Wołów, dnia 2012-01-17
Starosta Wołowski
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze: inspektora kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej w wymiarze ½ etatu w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Wołowie
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie
2. Wykształcenie wyższe w zakresie geodezji i kartografii.
3. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
6. Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.
7. Minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe związane z praca w geodezji i kartografii ( mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie).
8. Posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art.43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
9. Dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i aktów wykonawczych do ww ustawy.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Umiejętność planowania i organizowania pracy.
2. Dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
3. Komunikatywność i przyjazne nastawienie do klienta
III. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
Zadania podstawowe:
- kontrola dokumentacji przekazywanej do zasobu zgodnie z § 9 ust 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001 r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępniania tych baz ( Dz. U. nr 78, poz. 837), przepisami prawa, instrukcjami technicznymi, wytycznymi oraz wiedzą i sztuką geodezyjną.
- czynności techniczne oklauzulowania oraz opisania dokumentacji powykonawczej, która będzie nadawać się do przyjęcia do zasobu ODGiK, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 maja 1999 r. sprawie określenia rodzajów materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, sposobu i trybu ich gromadzenia i wyłączania z zasobu oraz udostępniania zasobu ( Dz. U. z 1999 r. Nr 49, poz.493).
· sporządzenie dla każdego skontrolowanego operatu geodezyjnego wstępnego kosztorysu wysokości opłat za czynności związane z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 r. w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego ( Dz. U. z 2004 r. Nr 37 , poz.333)
- naliczanie opłat w oparciu o zgłoszenie pracy geodezyjnej lub zamówienia oraz wystawianie faktur,
- sporządzenie protokołu z wykonach czynności kontrolnych,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na złożone skargi w zakresie kontrolowanego opracowania,
- udostępnianie i udzielanie informacji na temat zasobu,
- udział w warunkach technicznych wykonywanych prac
Zadania okresowe:
- Obsługa reprodukcji map i dokumentów wydawanych z zasobu.
- Dokonywanie corocznych raportów dla celów statystycznych z zakresu wykonywanych zadań oraz wynikających z przepisów prawa zestawień.
IV. Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej (http://powiat.wolowski.sisco.info)
2. Życiorys CV (własnoręcznie podpisany)
3. List motywacyjny
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
5. Kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
7. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
9. Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Mile widziane osoby niepełnosprawne
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie plac Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres starostwa ( ul. plac Piastowski 2 56-100 Wołów) z dopiskiem „ Nabór na stanowisko inspektora w GK„ w terminie do dnia 27.01.2012r. do godz. 15.30
Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://powiat.wolowski.sisco.info) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22.
Na to stanowisko nie ma wprowadzonych kandydatów.
|
STAROSTWO POWIATOWE W WOŁOWIE
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 389 32 70 56-100 Wołów
e-mail: organizacyjny@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
ORG.210.1.2012
Wołów dnia 2012-02-07
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
inspektor kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej
w wymiarze ½ etatu
w Wydziale Geodezji, Kartografii,
Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Wołowie
..................................................................................................
nazwa stanowiska pracy
Starostwo Powiatowe w Wołowie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko urzędnicze został wybrany do zatrudnienia
Pan Tomasz Kauch
...................................................................................................................
Imię i nazwisko
zamieszkały
Żmigród
...................................................................
miejsce zamieszkania
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Tomasz Kauch spełnił wszystkie wymagania formalno-prawne przedstawione w ogłoszeniu o naborze na stanowisko. Posiada wyższe geodezyjne wykształcenie i wymagane uprawnienia geodezyjne. Jego wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w samorządzie, w pełni kwalifikują do objęcia stanowiska inspektora kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.
07.02.2012r. |