POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
IZP.272.33.2012.16.2012 Wołów, dn. 28.11.2012r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.33.2012 Nazwa zadania: „Zakup pierwszego wyposażenia do nowopowstałej stołówki przy Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie”.
1.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
ZADANIE I
AM ART Hotelowe Wyposażenie
Krzysztof Janus
ul. Portowa 1
55 – 200 Oława
ZADANIE II
AM ART Hotelowe Wyposażenie
Krzysztof Janus
ul. Portowa 1
55 – 200 Oława
ZADANIE III
Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego
„GASTRO – POL” Sylwia Nowak
ul. Narciarska 4
67 – 200 Głogów
Uzasadnienie wyboru:
Oferenci przedstawili najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagany komplet dokumentów.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 04.12.2012r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
ZADANIE I
L.p
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
|
ul. Szczecińska 25a;
75 – 122 Koszalin
|
45 625,00 zł
|
56 118,75 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
2.
|
Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego „GASTRO – POL”
Sylwia Nowak
|
ul. Narciarska 4;
67 – 200 Głogów
|
41 229,87 zł
|
50 712,74 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
3.
|
AM ART Hotelowe Wyposażenie
Krzysztof Janus
|
ul. Portowa 1;
55 – 200 Oława
|
42 000,00 zł
|
51 660,00 zł
|
100 pkt
|
ZADANIE II
L.p
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
Hurtownia ROBIN
Danuta Robaczewska
|
ul. Łączna 39;
41 – 303
Dąbrowa Górnicza
|
37 039,37 zł
|
45 558,43 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
2.
|
Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
|
ul. Szczecińska 25a;
75 – 122 Koszalin
|
42 281,00 zł
|
52 005,63 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
3.
|
PHPU ZUBER
Andrzej Zuber
|
ul. Krakowska 29c;
50 – 424 Wrocław
|
41 244,00 zł
|
50 730,12 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
4.
|
Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego „GASTRO – POL”
Sylwia Nowak
|
ul. Narciarska 4;
67 – 200 Głogów
|
33 793,88 zł
|
41 566,47 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
5.
|
AM ART Hotelowe Wyposażenie
Krzysztof Janus
|
ul. Portowa 1;
55 – 200 Oława
|
38 500,00 zł
|
47 355,00 zł
|
100 pkt
|
ZADANIE III
L.p
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego „GASTRO – POL”
Sylwia Nowak
|
ul. Narciarska 4;
67 – 200 Głogów
|
32 737,13 zł
|
40 266,66 zł
|
100 pkt
|
2.
|
AM ART Hotelowe Wyposażenie
Krzysztof Janus
|
ul. Portowa 1;
55 – 200 Oława
|
36 000,00 zł
|
44 280,00 zł
|
90,94 pkt
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
ZADANIE I
Oferta nr 1: Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
ul. Szczecińska 25a
75 – 122 Koszalin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wszystkich wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 2: Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego
„GASTRO – POL” Sylwia Nowak
ul. Narciarska 4
67 – 200 Głogów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
ZADANIE II
Oferta nr 1: Hurtownia ROBIN
Danuta Robaczewska
ul. Łączna 39
41 – 303 Dąbrowa Górnicza
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 2: Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
ul. Szczecińska 25a
75 – 122 Koszalin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wszystkich wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 3: PHPU ZUBER
Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29c
50 – 424 Wrocław
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wszystkich wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 4: Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego
„GASTRO – POL” Sylwia Nowak
ul. Narciarska 4
67 – 200 Głogów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
ZADANIE I
Oferta nr 1: Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
ul. Szczecińska 25a
75 – 122 Koszalin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Opis przedmiotu zamówienia– podpisany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę - załącznik nr 1A (ZADANIE I) – przedstawiono niepełny opis przedmiotu
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 2: Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego
„GASTRO – POL” Sylwia Nowak
ul. Narciarska 4
67 – 200 Głogów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ tj. poz.3 – warnik – miał posiadać podwójną izolację, zaproponowany ma tylko jedną ściankę; poz.4. – blender kuchenny – miał posiadać 9 prędkości i elektroniczny wyświetlacz, natomiast ma regulację bezstopniową i nie ma wyświetlacza prędkości
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
ZADANIE II
Oferta nr 1: Hurtownia ROBIN
Danuta Robaczewska
ul. Łączna 39
41 – 303 Dąbrowa Górnicza
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ tj.
poz.1 – termosy transportowe – miały być wykonane z polipropylenu, natomiast są z polietylenu
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 2: Gama Plawgo & Zawisza
Spółka Jawna
ul. Szczecińska 25a
75 – 122 Koszalin
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Opis przedmiotu zamówienia– podpisany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę - załącznik nr 1B – przedstawiono niepełny opis przedmiotu
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 3: PHPU ZUBER
Andrzej Zuber
ul. Krakowska 29c
50 – 424 Wrocław
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 21.11.2012r. do godz. 13:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1. Opis przedmiotu zamówienia– podpisany i parafowany na każdej stronie przez wykonawcę - załącznik nr 1B – przedstawiono niepełny opis przedmiotu
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 4: Sprzedaż – Serwis Sprzętu Gastronomicznego
„GASTRO – POL” Sylwia Nowak
ul. Narciarska 4
67 – 200 Głogów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu w/w Firma zaproponowała urządzenia nie zgodne ze SIWZ tj.
poz.1 – termosy transportowe – miały być wykonane z polipropylenu, natomiast są z polietylenu
poz. 3, 4, 5, 7, 8 – szkło – pojemności i wymiary są niezgodne z wymaganymi
poz. 3 – kieliszek do szampana: wymagana pojemność 160 ml, wysokość 230 ml, natomiast pojemność zaproponowana 150 ml, wysokość 195 ml
poz. 4 – kieliszek do wina: wymagana pojemność 360 ml, wysokość 212 ml, natomiast zaproponowana pojemność 320 ml, wysokość 197 ml
poz. 5 – dzbanek do soku: wymagana pojemność 1,3 l, natomiast zaproponowana pojemność 1,0 l
poz. 7 – misa szklana: wymagana pojemność 1,7 l, pojemność zaproponowana 1,6 l
poz. 8 – misa szklana: wymagana pojemność 2,7 l, pojemność zaproponowana 2,5 l
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
- adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania