logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   minus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2010 > kwiecień > 2010-04-01
Wyjaśnienie treści SIWZ do zadania pn:„Modernizacja strony internetowej Starostwa Powiatowego w Wołowie”.

Projekt „Rozbudowa systemów informatycznych administracji publicznej wspomagających zarządzanie w Starostwie Powiatowym w Wołowie” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 i budżetu Powiatu Wołowskiego

IZP 3431-10/10-9-2010                                                               Wołów, dn. 01.04.2010r.
                                                                                                                                                               
                                               WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP 3431-10/10. Nazwa zadania: „Modernizacja strony internetowej Starostwa Powiatowego w Wołowie”.
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Wyjaśnienia
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Pytanie 1
Kto będzie odpowiedzialny za audyt dostępności strony internetowej dla osób niepełnosprawnych? Zamawiający czy też Wykonawca? Co będzie mieścić się w ramach audytu?
 
Odpowiedź 1
Wykonawca będzie odpowiedzialny za audyt. Otrzymanie certyfikatu „Strona Przyjazna Niewidomym” będzie warunkiem podpisania protokołu odbioru. Przy średnio rozbudowanych serwisach, wystarcza przetestowanie do pięciu kluczowych podstron serwisu, wliczając stronę główną. Najczęściej typowane są takie elementy serwisu jak wyszukiwarka, formularze logowania, itp.
 
Pytanie 2
Jak powinno wyglądać połączenie z elektroniczną skrzynką podawczą? Czy będzie to odnośnik do systemu zewnętrznego, czy też konieczna będzie integracja z posiadanym przez Państwa system? Jeśli powinna być integracja jakie dane będą przekazywane? Jaki będzie zakres prac od strony Wykonawcy?
 
Odpowiedź 2
Zamawiający posiada zewnętrzną skrzynkę podawczą. Zadaniem Wykonawcy będzie jedynie wykonanie linku do zewnętrznego systemu.
 
Pytanie 3
Jak powinien działać wykaz dokumentów? Czy mają być to pliki do pobrania (w formie lista linków)? Jak ma wyglądać przekazanie dokumentów do Elektronicznej Skrzynki Podawczej? 
 
Odpowiedź 3
Wykaz dokumentów ma być jedynie w formie plików do pobrania (repozytorium wniosków). Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy pełny zestaw wniosków. W opisie przedmiotu zamówienia nie jest zawarte przekazywanie dokumentów do Elektronicznej Skrzynki Podawczej.
 
Pytanie 4
„Administrator ma mieć możliwość przeszukiwania zawartości systemu według różnych kryteriów: nazwy pliku, tytułu, daty” – O jakie pliki chodzi? Czy chodzi o dokumenty/kategorie w systemie CMS?
 
Odpowiedź 4
Zamawiający miał na myśli przeszukiwanie dokumentów/kategorii w systemie CMS.
 
Pytanie 5
„Mechanizm automatycznej archiwizacji dokumentów” – Jak ma działać niniejszy mechanizm? 
 
Odpowiedź 5
Mechanizm ma umożliwiać zrobienie kopii bazy a osobno kopii plików.
 
Pytanie 6
Jakiego formatu pliki video chcą Państwo zamieszczać?
 
Odpowiedź 6
System ma obsługiwać następujące formaty plików (muzyczne, graficzne, video): .JPG, .GIF, .PNG, .BMP, .MP3, .MP4, .AAC, .WAV, .AU, .WMV, .AVI, .MPG, .MPEG, .PSD, .FLA, .SWF.
 
Pytanie 7
Kto będzie odpowiedzialny za wprowadzenie treści do serwisu?
 
Odpowiedź 7
Za wprowadzenie treści do serwisu odpowiedzialny jest Zamawiający.
 
Pytanie 8
Czy dla zamówienia przetargowego określona została wartość zamówienia i czy jest ona jawna ? Jeżeli wartość zamówienia jest informacją jawną, prosimy o podanie wartości zamówienia.
 
Odpowiedź 8
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamierzenia.
 
 Pytanie 9
Jednocześnie, w związku z licznymi pytaniami oraz koniecznością przygotowania dużej projektów graficznych, zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o przedłużenie terminu składania ofert.
 
Odpowiedź 9
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.
 
Pytanie 10
Wymagacie Państwo przedstawienia co najmniej jednej wykonanej usługi w
zakresie przedmiotu zamówienia. Niestety nasza spółka istniej od
01.03.2010r., wiąże się to z tym że nie mam wykonanego żadnego zamówienia w tym
zakresie. Jednak spółka została zawarta przez osoby prowadzące wcześniej
działalności osobno, które wykonywały nie jedną z takich usług. Interesuje
mnie czy odpowiada Państwu przedstawienie wykonanych zamówień z okresu
przed zawarciem spółki ?
 
Odpowiedź 10
Spółka, która istnieje od 1.03.2010r. podaje tylko usługi w zakresie przedmiotu zamówienia w tym okresie. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca przedstawił wykonanie zamówienia z okresu przed zawarciem spółki.
 
Pytanie 11
Czy wykonawca ma możliwość umieszczenia wykonanej strony na swoich serwerach?
Jeśli na pytanie ‘1’ odpowiedź brzmi NIE, to czy na Państwa serwerze jest zainstalowany system Windows? (lub czy może być zainstalowany)
 
Odpowiedź 11
Wykonawca posiada wykupioną usługę hostingową w firmie home.pl. Istnieje tam możliwość użycia skryptów php oraz perl w połączeniu z bazą MySQL (http://home.pl/serwery/unix)
 

W związku z faktem, że udzielone odpowiedzi nie powodują modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.

 
Ilość odwiedzin: 306
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Rytwińska
Data wytworzenia informacji: 2010-04-01 14:08:34
Data udostępnienia informacji: 2010-04-01 14:08:34
Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-01 14:11:42

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner