Wołów, 01.04.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
Nr sprawy: 2/ZDP/DW/ZP/08
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. 1. Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
2. 2. Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony nponiżej progów unijnych
3. 3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 7.00 – 15.00, od dnia ogłoszenia oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
4. 4. Przedmiot zamówienia: „Remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Wołowskiego masą bitumiczną w ilości 700 Mg”
Przedmiot zamówienia obejmuje remont cząstkowy nawierzchni dróg wojewódzkich nr: 334; 338; 339; 340 i 341, na terenie Powiatu Wołowskiego, w ilości około 700 Mg.
Wielkość zlecanego remontu dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Wołowskiego będzie uzależniona od potrzeb wynikajacych z sytuacji na drogach. Wszystkie użyte do remontu materiały muszą odpowiadać art. 10 Prawo Budowlane oraz odpowiadać normom technicznym, posiadać aprobaty techniczne wydane przez uprawnione jednostki lub świadectwa jakości. Masa bitumiczna musi być wykonana wg receptury opracowanej przez Laboratorium Drogowe. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi wymogami technologicznymi.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.31.42-6 roboty w zakresie naprawy dróg
5. 5. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. 6. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2008 r.
7. 7. Warunki udziału:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
Potencjał techniczny: dysponują piłą spalinową do cięcia nawierzchni, walcem statycznym lub wibracyjnym do 10 t, płytą wibracyjną oraz samochodem samowyładowczym o ładowności min. 5 t
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikami do obsługi sprzętu.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
e) Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze – załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
8. 8. Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
9. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
10. Oferty należy składać do dnia 22.04.2008 r. do godz. 12.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. Nr 13.
11.11. Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
12.12. Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem:Czesława Szmulewska i Tadeusz Wróblewski
Dyrektor ZDP
Marek Tracichleb