Wołów, 28.04.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Powiecie Wołowskim”
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Wołowskim. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów biurowych i tonerów. Zakupione materiały zostaną przekazane do siedziby Zamawiającego.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: MATERIAŁY BIUROWE
Opis towaru / usługi*
|
Ilość
|
1.Segregatory A4 z kartonu pokrytego folią PCV szerokość grzbietu 75 mm z mechanizmem dźwigniowym 2 ringi, wymienny etykieta opisowa
|
50 szt
|
2. Papier biały ksero
|
50 kartonów
|
3. Koperty samoklejące z paskiem, kolor biały
|
|
- format C6 białe 114x162
|
100 szt
|
- format B5 176x250
|
200 szt
|
- format B4 250x353
|
300 szt
|
4. Zakreślacz ze ściętymi końcówkami (różowy/żółty, zielony/żółty, pomarańczowo/żółty) po 3 szt na każdy kolor
|
18 szt
|
5. Pióra żelowe z pigmentowym szybkoschnącym tuszem wodoodporny nie blaknący i nie rozmazujący się tusz
|
czarny
|
20 szt
|
niebieski
|
20 szt
|
czerwony
|
10 szt
|
6. CD-R cake
|
100 szt
|
7. Marker do płyt CD czarny
|
10 szt
|
8. Skoroszyt plastikowy format A4 wpinany (okładka miękka), tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta
|
200 szt
|
9. Skoroszyt kartonowy z wąsem metalowym, posiada zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora – wykonany z kartonu
|
300 szt
|
10. Teczki kartonowe z kolorową gumką format A4 z jedną gumką wzdłuż długiego boku
|
100 szt
|
11. Zszywki biurowe model 369 No 24/6, 1 opakowanie – 1000 szt
|
40 opakowań
|
12. Spinacze srebrne małe owalne w opakowaniu po 100 szt
|
90 opakowań
|
13. Spinacze srebrne duże owalne w opakowaniu po 100 szt
|
10 opakowań
|
14. Klej biurowy w sztyfcie gramatura 8g
|
30 szt
|
15. Kostka karteczek biała klejona
|
100 kostek
|
16. Kostka karteczek kolorowa klejona
|
50 kostek
|
17. Dziurkacz biurowy, wykonany ze stali – wyposażony w ogranicznik papieru, dziurkujący jednorazowo 40 kartek
|
5 szt
|
18. Zszywacz biurowy – pojemność magazynku do 100szt zszywek 24/6
|
5 szt
|
19. Koszulka na dokumenty A4 z możliwością wpięcia do segregatora wykonana z folii o grubości 40 mikronów, w opakowaniu 100 szt
|
50 opakowań
|
20. Koszulka na dokumenty otwierana z boku z możliwością wpięcia do segregatora – format A4 wykonana z folii o grubości 80 mikronów, w opakowaniu 25 szt
|
50 opakowań
|
21. Tablica korkowa 90x60
|
4 szt
|
22. Przekładki do segregatora 1/3 A4 240x150 mm (100szt – 1 opakowanie)
|
10 opakowań
|
CZĘŚĆ II: TONERY
|
Opis towaru / usługi*
|
Ilość
|
|
1. Tonery do Lexmark T420
|
2 szt
|
|
2. Tonery DEVELOP ineo 224e
|
1 szt
|
|
3.Toner do HP P1606dn
|
2 szt
|
|
4.Toner HP 6500A czarny
|
2 szt
|
|
|
|
|
|
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawca zapewni na koszt własny dostawę do siedziby Zamawiającego wymienionych materiałów w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
IX. Opis przygotowania oferty
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część zamówienia, lub na obie części.
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Przyjmuje się, że niewypełnienie formularza w danej części oznacza nie składanie oferty w tej części.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 05.05.2014 o godz. 15:30
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych i tonerów”,
- osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych i tonerów”
- faksem na nr 71 380 59 00
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Anna Szadkowska-Czupa : e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36
Załączniki:
- Formularz oferty
- Wzór umowy
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość