Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wołowie
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
1. Posiadać wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja.
2. Udokumentowany 2-letni staż pracy (w tym 1 rok w administracji).
3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
4. Nie być prawomocnie skazanym za przestępstwo umyślne.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy z 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2008 r., Nr 14, poz. 92) oraz rozporządzeń wykonawczych.
Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność obsługi komputera.
2. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań.
3. Umiejętność pracy w zespole
Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Świadczenie usług w zakresie administracyjno-prawnym w PZds.ON.
2. Wydawanie i przyjmowanie druków związanych z orzekaniem o niepełnosprawności osób do 16 r.ż. oraz po 16 r.ż.;
3. Informowanie osób zainteresowanych o procedurze orzekania o niepełnosprawności;
4. Przygotowywanie dokumentacji do odbywających się Składów Orzekających;
5. Branie udziału w posiedzeniach składu orzekającego;
6. Sporządzanie protokołów z posiedzeń składu orzekającego;
7. Prowadzenie rejestru wniosków wpływających, wydawanych decyzji;
8. Prowadzenie korespondencji PZds.ON;
9. Realizowanie wniosków o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej;
10. Prowadzenie systemu KSMOON.
11. Opracowanie i przedstawienie planów zadań i informacji z prowadzonej działalności oraz
udostępnienie ich na potrzeby samorządu województwa oraz powiatu.
12. Sporządzenie sprawozdań z zakresu działania stanowiska PZds.ON.
13. Pozyskiwanie środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony www.powiatwolowski.pl BIP)
3. Kopia dowodu osobistego .
4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy ujęty w wymaganiach niezbędnych w pkt 2.
5. Oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, a po wygranym naborze dostarczenie w ciągu 7 dni zapytania o udzielenie informacji o sobie z Krajowego Rejestru Karnego
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku,
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z adnotacją ”Nabór na stanowisko Sekretarza PZds.ON” należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie (ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów) w terminie do dnia 16.04.2008r. do godz.15.00
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiatwolowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie
Wołów, dn. 17 kwietnia 2008 r.
LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Sekretarz w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w Wołowie
Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikował się następujący kandydat spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
LP. imię i nazwisko miejsce zamieszkania
Wołów, dnia 2008-05-13
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Wołowie
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została zatrudniona
Pani Magdalena Garbera - zamieszkała w Baszynie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Garbera w największym stopniu spełnia wymogi stawiane osobie na ww. stanowisku, a określone w ogłoszeniu o naborze. Pani Magdalena Garbera posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo oraz doświadczenie zawodowe. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała dobrą znajomość procedur administracyjnych, funkcjonowania administracji, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Wszystko to daje gwarancję dobrego i prawidłowego wykonywania pracy na ww. Stanowisku.