logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2012 > kwiecień > 2012-04-05
zawiadomienie o wyborze Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy komplesku Moje Boisko Orlik 2012 przy Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie

POWIAT WOŁOWSKI
 
tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       
www.powiatwolowski.pl

IZP.272.7.2012.35.2012                                                Wołów, dn. 05.04.2012r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.7.2012 Nazwa zadania: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu “Moje boisko - Orlik 2012” przy Zespole Szkół im. T. Kościuszki w Wołowie”.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
NEST Sp. z o.o.
Ul. Irysowa 31;
51-117 Wrocław
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 11.04.2012r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

L.p.
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena brutto
Inne inf.
1.
MORIS - SPORT
Ul. Równoległa 1;
02-235 Warszawa
1 636 592,86 zł
72.53 pkt
2.
NOVA SPORT
Ul. Wojska Polskiego 31/5;
70-475 Szczecin
1 599 374,42 zł
74,22 pkt
3.
TAMEX Obiekty Sportowe S.A.
Ul. Tamka 38;
00-355 Warszawa
1 793 463,00 zł
66.19 pkt
4.
Media Stadion
Sp. z o.o.
Ul. Lubiszyńska
40 A;
72-006 Mierzyn
1 678 220,49 zł
Wykluczono/
odrzucono
5.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „P.A.M.”
Czapary,
ul. Poznańska 99;
61-160 Poznań
2 116 658,99 zł
56,08 pkt
6.
PANORAMA II
Sp. z o.o.
Ul. Słoneczna 73;
81-603 Gdynia
2 283 647,61 zł
51,98 pkt
7.
NEST Sp. z o.o.
Ul. Irysowa 31;
51-117 Wrocław
1 187 073,00 zł
100 pkt
8.
Przedsiębiorstwo Budowlane
„MONOBET”
Marian Andrzejewski
Ul. Dojazdowa 7;
43-100 Tychy
2 043 030,00 zł
58,10 pkt
9.
Rafał Zieliński
Budownictwo Ogólne i Przemysłowe
Ul. Spółdzielcza 10;
55-120 Oborniki Śląskie
1 703 252,76 zł
Wykluczono/
odrzucono
10.
Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „DUBLER” s.c.
Ul. M. Skłodowskiej – Curie 92;
59-300 Lubin
1 750 000,00 zł
Wykluczono/
odrzucono
11.
Zakład Robót Ogrodniczych „SPIRAEA” Renata Przybylska
Ul. Wilkońskiego 18;
64-100 Leszno
1 724 686,06 zł
68,63 pkt
12.
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłowo – Montażowe „POMET”
Ul. Ścinawska 22a;
56-100 Wołów
1 195 400,00 zł
99,30 pkt
13.
BUDMEL KORTY, BOISKA SPORTOWE
Tadeusz Molus
Ul. Młynarska 30;
55-100 Trzebnica
1 538 730,00 zł
77,15 pkt

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 4:                         Media Stadion
Sp. z o.o.
Ul. Lubiszyńska 40 A;
72-006 Mierzyn
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 05.04.2012r.,  do godz. 10:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 9:                         Rafał Zieliński
Budownictwo Ogólne i Przemysłowe
Ul. Spółdzielcza 10;
55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 05.04.2012r.,  do godz. 10:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 10:     Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „DUBLER” s.c.
Ul. M. Skłodowskiej – Curie 92;
59-300 Lubin
Uzasadnienie faktyczne:
Termin podany w formularzu ofertowym (25.10.2011) nie jest zgodny z terminem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. 4 miesiące od daty podpisania umowy
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 4:                         Media Stadion
Sp. z o.o.
Ul. Lubiszyńska 40 A;
72-006 Mierzyn
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 05.04.2012r.,  do godz. 10:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
 
1.       opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
2.       Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50 cm x 50 cm. – brak próbki trawy syntetycznej o wymiarach 50 cm x 50 cm
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 9:                         Rafał Zieliński
Budownictwo Ogólne i Przemysłowe
Ul. Spółdzielcza 10;
55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 05.04.2012r.,  do godz. 10:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
 
1.       formularz ofertowy - w rozdziale 3 SIWZ zapisano iż “Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 4 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac”, czy Państwa Przedsiębiorstwo jest w stanie wykonać przedmiot zamówienia w nakazanym terminie?
2.       Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej: Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta oraz jej próbkę o wymiarach 50 cm x 50 cm. – brak próbki trawy syntetycznej o wymiarach 50 cm x 50 cm
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 10:                     Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „DUBLER” s.c.
Ul. M. Skłodowskiej – Curie 92;
59-300 Lubin
Uzasadnienie faktyczne:
Termin podany w formularzu ofertowym (25.10.2011) nie jest zgodny z terminem podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. 4 miesiące od daty podpisania umowy
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.)
 
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                   Kierownik Zamawiającego
 
do wiadomości:
 - adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania
Ilość odwiedzin: 691
Osoba, która wytworzyła informację: Karolina Grochowska
Osoba, która odpowiada za treść: Karolina Grochowska
Osoba, która wprowadzała dane: Karolina Grochowska
Data wytworzenia informacji: 2012-04-05 14:57:11
Data udostępnienia informacji: 2012-04-05 14:57:11
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-05 14:59:20

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner