logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


IZP.272.15.2015.5                                                                               Wołów,06.11.2015r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych , ul. 1 Maja 21, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195179, faks 071 3195179.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://zpr.brzegdolny.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.

2. Zakres inwestycji obejmuje:

CZĘŚĆ NR 1:

1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora tj.: a)rozebranie konstrukcji tarasu i garaży (strop, podciągi i mury) oraz balustrad, b)rozebranie schodów zewnętrznych, c)rozebranie nawierzchni betonowych, d)wymiana kanalizacji sanitarnej (od budynku do studni), e)wykonanie otworów okiennych w elewacji wraz z montażem okien, f)wykonanie nowych schodów żelbetowych wraz oraz podjazdu, g)wykonanie tynków w miejscach rozbiórek (impregnacja przeciwgrzybiczna, tynki oraz dwukrotne malowanie z gruntowaniem), h)wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, i)wyrównanie terenu po rozbiórkach, j)roboty geodezyjne (tyczenie oraz dokumentacja powykonawcza).

CZĘŚĆ NR 2:

 1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora tj.: a)roboty geodezyjne (tyczenie oraz dokumentacja powykonawcza), b)wykonanie kanalizacji deszczowej , c)montaż hydrantu nadziemnego, d)korytowanie i wykonanie podłoży - podbudowy pod nawierzchnie ciągów, pieszo-jezdnych, parkingu i chodników, e)montaż krawężników i obrzeży, f)regulacja studzienek, g)wykonanie nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych i parkingu, h)plantowanie i wywóz nadmiaru ziemi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:

- przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 (część nr 1) i załącznik nr 8 A (część nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- specyfikacje techniczne - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (część nr 1 i nr 2),

 - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (część nr 1 i nr 2).

 

1)Miejsce wykonania robót: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym Należy mieć na uwadze, że budynek usytuowany jest na obszarze znajdującym się pod ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami pod rygorem przepisów zawartych w tej ustawie. Ponadto prace będą wykonywane na terenie czynnej placówki Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne: a)uzgadnianie kolejności realizacji prac budowlanych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego), b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i in. materiałów z rozbiórki, c)prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, d)zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego.

2)Określone wynagrodzenie ryczałtowe winno zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opracowanej dokumentacji projektowej jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m. in. koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia, docelowego składowania i unieszkodliwienia odpadów, zabezpieczeń BHP oraz Ppoż., organizacji i utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy, zapewnienia nadzoru i opracowania niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału osób uprawnionych w odpowiedniej branży przy wykonywaniu zadania.

4)Podane w SIWZ, ST, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w kosztorysie ofertowym przez podanie nazwy materiału równoważnego.

5)Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji.

 6)Stawka podatku VAT na w/w prace wynosi 8 %, z uwagi na to, iż jest to budynek szkolny zbiorowego zamieszkania.

7)UWAGA! Roboty budowlane polegające na rozebraniu tarasu i schodów na elewacji frontowej powinny być wykonane w terminie do 28 grudnia 2015r. dotyczy części 1.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.22.32.10-1, 45.23.32.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.45.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie jednej części lub 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie obu części. 2.Wadium można wnieść w formie:

 1)pieniężnej;

2)poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3)gwarancji bankowej;

4)gwarancji ubezpieczeniowej;

5)poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275).

 3.Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Oborniki Śląskie o/Brzeg Dolny 11 9583 1022 0100 0447 2001 0004

4.W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 niniejszego rozdziału SIWZ, musi ono spełniać następujące wymogi:

1)musi być wystawione na Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 - 100 Wołów,

2)zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.

7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

9.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejszą. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

12.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ);

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali:

a)co najmniej dwie roboty budowlane związane z remontem, przebudową lub budową budynków lub budowli w zakresie związanym z wyburzeniami, wykonaniem konstrukcji żelbetowych, wykonaniem kanalizacji zewnętrznej, których łączna wartość wynosiła co najmniej 200.000 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) - (dotyczy części Nr 1), Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca w wykazie wykonanych robót budowlanych (wg wzoru z zał. Nr 4 do SIWZ), wykaże zrealizowanie wymaganych robót oraz załączy dowody na potwierdzenie należytego wykonania najważniejszych robót (tzn. wykonanie ich w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie);

b)co najmniej dwie roboty drogowe związane z wykonaniem nawierzchni dróg i chodników, których łączna wartość wynosiła co najmniej 250.000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - (dotyczy części Nr 2), Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca w wykazie wykonanych robót budowlanych (wg wzoru z zał. Nr 4 A do SIWZ), wykaże zrealizowanie wymaganych robót oraz załączy dowody na potwierdzenie należytego wykonania najważniejszych robót (tzn. wykonanie ich w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ);

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny:

 a)kierownik budowy

- posiadający uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej(dotyczy części Nr 1), - posiadający uprawnienia w specjalności drogowej (dotyczy części Nr 2),

- posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie na budowie (dotyczy części nr 1 i 2).

b)kierownik robót budowlanych

 - posiadający uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne (dotyczy części Nr 1)

- posiadający uprawnienia w specjalności instalacje sanitarne (dotyczy części Nr 2)

- posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie na budowie (dotyczy części nr 1 i 2).

Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie wykazu osób (zał. nr 5 do SIWZ);

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:

a)co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) - dotyczy części Nr 1,

Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dotyczy części Nr 1;

b)co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) - dotyczy części Nr 2,

Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) - dotyczy części Nr 2;

 c)co najmniej 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, o którym mowa w rozdziale 10 ust. 1 pkt 5b SIWZ - w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie obu części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powinno zawierać w szczególności: 1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3)charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90

2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy- Załączniku Nr 7 i 7A do SIWZ.

1)Ewentualne spory wynikłe z niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

2)Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3.

3)Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.

4)Nawiązując do ust. 3 Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany w formie aneksu do umowy, w przypadkach:

a)potrzeby przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą niesprzyjające warunki atmosferyczne do wykonania prac zgodnie z technologią ich wykonywania lub w przypadku klęsk żywiołowych, b)zmiany wysokości podatku VAT,

c)zmiany osoby wskazanej w ofercie:

 a. na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonywania powierzonych prac po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ,

 b. na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ.

d)*uzasadnionej okolicznościami konieczności zmiany dotychczasowych podwykonawców lub dalszych podwykonawców, czy też ujawnienia się nowych podwykonawców lub dalszych podwykonawców w trakcie realizacji umowy. e)innych istotnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego. *dotyczy realizacji umowy przy pomocy podwykonawców lub dalszych podwykonawców.

5)Wykonawca może przenieść prawa wynikającego z umowy, w szczególności wierzytelność o zapłatę wynagrodzenia, na osobę trzecią wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności.

6)Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót spowodowanej niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków przez Zamawiającego.

7)W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie, będą miały odpowiednie zastosowanie w szczególności przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego.

8)Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których dwa egzemplarze otrzymuje Zamawiający, a jeden egzemplarz Wykonawca. 9)Integralną część niniejszej umowy stanowi oferta Wykonawcy - załącznik nr 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatwolowski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Starostwo Powiatowe w Wołowie Pl. Piastowski 2 56 - 100 Wołów pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 20.11.2015 godzina 14:00,

miejsce: Starostwo Powiatowe w Wołowie Pl. Piastowski 2 56 - 100 Wołów pok. nr 5 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.

 2. Zakres inwestycji obejmuje:

CZĘŚĆ NR 1:

1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora tj.: a)rozebranie konstrukcji tarasu i garaży (strop, podciągi i mury) oraz balustrad,

b)rozebranie schodów zewnętrznych,

c)rozebranie nawierzchni betonowych,

d)wymiana kanalizacji sanitarnej (od budynku do studni),

e)wykonanie otworów okiennych w elewacji wraz z montażem okien,

 f)wykonanie nowych schodów żelbetowych wraz oraz podjazdu,

g)wykonanie tynków w miejscach rozbiórek (impregnacja przeciwgrzybiczna, tynki oraz dwukrotne malowanie z gruntowaniem),

h)wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, i)wyrównanie terenu po rozbiórkach, j)roboty geodezyjne (tyczenie oraz dokumentacja powykonawcza).

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:

- przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 (część nr 1) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- specyfikacje techniczne - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.22.32.10-1, 45.26.23.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.45.31.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Okres gwarancji - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.

2. Zakres inwestycji obejmuje:

CZĘŚĆ NR 2:

1) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora tj.: a) roboty geodezyjne (tyczenie oraz dokumentacja powykonawcza),

 b) wykonanie kanalizacji deszczowej ,

c) montaż hydrantu nadziemnego,

 d) korytowanie i wykonanie podłoży - podbudowy pod nawierzchnie ciągów, pieszo-jezdnych, parkingu i chodników,

e) montaż krawężników i obrzeży,

 f) regulacja studzienek,

g) wykonanie nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych i parkingu,

 h) plantowanie i wywóz nadmiaru ziemi.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 A (część nr 2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- specyfikacje techniczne - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,

- dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.04.2016.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Okres gwarancji - 10

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 300286-2015 z dnia 06.11.2015 ogłoszenia w BZP

 

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na zadanie pn. Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym".
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2015-11-06 14:20:00
Data udostępnienia informacji: 2015-11-06 14:20:00
Data ostatniej aktualizacji: 2015-11-06 14:40:43

Wersja do wydruku...

corner   corner