiatowego - parter pokój nr 5, kopię- potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Możliwe jest załączenie oryginału dokumentu do oferty- w takim przypadku nie ma możliwości jego zwrotu.
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie - jeden dzień przed upływem składania ofert (tj. do 02.11.2009r.)
4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą
3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny
3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych
3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1
2) Formularz ofertowy - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2
3) Formularz cenowy - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3
4) kserokopia wpłaty wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z właściwego rejestru lub umowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- załącznik nr 4
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI B 1-6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
- Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę- osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.11.2009 godzina 10:00,
miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 5.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
03.11.2009 godzina 10:15,
miejsce:
Starostwo Powiatowe w Wołowie
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.12.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 370868 – 2009 z dnia 23.10.2009 ogłoszenia w BZP