IZP 3431-19/2007-7
Wołów, 25.09.2007r.
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO
"Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego"
Oferty należy składać do dnia 04.10.2007r. do godz. 10:00 w:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój 5
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 04.10.2007r. o godz. 10:15 w:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój 18
Termin wykonania zamówienia:
Ustala się termin wykonania zamówienia od dnia 02 listopad 2007r. do 30 kwiecień 2008r.
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania o cenę.
Opis przedmiotu zamówienia:
- Gęstość w temp.15°C max.860 (kg/mł)
- Wartość opałowa min. 42,8 (MJ/kg)
- Lepkość kinematyczna w 20°C max.6,00 (mm²/s)
- Temperatura zapłonu min. 62°C
- Zawartość siarki max.0,10 (% m/m)
- Skład frakcyjny:
- do temp. 250°C destyluje max.65 (% V/V)
- do temp. 350°C destyluje max.85 (% V/V)
- Pozostałości po spopieleniu max.0,01 (mg/litr)
- Zawartość wody max.200 (mg/kg)
- Zawartość zanieczyszczeń stałych max.24 (mg/kg)
- Temperatura płynięcia max.- 20°C
Szacunkowa ilość dostawy w sezonie grzewczym 2007/2008 – około 50 000 litrów
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 23122100-9 olej opałowy
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1
2. Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę – załącznik nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 3
9. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie – załącznik nr 4
11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
13. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1. Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Informacja na temat części zamówienia:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
Termin związania ofertą:
okres 30 dni, tj. do dnia 05.11.2007r.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem:
Edward Janus tel. (071) 380 59 09