![](download/Image/dotacjeunijne/logouniikolor.jpg)
Projekt „Rozbudowa systemów informatycznych administracji publicznej wspomagających zarządzanie w Starostwie Powiatowym w Wołowie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 i budżetu Powiatu Wołowskiego
IZP 3431-10/10-9-2010 Wołów, dn. 01.04.2010r.
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP 3431-10/10. Nazwa zadania: „Modernizacja strony internetowej Starostwa Powiatowego w Wołowie”.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Pytanie 1
Kto będzie odpowiedzialny za audyt dostępności strony internetowej dla osób niepełnosprawnych? Zamawiający czy też Wykonawca? Co będzie mieścić się w ramach audytu?
Odpowiedź 1
Wykonawca będzie odpowiedzialny za audyt. Otrzymanie certyfikatu „Strona Przyjazna Niewidomym” będzie warunkiem podpisania protokołu odbioru. Przy średnio rozbudowanych serwisach, wystarcza przetestowanie do pięciu kluczowych podstron serwisu, wliczając stronę główną. Najczęściej typowane są takie elementy serwisu jak wyszukiwarka, formularze logowania, itp.
Pytanie 2
Jak powinno wyglądać połączenie z elektroniczną skrzynką podawczą? Czy będzie to odnośnik do systemu zewnętrznego, czy też konieczna będzie integracja z posiadanym przez Państwa system? Jeśli powinna być integracja jakie dane będą przekazywane? Jaki będzie zakres prac od strony Wykonawcy?
Odpowiedź 2
Zamawiający posiada zewnętrzną skrzynkę podawczą. Zadaniem Wykonawcy będzie jedynie wykonanie linku do zewnętrznego systemu.
Pytanie 3
Jak powinien działać wykaz dokumentów? Czy mają być to pliki do pobrania (w formie lista linków)? Jak ma wyglądać przekazanie dokumentów do Elektronicznej Skrzynki Podawczej?
Odpowiedź 3
Wykaz dokumentów ma być jedynie w formie plików do pobrania (repozytorium wniosków). Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy pełny zestaw wniosków. W opisie przedmiotu zamówienia nie jest zawarte przekazywanie dokumentów do Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
Pytanie 4
„Administrator ma mieć możliwość przeszukiwania zawartości systemu według różnych kryteriów: nazwy pliku, tytułu, daty” – O jakie pliki chodzi? Czy chodzi o dokumenty/kategorie w systemie CMS?
Odpowiedź 4
Zamawiający miał na myśli przeszukiwanie dokumentów/kategorii w systemie CMS.
Pytanie 5
„Mechanizm automatycznej archiwizacji dokumentów” – Jak ma działać niniejszy mechanizm?
Odpowiedź 5
Mechanizm ma umożliwiać zrobienie kopii bazy a osobno kopii plików.
Pytanie 6
Jakiego formatu pliki video chcą Państwo zamieszczać?
Odpowiedź 6
System ma obsługiwać następujące formaty plików (muzyczne, graficzne, video): .JPG, .GIF, .PNG, .BMP, .MP3, .MP4, .AAC, .WAV, .AU, .WMV, .AVI, .MPG, .MPEG, .PSD, .FLA, .SWF.
Pytanie 7
Kto będzie odpowiedzialny za wprowadzenie treści do serwisu?
Odpowiedź 7
Za wprowadzenie treści do serwisu odpowiedzialny jest Zamawiający.
Pytanie 8
Czy dla zamówienia przetargowego określona została wartość zamówienia i czy jest ona jawna ? Jeżeli wartość zamówienia jest informacją jawną, prosimy o podanie wartości zamówienia.
Odpowiedź 8
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamierzenia.
Pytanie 9
Jednocześnie, w związku z licznymi pytaniami oraz koniecznością przygotowania dużej projektów graficznych, zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o przedłużenie terminu składania ofert.
Odpowiedź 9
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
Pytanie 10
Wymagacie Państwo przedstawienia co najmniej jednej wykonanej usługi w
zakresie przedmiotu zamówienia. Niestety nasza spółka istniej od
01.03.2010r., wiąże się to z tym że nie mam wykonanego żadnego zamówienia w tym
zakresie. Jednak spółka została zawarta przez osoby prowadzące wcześniej
działalności osobno, które wykonywały nie jedną z takich usług. Interesuje
mnie czy odpowiada Państwu przedstawienie wykonanych zamówień z okresu
przed zawarciem spółki ?
Odpowiedź 10
Spółka, która istnieje od 1.03.2010r. podaje tylko usługi w zakresie przedmiotu zamówienia w tym okresie. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca przedstawił wykonanie zamówienia z okresu przed zawarciem spółki.
Pytanie 11
Czy wykonawca ma możliwość umieszczenia wykonanej strony na swoich serwerach?
Jeśli na pytanie ‘1’ odpowiedź brzmi NIE, to czy na Państwa serwerze jest zainstalowany system Windows? (lub czy może być zainstalowany)
Odpowiedź 11
Wykonawca posiada wykupioną usługę hostingową w firmie home.pl. Istnieje tam możliwość użycia skryptów php oraz perl w połączeniu z bazą MySQL (http://home.pl/serwery/unix)
W związku z faktem, że udzielone odpowiedzi nie powodują modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.